סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

דמויות

הדמויות המרכזיות –

פרופסור קוקואי (Professor Kukui) –

הוא הפרופסור המקומי. הוא גר בסמיכות לבית שלכם והוא דואג לכם. הוא מלא התלהבות בנוגע למחקרים שלו שעוסקים במתקפות של פוקימון ולפעמים הוא סופג מכה אחת או שתיים בתהליך. יש לו סגנון אופנה שונה והוא לובש חלוק לבן על פני גופו החשוף.

לילי (Lillie) –

היא ילדה מסתורית אשר עוזרת לפרופסור. היא בגיל שלכם. לא תמצאו אותה עורכת קרבות פוקימונים, אבל היא אוהבת לקרוא ספרים. לילי תשחק תפקיד חשוב מאוד בעלילה.

האו (Hau) –

ילד שאוהב פוקימונים ואוהב לאכול. הוא בגיל שלכם. כאשר תעברו למחוז אלולה, הוא יהפוך לחבר שלכם מהר מאוד. יש לו חולשה למלסדה, ממתק מפורסם במחוז אלולה, והוא בחיפוש מתמיד אחר חנויות שמוכרות את זה. יש לו לב גדול והוא אוהב פוקימונים.

 

האלה (Hala) –

זהו הבחור שנותן לך את הפוקימון ההתחלתי שלך בתחילת המסע. הוא גם המאמן החזק ביותר באי מלמלה. הוא מנהל הפסטיבל שם ויש לו את שומר האי, טאפו קוקו.

מנהיגי המבחן –

לכל מבחן יש את המנהיג שלו אשר תפקידו לתת למאתגרים הדרכה במהלך הדרך. כל המדריכים הם מאמנים אשר לקחו את האתגר באיים שלהם לפני מספר שנים. לאנה (Lana) מתמחה בפוקימונים מסוג מים, היא מסורה מאוד למשפחה שלה, והיא האחות הגדולה שמשגיחה על האחיות הקטנות שלה. מאלו (Mallow) מתמחה בפוקימונים מסוג עשב, היא אוהבת לבשל, אבל לפעמים נראה שהטעם שלה הוא קצת מוזר. סופוקלס (Sophocles) מתמחה בפוקימונים מסוג חשמל, הוא טוב במכניקה והוא המציא מספר מכונות. קיאווי (Kiawe) מתמחה בפוקימונים מסוג אש, ביחד עם מארוואק שלו, הוא לומד את הריקודים אשר הועברו במשך דורות במחוז אלולה.

  

צוות גולגולת (Team Skull) –

הבוס גוזמה (Boss Guzma) –

הוא מנהיג צוות גולגולת והוא נלחם ללא רחמים. הוא בשלב מסוים עבר את מבחן האי, אבל לא בעמד בקריטריון להיות הקפטן. יש לו היסטוריה עם פרופסור קוקואי.

מנהלת פלומריה (Admin Plumeria) –

היא המנהלת של צוות גולגולת והיא עוזרת לשמור על הסדר שם. היא דואגת מאוד לחברי הצוות הקטנים.

גלאדיון (Gladion) –

אדם צעיר אשר משרת את צוות גולגולת ככוח נוסף שנועד להטיל אימה עבור ארגון הפשע. אומרים שהוא חזק מאוד כשזה מגיע לקרבות פוקימונים. השותף שלו הוא טייפ: נול.

ארגון אתר (Aether Foundation) –

ארגון אתר עובד במחוז אלולה. המטרה של המקימים היא לעזור לפוקימונים פצועים. הארגון הקים אי מלאכותי שנקרא גן עדן אתר. שם הם נותנים מקלט לפוקימונים, וגם מבצעים מספר פרויקטים ומחקרים. נראה שהדמות המרכזית תוכל לבקר שם. אנשי הצוות הם: לוסמין (Lusamine) הנהדרת אשר מתפקדת כנשיאה. ראש סניף הקרן הוא פאבה (Faba), סימן ההיכר שלו הוא משקפי השמש הירוקות. הוא מאוד מאושר מהתפקיד שלו. העוזרת שלו היא וויקה (Wicke), ויש לה אופי מאוד איכפתי, ונראה שכולם אוהבים אותה. העובדים של הארגון עוזרים לפוקימונים. המדים שלהם מושפעים מהמחלקה שהם עובדים בה.

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. יש גם ילדה בשם HAPU עם מאדסדייל חוזרת לא מעט פעמים וגם נותנת לנו מאדסדייל כאחד הפוקימונים שאפשר לרכוב עליהם וגם עושה לנו מבחן על קריסטל אדמה ועוד…
    תוסיפו בבקשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *