סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אנחנו צריכים לדבר.

בזמן האחרון אני רואה המון יוטיוברים, יוצרי תוכן ואנשים ששואלים את עצמם את השאלה: איך אני משמר את המצב הקיים? זה נובע בעיקר משינוי האלגוריתם של יוטיוב שמביא לירידה דרסטית בצפיות, שמולידה צניחה בהכנסות, שמביאה לאי רצון של היוצרים להכין תוכן חדש.

אני דווקא פוגש את זה במקום אחר. לי לדוגמה מפריע יותר הצד החברתי. לי יותר חשוב ההיבט של התגובות מאשר הצפיות אם נהיה כנים, וזה בעיקר רלוונטי לסרטונים שלי למשחק "פוקימון ירח". זה גם מאוד מפריע לי בכל הנוגע לכמות התגובות של הסיפור "פוקימון במהירות החושך", אבל נפתור כל דבר בזמנו.

עכשיו, אני יכול לגשת לפתרונות זדוניים, אבל אני אף פעם לא מרגיש שלם איתם. אני לא באמת רוצה מצב שבו אנשים יגיבו כי הם מאוימים, כי העליבו אותם, או כי גרמו להם לעשות את זה. אני רוצה שאנשים יגיבו למדריך כי בא להם, וכי הם רוצים, וכי הם נהנים, ופה נכנסת "מערכת החוקים של יוטיוב 2017."

קבוצה של יוטיוברים עלתה על שיטה ואני הולך ליישם אותה אצלי במדריך. לשיטתם, הם שמים יותר דגש על כותרות מפוצצות, מה שנקרא "קליק-בייט"; הם שמים יותר דגש על תוכן בוגר יותר, בידורי יותר, אינטר-אקטיבי יותר, כלומר – הקדשות לגולשים, הקראה של תגובות וכיוצא בזה; ולקינוח, הם שמים יותר דגש על חלוקות של פרסים.

וזה בדיוק מה שאני אעשה החל מפרק 5 של המדריך. בפרק הבא של המדריך "פוקימון ירח", מי שיגיב באתר תגובה עניינית, תגובה שממחישה צפייה בסרטון, תגובה שמכילה לדוגמה את מה שהוא אהב בסרטון, אוטומטית יוכל לזכות בפרס. הפרסים יכולים להיות הפיגרים שמחלקים במקדונלד'ס, מחזיקי מפתחות, קלפי פוקימון TCG שווים ועוד.

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. יש לי פלאפון LG3 ואני מנסה לשחק איתו פוקימון גו ואני לא מצליח.
    פעם כבר שיחקתי עם הפלאפון הזה ומחקתי את המשחק כשהורדתי אותו שוב זה לא עבד לי!!.
    מישהו יודע מה אני צריך לעשות בשביל שהמשחק יעבוד לי??

  2. בעיקרון אני לא צופה במדריך ביגלל ספוילרים
    וגם זה משחק שיצה לא מזמן לא לכולם יש אותו עדיין ולכן יש ארבה אנשים לדעתי שלא צופים בזה ובנוסף אתם עושים עבודה ממש ממש טובה ואני יכול לאבין את התיסכול מהתגובות אבל יש אנשים שלא יודעים מה ליכתוב.

  3. אני לא צופה במדריך ודיאו כי אני משחק בעצמי במשחק אבל….
    אני לא לגמרי בעד השטיה הזאת

  4. עאלק לא רוצה שיצפו מהסיבה הלא נכונה אבל עושה שהיטה ומשחד אנשים.
    אם זה אמורה להיות סוג של התנצלות או תגובה על השביתה פישלת אבל בוא נקווה שתשפר את התוכן כי אם אין כניסות זה הדבר היחידי שאתה צריך לעשות.

  5. אנונימית – מה את מצפה שאני אעשה? אשפר את המשחק? מה הכוונה "תשפר את התוכן של המשחק"?

  6. אני חושב שלעשות את זה דווקא במדריך זה לא כזה רעיון טוב
    עי אנשים בכוונה לא צופים במדריך כדי לא לקלקל להם את המשחק
    ובכל מקרה לדעתי אם יהיו יותר רשומות מעניינות ומצחיקות יהי תגובות יותר

  7. ואמא של נטע משוגעת איזה מין אישה עושה שלום לקיר ולמה יש לה מיאו רגיל ולא אלוהה

  8. היטמן-אתה שואל אותי איך לשפר את התוכן?אתה צריך לדעת בעצמך תשפר את הרמה כמו לצלם בצורה יותר טובה או פשוט לשפר את המדריך עצמו אל תשאל אותי איך לשפר כי אני לא רואה את המדריך אבל אני יודעת שייש סיבה שאנשים לא רואים את המדריך או לא מגיבים

  9. אני מקבל את המשחק שלי ביום שני ועד עכשיו נמנעתי מספוילרים דיי טוב, המדריך שהכי חיכיתי לו הוא המדריך שלך אבל לצערי אעלץ לצפות בו עוד שבוע וקצת, עד אז אני לא אוכל להגיב

  10. אנונימית- מה ההגדרה שלך לאיכות טובה? אני יודע שזה שבכלל יש מדריך בעברית זה משהו שאין כמעט בארץ. והאיכות צילום שלו עדיפה על של הילדים הקטנים שעושים מדריכים גרועים.

  11. סורי היטמן,אבל אני לא יכול לצפות בסרטון כי עוד לא קיבלתי את פוקימון מון והבטחתי לעצמי שאעשה אותו בלי מדריכים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *