סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מה ההבדל בין קלפי פוקימון GO לבין קלפי TCG?

הגולש עידו פלז שאל אותי היום מה ההבדל בין קלפי פוקימון GO לבין קלפי TCG ואנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלאגן.

– אפשר הסבר קצר מהם קלפי פוקימון GO?
מדובר במשחק קלפים בנושא פוקימון שנוצר עבור אלה שהכירו את המותג דרך האפליקציה של "פוקימון גו".

– איך משחקים בהם?
בדומה לאבן, נייר ומספרים. פוקימון שיש לו אבן על הקלף מנצח מספריים, מספריים מנצחים נייר ונייר מנצח אבן.

– מי מייצר את הקלפים של פוקימון GO?
חברת צד שלישי. כלומר, לא חברת פוקימון ולא חברת נינטנדו.

– האם הם מזוייפים?
לא, הם משחק לכל דבר ועניין.

– כמה הם עולים?
בדרך כלל הם עולים זול יותר מקלפי TCG רשמיים (חצי מחיר ובמקרים מסוימים אפילו שליש מחיר).

– האם ניתן לשחק בהם בטורנירים רשמיים?
לא, בטורנירים רשמיים ניתן לשחק רק בקלפי TCG שיוצרו על ידי חברת פוקימון.

– אז למה קלפי פוקימון GO טובים?
אם להיות כנים, משחק הקלפים הרשמי של פוקימון הוא מסובך, מצריך המון ידע ולא מעט כסף. יש אנשים שאין להם את הסבלנות, הזמן והמשאבים להיכנס לתחום. ובחלק גדול מהמקרים, רוב מי שנכנס לא זוכה לתהילה של מקומות ראשונים. בהתחשב בכך, אנשים מחפשים דרכים זולות יותר, כיפיות יותר ופשוטות יותר לשחק במה שהם אוהבים וכאן נכנסים קלפי פוקימון GO לתמונה.

קנו, שחקו ותבלו.

פוסטים קשורים

26 תגובות

  1. אתה מעודד אנשים לקנות את הקלפי פוקימון גו האלה במאמר הזה.
    אף בן אדם כמעט לא יקנה את שני הסוגים, וברגע שקונים את קלפי הפוקימון גו אנחנו תומכים בזייפנים ולא בנינטדו…

  2. אני מבין שהם רצו לפשט את הדברים, אבל הם הגזימו. זה יותר מדי פשוט וחסר פואנטה. יכלו באותה מידה לייצר קלפים שמודפס עליהם רק הסימן של אבן/נייר/מספריים, בלי למתג אותם עם תמונות של פוקימון (וברור שמיתוג מוכר, אבל צריך להיות ממש עיוור כדי לא לראות שזה לא קשור באמת לפוקימון).
    המינימום שיכלו לעשות זה ניצחון לפי סוג.

  3. קלפי פוקימון גו, חחח…

    תגיד היט מתי כבר תעשה מדריך איך להוריד פוקימון בנק? זה יהיה מאוד חיוני לאתר ויש לי תקלה באחד המשחקים שאני לא יכול למצוא אבני מגה, אני יכול רק להעביר אותם אז בבקשה תעשה מדריך איך להוריד פוקימון בנק!

  4. אני אישית חושב שקלפי פוקימון גו הם לא טובים.
    זה פשוט קלפי בוטלג חסרי ערך שאיזה מישהו הדפיס בעקבות הטרנד

  5. זה שזה נחשב משחק לא אומר שזה לא מזוייף.אם אתה קונה נעל אולסטרס לא מחברת אולסטרס לא אומר שהיא לא נעל אבל זה עדיין זיוף שאנשים מרחיבים כסף מעבודה אמיתית של משהו אחר.
    הקטע שזה גם זיוף גרוע האנשים אפילו לא יודעים שפוקימון גו הוא רק משחק אחד מתוך עשרות אחרים,הם חושבים שכל מה שייש מפוקימון זה המשחק הזה והסדרה שהם צפו כשהיו ילדים וזה מה שמעצבן אותי הם אפילו לא טורחים להבין שהשם של המותג זה פוקימון ולא פוקימון גו.היטמן אני ממש לא מבינה אותך כולנו התרגשנו בהתחלה מפוקימון גו אבל אחר כך המשחק הוציא את כל הקונספט האמיתי והביא שחקנים מזוייפים שסתם דחפו את אוהבי הפוקימון לצד מהמשחק שהייה מיועד להם.לדעתי פוקימון גו זה אחד הדברים הכי גרועים שקרו לפוקימון וקודם היו לנו פוקימון שקית זבל אז תבינו עד כמה פוקימון גו הורס את השם של המותג

  6. אנונימית- מסכים איתך ב- 100%. הדבר היחיד שאני שונא יותר מ"שחקנים" (עם דגש על המרכאות) של פוקימון גו שחושבים שזה המשחק הכי טוב בעולם, זה אלה שחושבים שהם אשכרה מבינים בפוקימון.
    חבר שלי (שהוא מעריץ אמיתי של פוקימון) סיפר שילדים מהכיתה ממציאים שמות (לא Nicknames אלא אשכרה קוראים להם ככה כמו בשם אמיתי) לפוקימונים.
    רוצה דוגמה" קיבלת: הם קוראים לגראולית' "כלב אש" ולגולבאט "עטלף משופר".
    עוד דוגמה מרגיזה- ילד מהשכבה שלי, לא רק שהוא חושב שפוקימון גו המשחק הכי טוב בעולם, חושב שהוא מבין כמו פוקימון מאסטר אמיתי ואין לו שום היסטוריה עם פוקימון, הוא אשכרה מכחיש את קיומם של משחקי פוקימון אחרים (!).
    אין, פוקימון גו זהמשחק שמעריצי פוקימון אמיתיים אמורים לא לאהוב בכלל.
    נ.ב. הרעיון מאחורי פוקימון גו הוא דווקא לא רע בכלל, אבל ניאנטיק הם- Game developers נוראיים שהרסו את המשחק שכולנו חיכינו לו בקוצר רוח.

  7. עם כל כך הרבה חוות דעת גרועות מצד מעריצי פוקימון אמיתיים אני לא מבינה איך לא עשו אפילו עצומה או משהו כדי לשנות את כל הקונספט הזה(רמז רמז משהו צריך לעשות את זה)

  8. אנונימית – לשיטתך, מוכר אשר מזמין סחורה בנושא פוקימון מסין ומוכר אותה בארץ בחצי מחיר מהמקור, ואין על המוצר שלו את הלוגו של פוקימון והוא לא מעביר תמלוגים לנינטנדו, חוטא גם הוא ב"זיוף". נכון?

    אני מציע לך לחשוב על התשובה שלי לעומק, ולהסתפק בעובדה שהשוק בארץ מספיק פורח כדי להביא לך מוצרים כמו קלפי פוקימון GO. וזאת במקום לעשות גזל לפרנסה של אנשים. כי באותה מידה את מייתרת כל דוכן ישראלי שאי פעם קם.

  9. מי שהמציא את המשחק היה צ׳יטר , תראו בפינה השמאלית למעלה זה כמו הצ׳יט של טוטואפ

  10. אני חושב שזה טיפשי, הקלפים נראים ממש רע, זה נראה כאילו עשו צילום מסך מהפאלפון והעבירו לקלף, בעצם זה מה שאני חושב שהם עשו.
    חוץ מזה כל המשחק מפגר, לא משנה איזה פוקימון יש לך, מה שישנה זה אם יש לך אבן נייר או מספריים, בעצם אין לזה קשר לפוקימון.
    בשיטה הזאת רטטה נייר ינצח דרגונייט אבן

  11. חח אבן נייר ומספריים עם תמונות של פוקימון גו.
    פתטי שצריך להוציא על זה כסף… פעם גם עשו את זה עם סתם פוקימון.
    זה נוראי לדעתי שאנשים מרוויחים על זה כסף.

  12. היטמן-כן היטמן גם זה זיוף יודע למה?בגלל שהיוצרים של זה לא עשו את זה ונתנו אישור למכור את זה זה בעצם ההגדרה של זיוף!בין אם קנו את זה בסין או בארצות הברית זיוף זה זיוף היטמן זה לא שאומנים יפנים עבדו שעות על לתכנן ולצייר את הקלפים האלא כל מה שהם עשו זה לעשות צילום מסך ולהוסיף לזה לוגו של פוקימון גו לא הייתי לגמריי נגד זה אם הם היו מכריזים על זה כפאן ארט אבל הם מוכרים ומציגים את זה כאילו זה הדבר האמיתי ותודה בזה היטמן פוקימון גו עשה רק נזק למוניטין של פוקימון ולאיך שאנשים תופסים את המשחק קצת חבל שאתה זה שייצגת את קהילת הפוקימון בראיון ההוא ואמרת שפוקימון גו זה דבר כל כך מופלא,נכון בהתחלה חלקנו התלהבנו מהרעיון אבל ניטנדו לא היו צריכים להסכים לעסקה עם החברה הזאת ככה הם יכלו באמת להכין את המשחק שכולנו רצינו ולעשות משחקים רציניים כמו שהם יודעים לעשות.

  13. אני יודע שזה דבר ממש לא מנומס, לא במקום וחסר טקט להגיד אבל, היטמן אני מעריך אותך עכשיו קצת פחות כחובב פוקימון, וסמוך עלי שאתה חובב פוקימון יותר זמן מכולנו.

  14. לפי מה שבדקתי קצת באינטרנט אלה שבתמונה שצירפת מזויפים ,כלומר אין להם רישיון של נינטנדו וכנראה נוצרו על ידיד מישהו שרצה להרוויח קצת כסף על חשבון המותג ,לא קיימים קלפי פוקימון גו רשמיים כרגע ,אין על זה שום דבר באינטרנט ,לא כתבה בשום אתר מרכזי וגם לא בכאלה קטנים .

  15. אתה אחד האידיוטים הכי גדולים שיש אם אתה טוען שקלפי גו לא מזויפים.
    פוקימון כמותג (וגם פוקימון גו כדי שלא תתחכמו לי פתאום) שייך לפוקימון קמפני, כל דבר שיוצא בלי אישור שלהם (להלן הקלפים האלה) הם זיוף. אם אתם קונים את הקלפים האלה אתם פוגעים במותג של פוקימון.
    לא משנה מה מוצאים, אם זה קלפים, נעל, עט או תחתית לקפה עם מותג ללא הרשות של החברה בעלת המותג זה זיוף לכל דבר בלי שום אפשרות לויכוח.
    כל הילדים שקוראים את זה, אין להקשיב לכל דבר שכתוב בכתבה הזאת ויש להחרים את הקלפים האלה.

  16. אני נהיתי מכור לפוקימון מפוקימון גו ויש לי קלפים משני הסוגים ( אני מכור לפוקימון בגלל שאני סקרן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *