סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה שישית! (1/7)

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו84 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל7 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 12 מזלות שונים.

– – – – –

תומר, 21.8, מזל 

תקופת ראש השנה תביא אותך למצב של מנוחה, חיכית המון לחופשה הזו ואתה מתכוון ליהנות ממנה, אך יש אנשים במשפחה שלך שלא מתכוונים לשתף עם זה פעולה והם רוצים שתעזור ברחבי הבית ככל שניתן. יש פתח למריבות.

אנונימוס האמיתי, 14.5, מזל Vaututrice

אתה אדם רומנטיקן מצד אחד, אתה מסוגל להאמין באמת כלשהי, גם היא שקר, וזאת מבלי לבדוק את המקורות של מי שאמר לך את הדברים. כתוצאה מזה, אתה צפוי לשנוא מישהו כתוצאה מקפיצה למסקנות וזה עשוי לפעול לרעתך.

בוויקטיני (לשעבר איוישרוז'ן), 24.2, מזל

אתה אדם שאוהב שמחבקים אותו באהבה ומרעיפים עליו מחמאות, אבל כל עוד זה נעשה במידה. כשמתחילים להגזים עם זה, אתה הופך להיות חשדן ולפעמים זה יכול להוביל אותך להתרחק מהאדם שרצה בקרבתך. דע שלפעמים אנשים לא יודעים מהו הגבול הנכון והם רוצים רק בטובתך.

סער גונן, 20.3, מזל Haydaim

דברים רבים מטרידים אותך בזמן הקרוב. נחוצה לך מנוחה ואתה חושב שראש השנה, כיפור וסוכות יתנו לך את מה שאתה צריך, אבל אתה טועה. אלה רק יגבירו את המלאכה, העבודות והמטלות שאתה צריך לעשות ויש מצב שאתה תמצא את עצמך טובע תחת הדרישה.

משתמש אנונימי (לא מזוהה), 24.4, מזל

מצב הרוח שלך צפוי להשתנות בקרוב לטובה, אתה צפוי לקבל סכום כסף קטן שיהפוך אותך למאושר מאוד, תכנונים לרכישה של משהו שחלמת עליו למשך הרבה זמן יצאו לפועל. סוכות זה זמן טוב לצאת לפגוש חברים, לראות מקומות חדשים ולהיות באירועים הומי אדם.

ראיקווזה, 25.2, מזל Geolithe

אתה רואה את הנסתר באנשים, גם כאשר אף אחד אחר לא רואה את זה. לפעמים אתה מרגיש שאתה נולדת בתקופת זמן שלא מתאימה לך. אתה לפעמים חולם שנולדת לפני 30 שנה ובמידה וזה היה קורה, דברים היו מסתדרים הרבה יותר טוב. כדאי לך לדעת שהתחושה הזו תעלם בעוד כמה שנים ואתה סוף סוף תרגיש שייך.

בלו, 23.7, מזל Symbios

הקירבה הצפויה למשפחה הגרעינית שלך צפויה להביא איתה כמה רגעים מרגיזים. הקירבה למשפחה המורחבת שלך צפויה להביא איתה כמה רגעים של אושר. כדאי לך להיאזר בסבלנות, לנשוך את הלשון ולחכות שתהיה בקרב אנשים שמבינים אותך, כמו חברים או דודות וסבתות. שם אתה שמח.

Mudkipz Revolution, תאריך 19.12, מזל

אתה צפוי לפתוח פרויקט חדש בקרוב באינטרנט, בין אם זה משהו שאתה אוהב או משהו שאחרים מצפים ממך. בהתחלה אתה תתלהב והכל יהיה בסדר, אבל אחרי זמן קצר מאוד, זה יהפוך לנטל, אתה לא תאהב את זה יותר ואתה תמשיך רק כדי לרצות אחרים. כדאי לך לשקול מלכתחילה אם להתחיל את הפרויקט הזה או לא.

GRENINJAANDGLISCOR, תאריך 27.8, מזל

זו תקופה נהדרת עבורך. אתה צפוי ללמוד דברים רבים, חלקם ילוו אותך גם בשנים הקרובות. אהבה צפויה להתפתח. שים לב שאתה לא חושף את כל הקלפים שלך על ההתחלה ומשאיר קצת מסתוריות, כך שהצד השני ישאר מעוניין. הרבה עצות ינתנו לך בתגובה לכך, עדיף לך ללכת עם תחושת הבטן ולא לפי עצות של אחרים.

אורי, 27.4, מזל Vigoroth

אתה עסוק מאוד בעניינים כספיים בחצי שנה הקרובה, יש לך מלא תכנונים ואין לך כסף. אולי כדאי לחשוב לנצל כמה שעות אחר הצהרים כדי לעבוד בעבודה לא רשמית כדי להרוויח כמה שקלים, אולי אפילו בתוך הבית או בעסקים המשפחתיים. זה רק יכול לתרום לך.

לוגיה, 1.5, מזל

אתה צפוי להיתקל בסיטואציות בוגרות לראשונה בחיים שלך ולהחליט החלטות של מבוגרים. ההורים ייעצו לך משהו אחד, אתה באינסטיקט שלך תחשוב משהו אחר, והחברים והסביבה יגידו לך משהו שלישי. כדאי לך לחשוב טוב טוב מה אתה הולך לעשות, אולי שווה אפילו לעשות רשימת יתרונות וחסרונות ולהוציא את ההחלטה על הצד הטוב ביותר.

Blastoise, תאריך 15.11, מזל

הבריאות מתחילה לחזור, יחד עם זאת, אתה עדיין תרגיש עייף מאוד. תחומים של יצירתיות יעסיקו אותך בזמן הקרוב, בין אם זה ציור, שירה או כתיבה. מלבד כל אלה, כדאי לך לשמור על הפה שלך סגור בזמן הקרוב, וזה כי אתה צפוי לגלות משהו שלא היית אמור לדעת ואם תחשוף את הסוד הזה, הרבה דברים יהרסו בזמן הקרוב.

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. זה מרגיש לי מוזר שקוראים לי לוגיה ושמת לי את הו או הפוקימון המקביל שלו.
    אבל זה לא משנה מדי אחלה עבודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *