סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עובדות שלא ידעתם על הגדרות פוקידע – 4 / סער גונן

עובדה: למרות שיש לו בועות שמכסות אותו לצורך הגנה, יש לפרואקי יותר התקפה והתקפה מיוחדת מאשר הגנה והגנה מיוחדת.

מקור: פוקימון X\Y.

הגדרה מקורית: It secretes flexible bubbles from its chest and back. The bubbles reduce the damage it would otherwise take when attacked.

It protects its skin by covering its body in delicate bubbles. Beneath its happy-go-lucky air, it keeps a watchful eye on its surroundings.

עובדה: ברוב המשחקים מסופר שהיטמונלי יכול להכפיל את אורך הידיים והרגליים שלו. השאלה היא איך מדדו את הגובה הנוכחי שלו? כשהגפיים שלו היו מתוחות או מקופלות? 

מקור: כל המשחקים.

הגדרה מקורית: רובם.

עובדה: קלאונצ'ר יכול לפגוע בטרף מעופף בעזרת יריות מים מהצבת שלו. קלאונצ'ר מבוסס על סוג של חסילון שיכול לירות בועות בעוצמה מפחידה מהצבת שלו, אבל מי שתופס טרף בשיטה הזאת הוא בכלל דג הקשת.

מקור: פוקימון X.

הגדרה מקורית: They knock down flying prey by firing compressed water from their massive claws like shooting a pistol.

עובדה: בלייזיקן יכול לשרוף את האויבים שלו עם האגרופים שלו, או לפחות זה מה שרשום. בלייזיקן לומד את המהלך Fire Punch ברמת 1, שזה טכנית בלתי אפשרי מכיוון שקומבסקן מתפתח אליו ברמה 36.

מקור: פוקימון ספיר.

הגדרה מקורית: Blaziken has incredibly strong legs – it can easily clear a 30-story building in one leap. This Pokémon's blazing punches leave its foes scorched and blackened.

עובדה: דדנה יכול לתקשר עם דדנה אחרים ממרחקים גדולים בעזרת ה"אנטנות" שלו. כנראה שזה רפרנס לאינטרנט!

מקור: פוקימון X.

הגדרה מקורית: Its whiskers serve as antennas. By sending and receiving electrical waves, it can communicate with others over vast distances.

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. כשרשום שפוקימונים לומדים התקפות מתחת לרמות שהם מתפתחים בהן זה אומר שהם לומדים אותן בדרגה שהיא מספר הדרגות הנתון אחרי הדרגה שבה ם מתפתחים.

  2. בעובדה של דדנה זה נכון גם לשרשרת האבולוציה של פיצ'ו, והם יכולים לתקשר ככה אחד עם השני. רואים באנימה את פיקצ'ו מחפש ככה את דדנה.

  3. העובדה של קלאונצ'ר לא נכונה.. אני מכירה את החסילון הזה, והוא כן הורג ככה את הטרף שלו. אני צפיתי בו הרבה פעמים בנשיונל גאוגרפיק, בגלל שמנסים למצוא תרופה לסרטן על פי החסילון הזה

  4. העובדה של דדנה: איך פיקאצ'ו יכול לתקשר עם דדנה אם אין לפיקאצ'ו אנטנות?

  5. ו'צאקיפ כל פוקימון חשמלי מתקשר עם חשמל פשוט מקור החשמל של דדנה הוא מהאנטנות שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *