סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 16: 27.2-11.3.12

שלום רב !

– – – – –

מלואטה בהופעת בכורה באנימה

נחשף פוסטר חדש לסרט ה15 בסדרת הסרטים של פוקימון – "קיורם נגד איש החרב הקדוש: קלדאו". כמו בכל סרט, גם לנוכחי יש סרטון מקדים, ובמסגרתו נחשף הפוקימון מלואטה (Meloetta). זוהי הופעת הבכורה של הפוקימון באנימה והוא יהיה חלק מהסרט המקדים של פיקאצ'ו. מלואטה הוא פוקימון אגדי מסוג רגיל ויש לו את האפשרות לשנות צורה וסוג על פי מתקפת שירה (Relic Song), כאשר האופציות הן בין צורת ה-אריה (Aria Forme) – שמסמלת מונח הקשור לעולם המוזיקה ופרושו חיבור שירי באופרה; לבין צורת הפירואט (Pirouette Forme) – שמסמלת את סיבוב הגוף על קצה הבוהן של אחת הרגליים, כפי שמבוצע על ידי רקדני בלט. הסרט המקדים יקרא "ההקראה הנוצצת של מלואטה" (Meloetta's Glittering Recital) והוא ישודר ב14.7.12 ביפן.

– – – – –

פוקימון שחור ולבן 2

בהמשך להודעתו של ג'וניצ'י מאסודה בתוכנית "פוקימון סמאש", האתר הרשמי של פוקימון הודיע על יציאת שני משחקים חדשים לקונסולות הנינטנדו הDS – "פוקימון שחור 2" ו"פוקימון לבן 2". אין עדיין שום פרטים בנוגע למשחקים, פרט לעובדה שהם יצאו לשוק היפני בחודש יוני 2012. כצפוי, אלו משחקי ההמשך ל"פוקימון שחור" ו-"פוקימון לבן", כאשר על העטיפה שלהם מכבב הפוקימון קיורם בצורת השחורה ובצורתו הלבנה. להורדת המשחקים "פוקימון שחור ולבן" ולמדריך הבלעדי למשחקים אלה, אתם רשאים ללחוץ על הלינקים המצורפים.

– – – – –

 חוגגים את הנחת הרכבת 

כדי לחגוג את הנחת הפסים של רכבת קיושו שינקאנסן, תריסר פוקימונים יחולקו ביפן למשחקי "פוקימון שחור ולבן" ממרץ ועד מאי כחלק מהקמפיין של החברה שמתפעלת את הרכבת – ג'.ר. קיושו. פיקאצ'ו הוא הראשון שחולק בין התאריכים 1-6.3.12 וחלוקה זו נערכה ב800 חנויות, שם ניתנה פיקאצ'ו ממין נקבה, ברמה 50, עם יכולת Static, ובעלת המתקפות: ExtremeSpeed, Thunderbolt, Grass Knot ו- Brick Break. מלבדה יחולקו שלושה פוקימונים בין התאריכים 17.3 ועד ל17.5 ומה17.3 ועד ל1.4, כאשר אחד מהם יהיה ספטייל. זהות שני הפוקימונים האחרים לא ידועה נכון לעכשיו. אותו דבר לגבי חלוקה של הפוקימונים מילוטיק ומטאגרוס, שיחולקו גם הם לצד שני פוקימונים לא ידועים, בין התאריכים 2.4 ועד ל22.4 ובין ה23.4 ועד ל6.5. אם אחד מהשחקנים אשר קיבל את הפוקימונים שחולקו בתחנות הרכבת המדוברות – יגיע למרכז הפוקימונים בפוקאוקה, אז אותו אחד יזכה לקבל את גראודון או קיוגר ברמה 80. גראודון יחולק בין התאריכים 17.3 ועד ל15.4 וקיוגר בין התאריכים 16.4 ועד ל6.5. שחקנים יצטרכו לבחור בין קיוגר, גראודון ופיקאצ'ו בעל המתקפה ExtremeSpeed.

– – – – –

פוקימון בכל יום בשבוע

המעבר של זכיינית הטלויזיה Toasted TV מערוץ Network Ten לערוץ Eleven עושה רק טוב לאוהדי הפוקימון באוסטרליה, משום שהפרקים מאז המעבר משודרים על בסיס יומיומי. על פי הידיעה, פרק חדש של עונת "פוקימון: שחור ולבן" ישודר בכל יום (כולל סופי שבוע) בשעה 7:00 בבוקר. שינוי מרענן מהעובדה שקודם לכן פורסם רק פרק אחד בשבוע, ביום שבת. הפרק הראשון שישודר בלוח הזמנים החדש יהיה הפרק "אימולגה והסוויץ' החשמלי החדש!" ( Emolga and the New Volt Switch).

– – – – –

אתגר מכון

כמו בפברואר ובספטמבר של שנת 2011, גם במרץ 2012 יחשף אתגר המכון אשר יכיל 10 קלפי משחק החלפה: 4 פוקימונים, קלף מאמן, קלף אנרגיה מיוחדת ו4 קלפי אנרגיה. הפוקימונים שבסט הם: בלבזאור, אמפוליאון, אלג'יים, וג'יגליפאף. המאמן הוא סילאן. האתגר ימשך ביפן עד לחודש מאי. מצורפות 4 תמונות מהאתגר להתרשמות שלכם:


– – – – –

האנרגיה נחשפת לראשונה

קלף אנרגיה חדש נחשף מהסטים "פיצוץ דרקון" (Dragon Blast) ו"להב דרקון" (Dragon Blade). קלף הערבוב אנרגיה ישחורר ביחד עם הסטים של קבוצת הדרקון לפוקימון EX בתאריך ה16.3.12.

– – – – –

להשיג את כולם !

שחקני "פוקימון: שחור ולבן" יכולים להשיג את הפוקימונים רשיראם וזקרום מחיבור הWi-Fi של נינטנדו בין התאריכים 10.3.12 ועד ל8.4.12. הפוקימונים ינתנו בסדר הפוך למשחקים, כך ששחקנים עם המשחק "לבן", יקבלו את רשיראם ושחקנים עם המשחק "שחור", יקבלו את זקרום. פרטים בנוגע לרמה של הפוקימונים, המתקפות והמוצר שהם אוחזים, נמצאים בתמונה המצורפת:

 

מלבד השגת הפוקימונים, יש לשחקנים את האפשרות להשתמש בפוקימונים האגדיים שלהם על מנת לפתוח קוד אשר יעניק להם את הסקין של הפוקימון שאותו הם קיבלו.

 

לפוסטר מיוחד של רשיראם וזקרום, אתם מוזמנים לגשת אל דף הפייסבוק של האתר וללחוץ על כפתור ה-Like. הפוסטר ינתן במסר פרטי בלבד.

– – – – –

ראיקוזה שחור

כדי לקדם את המכירות של המשחק החדש, "פוקימון והאמביציה של נובונאגה", אשר יגיע לחנויות ביפן ב17.3.12, הפוקימון של נונינאגה, ראיקוזה שחור, יחולק בין התאריכים 17.3.12 ועד ל16.4.12. פרטים על המתקפות, הרמה והמוצר שהוא אוחז מופיעים בתמונה המצורפת:

 

ובאנגלית:

– – – – –

סקין של דאקלט

שחקנים עם חשבון יפני בגלובאל לינק יכולים להשיג סקין של שלושה דאקלט למשחק שלהם. הסקין יהיה זמין עד לתאריך 27.4.12. מי שסימן את האיזור שלו למיקום אחר יוכל לקבל את הפוקימון לוקאריו עד התאריך 23.3.12. יש לו את היכולת Justified, ואת המתקפה Bullet Punch. בשונה מפעמים אחרות, האוונט הפעם יהיה עם קודים אשר לא יהיו חד פעמיים. הנה הם לפניכם:

אנגלית: LUCAEUROGAMERNET
גרמנית: LUCAEUROGAMERDE
איטלקית: LUCAEUROGAMERIT
ספרדית: LUCAEUROGAMERES

– – – – –

חרא של משחק

רכילות די מגעילה בנוגע לטורניר האליפות של משחקי הוידאו של פוקימון. מסתבר שקבוצה של שחקנים ספרדיים אשר שהו במלון כמה ימים לפני האירוע, הוצאו מהתחרות על ידי המשטרה המקומית בשל העובדה שהם חרבנו באחד המסדרונות של בית המלון. וזה לא הדבר המוזר היחידי, מסתבר שרובן פויג לואיג'י, אחד מחברי הקבוצה הספרדית ואלוף טורניר המוקדמות בשנה שעברה וכמו כן, מקום רביעי בטורניר האליפות עצמו, ניצח את המוקדמות השנה בפעם השנייה ברציפות. אך מאחר והתרחשות זו נחשפה, שמו של רובן הורד מלוח התוצאות ושמו של המקום השני, בן קיריאקו, הוצב במקום הראשון בתור המנצח.

– – – – –

פוקימונ'ס חוזרים?

לראשונה מאז יולי 2011 (ובחישוב מהיר – שמונה חודשים), עודכן אתר המעריצים של "פוקימונס". מקורות יודעי דבר מספרים על הרצון של מייסד האתר, רותם שמואלי, לערוך בחירות למעדכנים בסוף השבוע הבא. בעבר, האתר הגדיר את עצמו כמקור הידע הטוב ביותר בנוגע לפוקימון בשפה העברית. במרוצת השנים האתר התפתח וכיום יש לו בין היתר גם אתר אנימה בנוי בתוכו. מאז יולי 2010 האתר שבק חיים.

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. תודה רבה לך היטמן, מאוד נחמד לדעת שאתה לא נוטר טינה. שיהיה בהצלחה באתר.

  2. תודה לך. אני מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם בהחזרת מדור החדשות לפעילות מלאה.

  3. יש לי שאלה- נכון להיום אין אף ערוץ טלוויזיה בישראל שמשדרת עונה של פוקימון, נכון? כי גם ערוץ הילדים וגם ערוץ דיסני הפסיקו לשדר אותן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *