סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

היטמן יוצא נגד השקרים של ההיא שטוענת שניצחה את המשחקים רק עם מג'יקארפ!

אתר VGames פרסם אתמול ידיעה ולפיה שחקנית ניצחה את המשחקים "שמש וירח" עם מג'יקארפ בלבד.

אני קורא לה שקרנית וחולירע וכעת אני אוכיח לכם למה.

1. היא התחילה את המשחקים החדשים, היא עוד לא קיבלה את הפוקדורים הראשונים והיא הייתה צריכה להלחם בהאו. עם מה היא נלחמה בו? עם פוקימון התחלתי כמובן. האם זה היה מג'יקארפ? לא! (הוכחה מספר אחת!)

2. כדי להשיג פוקימונים, צריך להלחם בהם עם פוקימונים משלך. איך היא תפסה מג'יקארפ אם לא היה לה פוקימון אחר בשישייה? היא הרי טענה שהיה לה מג'יקארפ לאורך כל המשחק, לא? (בולשיט!)

3. כדי לתפוס פוקימון מסוג מים כמו מג'יקארפ צריך חכה. חיפוש קצר בגוגל מגלה שכדי להשיג חכה צריך להגיע עד לאי השני, לנצח את לאנה ורק אז אתה מקבל חכה. איך זה מתיישב עם הטענה שלה? (כרתו את ראשה!)

4. ונניח שהיא השיגה מג'יקארפ. אחד הקרבות במשחקים החדשים הוא נגד פוקימון אגדי מסוג חשמל, אולי שמעתם עליו, קוראים לו טאפו קוקו. יש לו מהירות של 130, מתקפה של 115 ומתקפה מיוחדת של 95. אין מצב שפוקימון מים כמו מג'יקארפ שורד מולו! (#שקרים)

5. טענות אחרות שיכולות לעלות הן: היא עשתה וונדר טרייד, היא השתמשה בפוקימון בנק, והיא שילמה לVGames כדי שיפרסמו את השקרים שלה. כל הטענות האלה טובות והכל, אבל פוקימון בנק עדיין לא פעיל, כדי להשתמש בוונדר טרייד צריך פוקימון חלופי, כך שהאופציה הכי ריאלית היא זו שקשורה לVGames. (היטמן שוב צודק!)

בקיצור, היא שקרנית, צריך לצבוע אותה בכחול ולזרוק אותה לים. ואני שוב צודק.

פוסטים קשורים

35 תגובות

  1. אין לך חיים בנאדם!!, תתאפס על החיים שלך!! עברת את הגיל של לראות פוקימון! וואלה תהיה ילד והתהנה מפטקימון, אבל אל תגזים עם איזה כתבה בשקל שלושים של ילדה מסקנה חסרת חיים עם המג׳יקרפ שלה!!.
    שלא תחשוב לא נכון! יש לך אתר מדהים לכל קהלת פוקימון בישראל (שהממוצע של הקהל פה שואף ל15 בלחץ), אבל אני חושב שאתה צריך להגיד חלאס ולהתבגר טיפה.
    תודה וסליחה.
    אנונימוס האמיתי!!

  2. וואי היטמן אתה מצליח לעלות שוב על העצבים ואם מאמנים פוקימון מספיק טוב הוא יכול להביס אפילו את טפו קוקו ולגבי איך היא השיגה תמג'יקארפ נו ברור!
    זה האופצייה התימנית-
    פשוט תלכד מג'יקארפ ממשחק אחד תעביר לאיזה חבר ואז עוד פעם למשחק השני שלך,מאוד פשוט.
    ואם כבר תפסיק להגיד שאתה תמיד צודק #לאלגניבת_קטצ'פרייסים

  3. יכול להיות שהיא שיחקה בגרסה פרוצה שבה לא רק שהיא יכולה לבחור איזה התחלתי שבא לה, היא לא יכולה להפסיד בקרב. היה לי פעם חבר ששיחק בגרסה כזו, והוא ניצח את כל לבן 2 עם סולפוק, ורק כשהוא עבר לשחור 2 באותה גרסה הוא פיתח אותו לסולברו.

  4. ויכול להיות שהיא לא ידעה שזו גרסה פרוצה, אז מבחינתה היא ניצחה את סאן ואת מון עם צג'יקארפ

  5. נקרעתי! ??
    אבל היטמן, נכנסת לכתבה המקורית לראות מה הם כתבו שם? או שזה לא משנה לך כי רק רצית לצאת על הקליק בייט.

  6. היט אל תתייחס לכל האידיוטים האלה עם בעיות טרום בגרות שאומרים לך ״להתבגר״ כי פוקימון זה לכל הגילאים ורק שתדע שאני יודע שזה שקר כי כרגע מבחינה הגיונית אי אפשר לא להשתמש בפוקיבנק ולא בפאוור סייבס עד ינואר ואי אפשר לעשות החלפות במשחקים עד שאתה משלים מספר משימות מסויים שכולל קרב אז זה באמת בלתי אפשרי

  7. אוי ואפילו אם היא עקפה את כל זה מג׳יקארפ יכול ללמוד רק מתקפות נורמאל ויש הרבה פעמים שאתה צריך להילחם בפוקימונים סוג רוח אחרת היא לא הייתה יכולה לגמור את המשחק (פסילה שישית היא בחוץ!!!)

  8. אז מה אם היא השתמשה בהאקים? אולי היא לא שקרנית, אבל בכל זאת זה לא כל כך נחשב… נכון?

  9. אני לא בא לערער או לבאס
    אבל מהשהיא אמרהזה רק שהיא ניצחה את האליט פור עם מגיקרפ רמה 68
    אז אלא אם כן יש אליט פור רוח אז זה לא כזה הזוי

  10. אני מנחש שמישהו כתב את זה כבר אבל אם ל אז אין למג'יקארפ (שיודע רק טאקל) סיכוי נגד פוקימוני רוח

  11. שמעת פעם על אתגר הרטטה? אנשים עברו משחקים הרבה יותר קשים רק עם רטטה, חוץ מזה לאחר שנפתח הפסטיבל פלאזה מה אומר לך שמישהו לא העביר לה מאג'יקארפ בהחלפה?

  12. זה בלתי אפשרי שהיא ניצחה את הליגה רק עם מג׳יקארפ כי אחת מהאליט פור הוא סוג רוח!!!

  13. היא התפללה לאלוהי הכלש"ג שיביא לה מגיכערפ ונצחה את טאפו קוקו עם ספלאש כי זה סופר אפקטיבי אפילו על כעתרפי (זה מוריד לו 1% חיים)

  14. היא לא יכולה לעבור את הליגה (ואת זה היטמן שכח להוסיף): מג'יקארפ יודע עד רמה 15 רק splash. כל העניין בספלאש שזה לא עושה כלום. וכדי שפוקימון יעלה רמות צריך לנצח פוקימונים אחרים, אז איך היא ניצחה פוקימון עם מתקפה שלא עושה כלום?

  15. גם אם היא עשתה העברה, שזה הגיוני ממבט ראשון, כשהסתכלתי בדף של טאפו קוקו ראיתי שהיכולות שלו הם להפוך את שדה הקרב לחשמלי (איך מג'יקראפ מתמודד עם כזה חיסרון?) וגם שהוא צופה את המתקפה הבאה של היריב ומתחמק ממנה. ואם מהירות נמוכה כמו של מג'יקראפ, איך הוא מצליח לנצח? עוד הוכחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *