סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: ספר המזלות של פוקימון – גרסה שישית! (5/7)

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו84 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל7 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 12 מזלות שונים.

– – – – –

ימ"ר, 2.11, מזל

אתה אוהב שנותנים לך את הספק, אבל לאחרונה מישהו יושב לך על הצוואר ולא מרפה. זה מתחיל לשגע אותך. אתה מאבד מהר מאוד את הסבלנות בגלל מקרים כאלה ושווה לשים לזה סוף. במידה ותחליט לעשות את זה, אתה תמצא את התקופה הקרובה כמלאה בהשראה בכל הנוגע לביטוי עצמי. שני דברים שצצו במיוחד בהקשר הזה הם אופניים ומכחול.

זיו .ב., 4.3, מזל Spinda normal sprite

אתה חולמני מאוד, לפעמים אתה מתקשה להפריד בין המציאות לבין דימיון, ולעיתים לא כל כך רחוקות אתה מוצא את עצמך חולם בהקיץ וחושב כמה טוב היה לחיות בתוך עולם הפנטזיה שבנית לעצמך. השבוע יהיה טראומתי מבחינתך בכל הנוגע לחזרה לשגרה. אתה כבר התרגלת לרוגע, חופשה ושלווה והנורמה הזו של לימודים ועבודה ומשפחה לא תעשה לך טוב.

אנונימית, 10.6, מזל Flamoutan

אתה טיפוס מבריק, שנון, מצחיק ואתה לא משתעמם מהר מאוד. הבעיה היא שזה מוביל אותך להיות בעל שיחה וכשאתה עם אנשים, אתה אוהב לדבר איתם על דברים שמעניינים אותם, ולרוב זה מתחיל ונגמר בדרמה, ונושאים מסוג דרמה אף פעם לא עושים טוב בטווח הרחוק.

Chespin, תאריך 11.11, מזל Glalie

העולם שלך מחולק לכן ולא, שחור ולבן, אין שום דבר שהוא חצי מעניין. זה או שאתה כל כולך בתוך הנושא או שאתה לא מביע בו עניין בכלל. אתה שונא אג'נדות של אנשים קטנים. אם זה היה בשליטה שלך, אתה היית עוסק בשאלות קיומיות על העולם. אבל עד שתגיע למצב הזה, תצטרך לסבול את בני האדם והרעיונות הבינוניים שיש להם להציע לך.

מגה זורואק, 25.1, מזל

המנטרה שלך לחיים זה "תן לי לחיות ואתן לך לחיות". אתה אוהב לנסות משחקים חדשים, שטויות חדשות, ודברים שיתנו לך ריגוש, הרפתקה וחוויה חדשה. אתה בעל ראש פתוח ואתה אוהב לתקן את העולם כך שהוא יהיה טוב יותר. אבל אם מישהו מתנהג בצורה "רעה", אתה לא מתערב ואתה שומר מרחק בריא ממנו.

gray, תאריך 10.7, מזל

מסורת, בית ובטחון זה דברים שהם נמצאים בסדר העדיפויות שלך. אתה מסוג האנשים ששונאים פרידות וגם כאשר אתה רב עם מישהו, אתה לא מסוגל להישאר כועס עליו למשך הרבה זמן. אהבה חדשה תגיע ובהתחלה אתה לא תיתן לה להיכנס לחיים שלך, אבל אם היא תישאר שם ותדע לרכך אותך, היא תלווה אותך לאורך רוב חייך הבוגרים.

סיזור, 15.4, מזל

העזיבה של הקיץ והחום מסמלת עבורך ירידה בכל מה ששמח. אתה לא טיפוס של קור וחורף וזה הולך להשפיע עליך. אתה תרגיש כבד יותר, עייף יותר, בעל חוסר מוטיבציה לעשות דברים. ההצעה המתקבלת הייתה לעשות טיול למקום חם יותר, אבל גם בתחום הכלכלי אין שום אפשרות כזו בשנים הקרובות. תצטרך לעבור את הסערה ולצאת ממנה מחוזק.

לטיאס ולטיאוס, 24.8, מזל Cryptero

אצלך הסיפור מתחיל ונגמר בפרטים הקטנים. התחושה היא שגם אם העולם יכין לך תוכנית פעולה ענקית, אתה בסופו של דבר רוצה לדעת מה הדברים הקטנים שעומדים מאחורי זה. אתה אוהב לעזור ואוהב עוד יותר שמכירים לך בעזרה שלך, מודים לך ומפרגנים לך על זה. קשר רגשי חזק עם בן משפחה צפוי לטלטל אותך לטובה ולרעה בשנה וחצי הקרובות.

בוםבום, 18.12, מזל Medicham

יש לך נשמה שמלאה בחיים, אתה אוהב את כל העניין הזה של מוסיקת עולם, פילוסופיה, הודו, מרחבים ירוקים, והמון רוגע. וכשאין לך את זה, אתה הופך להיות השור הזועם או הענק הירוק שמתפרץ בזעם על כל דבר. גם בכעסים וגם ברגעים הטובים שלך אתה נוטה להגזים עם כל דבר עד לרמה שהוא לא אמין. כדאי לשים לב לזה.

משתמש אנונימי (לא מזוהה), 9.12, מזל Clamperl

אתה טיפוס שקט, שלא אוהב לחשוף את עצמו, אתה אוהב לחיות בקונכייה שלך וזה טוב לך לעת עתה. הבעיה היא שבגילך אנשים מצפים ממך לצאת מאיזור הנוחות שלך ולעשות דברים של "מבוגרים". אתה לא לוקח את זה ברצינות. זה עשוי לפגוע בתהליך ההפיכה שלך לאדם בוגר. ההצעה היא לנסות משהו חדש פעם בשבוע.

רועי ל, 16.10, מזל

אתה טיפוס שחושב על הכל בצורה של שיוכים. אם אתה מכיר אדם בשם משה, אז אתה אוטומטית אומר – משה זה הוא שעשה לי ככה וככה. מלבד זה, אנשים נוטים לדבר איתך רק כשזה מגיע לטובות ולדברים שהם צריכים ממך. אתה עושה את זה, ולפעמים גם בשמחה גדולה, אבל בסופו של דבר זה מותיר אותך ריק מבפנים.

():, תאריך 17.7, מזל

אתה טיפוס ביישן על ההתחלה, אבל ברגע שמכירים אותך זה כאילו 5 עולמות נפתחים להם בו זמנית. אתה נמשך לנושאים כמו מוות ואהבה. אתה אוהב לדבר ולהקשיב. יש לך המון מה להציע בשיחה. התקופה הקרובה תביא עימה המון שינוי בנושא אופנה משום מה. כן, הכוונה היא ללבוש שאתה לובש.

פוסטים קשורים

10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *