סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה שישית! (4/7)

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו84 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל7 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 12 מזלות שונים.

– – – – –

אנונימית, 15.1, מזל

יש תחושה של מיצוי בחודשים האחרונים. דברים כבר הפסיקו להלהיב אותך כבעבר. בנוסף לכך, הכוכבים מסמלים שעליך להיזהר מדברים שקשורים באש או חריף. לצד זה, אתם תמצאו את עצמיכם מנהלים בתקופה הקרובה הרבה שיחות נפש עם אנשים וזה יכניס אלמנט חדש לחיים שלכם שיתן לכם את החיוך הקטן שאתם צריכים.

ליגל, 27.6, מזל Torkoal normal sprite

כל מה שקורה בבית משפיע עליך ברמות ששום דבר אחר לא משפיע עליך. בין אם זה לטובה או לרעה. אתה אוהב שדברים מסודרים לפי איך שאתה אוהב, ולפעמים הסדר שלך זה הבלגאן של מישהו אחר. השבוע יהיה לך הזדמנות להרחיב אוסף שברשותך באופן משמעותי, ומאחר ואתה טיפוס נוסטלגי, אתה תלך על זה.

משתמש אנונימי (לא מזוהה), 27.8, מזל

לפעמים יש לך הרצון לעזוב את הכל ולהתחיל מההתחלה. מחמאות, שכנועים ותגמולים עדיין עושים לך את זה, אבל המטרה הגדולה של החיים שלך כבר מתגבשת זה זמן מה, ואתה מחליט לאט לאט להשלים איתה ולתכנן להוציא אותה לפועל. זו תקופה של בטחון, שגשוג ופריחה בחייך.

נתאי, 23.6, מזל

אתה מבריק בצורה מפחידה ולפעמים זה פועל לרעתך. אתה מקבל מחמאות על השכל שלך אבל מאחר ואתה מופנם מאוד, אתה לא לוקח שום דבר ברצינות ואתה מתחיל לזלזל, מה שמקנה לך את התואר המפוקפק – החכם העצלן. אם תחליט לקחת את עצמך בידיים אתה עוד תגיע למקומות גבוהים בחיים.

משתמש אנונימי (לא מזוהה), 6.1, מזל Metagross

אתה לא אוהב להודות שאתה טועה וגם כאשר מצביעים לך על הטעות שלך, אתה נשאר בשלך. מצד שני, יש לך דרך משלך להביע אהבה וזה לא על ידי מילים או מעשים, אלא על ידי כוונות. אתה חושב שאם תעזור למישהו או תקשיב לו, זה יקנה לו את הידיעה שאיכפת לך ממנו. לא כולם מבינים את צורת החשיבה הזו. תהיה חייב להיפתח ולהביע את הרגשות שלך בעל פה.

omergoshen, תאריך 31.8, מזל

אתה טיפוס מאוד ידידותי. לפעמים זה גם מתנקם בך, כי קשה לך לומר לא ויוצא מדי פעם שמנצלים אותך או שאתה יוצא פראייר, אבל בגדול לא איכפת לך. רוב הזמן יש לך חיוך על הפנים. אתה טיפוס עדין ואתה לא אוהב שבאים אליך בביקורת. אתה מעדיף לפעמים שישקרו לך בשקר לבן קטן מאשר שיהרסו לך את מצב הרוח.

ליאב אטיאס, 18.5, מזל

יש לך חיבה עצומה לחיות. בקרוב אתה צפוי לקבל החלטה לא קלה בנוגע לחיה שלך. הכוכבים לא ברורים לגבי מהי אותה ההחלטה, אבל בין האופציות יש – קבלה של בעל חיים נוסף אל תוך הבית, מסירה של בעל החיים הנוכחי, או לידה כלשהי. בכל מקרה, אתה תדע להסתדר ולהוציא את הטוב מכל מצב.

Keldeo (לשעבר אדם5556+Absol), תאריך 17.10, מזל Pashmilla

אתה זקוק להרבה מאוד אישורים שאוהבים אותך, ואתה מתקשה להביע איזו שהוא כעס, כי אתה חושב שאם תעשה את זה, יכעסו עליך ויפסיקו לאהוב אותך. אתה משתדל לרצות אחרים, לא להביע רגשות שליליים ולא להיות לבד. התקופה הקרובה תחייב אותך לבלות מעט זמן לבדך, מה שיעמיד אותך בניסיון.

oshawott, תאריך 21.11, מזל Apireine

מישהו נתן לך הבטחה והפר אותה. זה או קרה לאחרונה או יקרה בימים הקרובים. אתה תפגע בהתחלה, אבל לאחר עזרה של מישהו מבוגר, אתה תבין שלא כולם אמינים ואתה תתחיל לפתח אישיות בוגרת יותר בעקבות העניין. מלבד זה, פעילות ספורטיבית היא דרך מעולה להוציא קצת קלוריות ממה שאגרת בחגים.

pggamingil.il מהצ'אטוט (a.k.a עוף ממולא), תאריך 17.8, מזל

אתה מלך העולם. אתה תמיד חושב שאתה הכי מוצלח וברוב המקרים אתה בהחלט צודק. בחלק מהפעמים זה יוצר מצב שאחרים רואים בך כבעל אגו, ואתה מוכן לצאת למלחמות עולם כדי להגן על האגו שלך. בסופו של דבר, אתה יוצא המנצח, אבל היריבים שלך כבר לא ישכחו לך את זה.

Kizel, תאריך 13.3, מזל

אתה הטיפוס הכי יצירתי בסביבה הקרובה שלך. חוסר של אנשים יצירתיים סביבך מביא אותך לחשוב שאתה לא מספיק טוב, אבל אם תיפתח קצת לאנשים חדשים, תכיר חברים נוספים, תראה שיש עוד עולם שלם לחקור. התקופה הקרובה מאופיינת בהרבה מאותו דבר. החיים שלך לא צפויים להשתנות בזמן הקרוב.

Dusknoir with Trick Room, תאריך 20.8, מזל

השנה אתה תתנסה בדברים חדשים בכל הנוגע ללימודים. זה בהתחלה יראה כמו אתגר בלתי אפשרי, עם הזמן אתה תבין את ההיגיון מאחורי הלימודים ולבסוף זה יהיה קטן עליך כמו כל דבר אחר שאתה מחליט להשקיע בו את המאמץ שלך. אבל כשזה יהיה קל מדי, אתה תפסיק להשקיע – מה שישאיר אותך בממוצע הכיתתי ולא כמצטיין הכיתה.

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. אין סיכוי שאני ימסור את סנופי שלי!!!!!!!!!!!!!!!!
    אבל אשמח לקבל עוד חיה D:
    אין סיכוי לידה! סנופי מסורס כבר לפי שבועיים 😛
    נחיה ונראה 😛

  2. אממממ לא!ממש לא!
    בדרך כלל אני סבבה עם זה אבל לא!!
    קודם כל פיפלאפ הוא הפוקימון הכי שנואי עליי וגם היחיד שאני באמת שונאת.
    2.
    תחושת מיצוי??הדבר היחידי שממוצא זה הבצפר-__-

  3. eevee lover-ברזווני אתה תסתום.
    אתה עדיין נוב חוץ מזה אין על אושווט!
    אושווט הוא לוטרה סמוראי בזמן שפיפלאפ הוא סתם פינגווין עם אגו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *