סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חיות אולטרה

UB-01

יש במחוז אלולה שמועות על יצורים מסתוריים שידועים כחיות אולטרה. אלה חיות שאוחזות בכוח ויכולות להוות איום על בני אדם ופוקימונים גם יחד, וכתוצאה מזה מפחדים מהם. גם ארגון אתר מנהל מחקר על חיות אלו. לפי השמועות, מספר חיות אולטרה קיימות ולכל אחת שם קוד משלה. אחת מהן היא UB-01 אשר גופה עשוי מתחליף כלשהו לזכוכית. היא משנה צורות בעקביות, ולעולם לא נשארת באותה צורה למשך המון זמן. למרות שיש הוכחה שיש לUB-01 אינסטינקט הישרדותי, לא ידוע אם יש לה רצון או רגשות משלה. גם נאמר שהתנודות שלה מזכירות את אלה של נערה צעירה.

 

UB-02 Beauty

חיית האולטרה שנקראת UB-02 Beauty מופיעה במשחק "פוקימון ירח". איזה כוח יש לה? הרגליים הארוכות והעדינות שלה מאפשרות לה לנוע במהירות. יש אומרים שהיא אפילו יכולה להתחמק מברקים. עוד נאמר שכל פוקימון שפוגש אותה, לא משנה מה המין שלו, מתאהב בה ומאבד את הרצון להילחם. לא ידוע אם זה כתוצאה מפרומון שיוצא ממנה, היופי שלה, או השפעה של היפנוזה. באחד הקליפים של המשחק היא מוצגת כמי שנלחמת מול טאפו קוקו.

 

UB-02 Absorption

חיית האולטרה שנקראת UB-02 Absorption מופיעה במשחק "פוקימון שמש" והכוח שלה לא ידוע. הגוף שלה מכוסה בשרירים. אגרוף אחד מהגוף מלא השרירים הזה והכוח היוצא יהיה בלתי משוער. נאמר שהפה הארוך שלו חזק יותר מיהלומים. האם ניתן להשתמש בחיית האולטרה הזו לתקיפה? באחד הקליפים של המשחק הוא מוצג כמי שנלחם מול טאפו קוקו.

פוסטים קשורים

26 תגובות

  1. יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

  2. Ash-Greninja הוא גם סוג של חיית אולתרה בגלל הוא שילוב ל אש וגריינינג'ה

  3. כאן נעמוס יו פוקימון שולט במיוחד ריולו,לוקריו,מגה לוקריו,אבסול מיפו זורה יויויו יו

  4. תגידו. רק אני הבנתי את הרפרנס לוואן פאנץ' מן במידע על UB-02 Absorption (ציטוט: אגרוף אחד מהגוף מלא השרירים הזה והכוח היוצא יהיה בלתי משוער.)?

  5. יש גם עוד חיות אולטרה כגון כלסטלה, קרטנה, גוזלורד וכרוזמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *