סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה שישית! (3/7)

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו84 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל7 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 12 מזלות שונים.

– – – – –

בוויזל, 2.4, מזל Volbeat normal sprite

אתה צפוי להכיר מישהו חדש בחייך, אתה תרצה מהאדם הזה יותר ממה שהוא רוצה, וזה יצבע את הקשר ביניכם בצבעים לא הכי טובים. מלבד זה, לא תצטרך להפעיל מאמץ רב כדי לעשות את הדברים שאתה רגיל אליהם. תופתע לגלות שתקופה זו מתאפיינת בקלילות גם בדברים הקשים ביותר.

המאמן הורוד, 9.8, מזל

אתה עולה על דרך המלך לאחרונה, אתה מוצא את מקומך גם בכיתה, גם בבית וגם בפעילויות של אחר הצהרים. אתה מחליט לקחת על עצמך יותר אחריות וזה מזכה אותך גם בכמה נקודות וגם כמה צ'ופרים על הדרך. הקשר עם האחים צפוי להתחזק בשנה הקרובה באופן דרסטי.

fire muse, תאריך 19.3, מזל

יש לך צורך עז שכולם ידעו איך אתה מרגיש, גם אם זה טוב וגם אם זה רע. ואם רע לך, אתה רוצה שיהיה לכולם רע. כדאי אולי לשחרר קצת לחץ בזמן הקרוב. דברים ישתפרו לטובה. מצב רוח משמח צפוי להיכנס אל חייך. טיול יהיה על הפרק, אולי שווה לנסות אותו למרות שהוא לא נשמע מי יודע מה.

Goomy, תאריך 1.4, מזל

תחביב ישן שזנחת בעבר חוזר להעסיק אותך בימים אלה. אוכל יהיה נושא מרכזי בזמן הקרוב, במיוחד שוקולדים. אתה אוהב להיות דרמטי ולפעמים זה מקנה לך בידור עצמי. זכור שלא כולם מבינים את חוש ההומור שלך ולפעמים אנשים עשויים להיפגע מדברים שאתה חושב כמצחיקים.

אנונימי, 19.9, מזל  Claydol

אתה טיפוס מאוד רציני, אתה אוהב נוחות ואתה אוהב שאנשים עושים בדיוק את מה שאתה אומר להם לעשות. הביטחון העצמי שלכם יחוש שינוי בשבועות הקרובים, אי אפשר לדעת אם זה לטובה או לרעה. שים לב שאתה שומר מרחק מאנשים שמבטיחים לך דברים שהם לא יכולים לקיים. זה המפתח שלך לאושר.

דוד, 13.9, מזל

הצד הטוב – אתה טיפוס חברתי, אתה אוהב להצחיק וכולם נהנים מהחברה שלך. הצד הרע – אתה מוותר לעצמך יותר מדי מהר וזה עשוי לפגוע לך בעתיד. השנה הזו תהיה שנה מאוד קריטית בשבילך. בשנה הזו אתה תקבע לעצמך אם תהיה אדם מצליח בחיים האלה או הפוך מזה.

אחותו, 11.11, מזל Shaymin

אתה טיפוס שקט, ביישן ומתוק, אבל כשאתה רוצה, אפשר לשמוע אותך עד הקצה השני של העיר. בחודשים הקרובים אתה תגלה עניין יוצא מן הכלל בתחומים של העל טבעי, בין אם זה רוחות רפאים, סיאנס, ASMR, ואפילו מיסטיקה. שווה לבחון את הנושא. היום זה יראה כמו שלב בחיים, אבל בעתיד הרחוק זה יכול להכניס המון סיפוק לחייך.

VaiviPlaysPokemon, תאריך 9.1, מזל

אתה מבוגר בגוף של ילד. מצפים ממך לדברים שלא מצפים מאף אדם בגילך. אתה מצידך מוכן לפרוש מכל הדברים האלה לטובת רגע של משחק. משחקים עושים לך את זה בגדול. לא טוב להסתגר בתקופה הקרובה. חשדות לגבי אנשים מסוימים יעלמו ואתה תחוש כאילו נולדת מחדש. שווה להשקיע בלימודים.

אורי (HotDog), תאריך 16.10, מזל Baggiguane

אתה נוטה להיסחף אחרי אחרים, להקשיב להם ולהאמין לכל מה שהם אומרים. אתה זקוק לעניין תמידי. שעמום הוא האויב הכי גדול שלך. כשאתה משועמם, אתה מסוגל להגיע במחשבות שלך למקומות לא נעימים, ולכן עליך למצוא תחביבים נוספים אשר יוציאו את הטוב ביותר שלך. כתיבה היא תחום מומלץ עבורך.

רועי, 5.2, מזל

אתה אוהב להרגיש במרכז העניינים, להיות מסמר הערב ושאנשים מתעניינים בך. מצד שני, אתה מרגיש לפעמים שתשומת לב מסוימת מביאה אותך לתחושת מחנק. כדאי לדבר עם מי שצריך כדי לפתור את הסוגייה הזו. הזמן הקרוב הוא מושלם עבור אתגרים חדשים, חוויות שטרם ניסית ואפילו חופשה קצרה.

2winer2, תאריך 5.6, מזל

סוגיות של אמון זה משהו שאתה לא רוצה להתעסק בו בזמן הקרוב. גם אם הסובבים אותך רוצים לעזור, לעיתים העזרה שלהם יכולה להיגמר רק באסון. עזוב אותם לנפשם. יש התפכחות מהתקופה האחרונה ומחשבה על העתיד. בזבוזים רבים ילוו את התקופה הקרובה. במיוחד בתחום האוכל המהיר. בתאבון.

אקראנורד, 2.5, מזל

שירה, נגינה ובמה הם דרך חיים עבורך. אתה מדמיין אודישנים בתוכניות טלוויזיה. אתה שומע מוסיקה כל הזמן. ואתה מנסה כל מיני פרויקטים קטנים בתחום הזה. כדאי לך אולי לנסות לפתח את זה. ללכת לחוג, להירשם לקורס, או אפילו לנסות ללכת לאודישן אחד או שניים. חיים רק פעם אחת אז תנצל את זה.

פוסטים קשורים

12 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *