סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: האם תחרות מועילה או מזיקה לאתר?

האם תחרות מועילה או מזיקה לאתר? אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

היטמן: שמעו, דרווין, אבי תורת האבולוציה, אמר פעם – "רק החזק שורד", וזה נכון גם במקרה שלנו. רק אתרים נהדרים, עם אנשים נפלאים, ורעיונות מדהימים יכולים להישאר באוויר. כל השאר הם לוזרים. לא מגיע להם בכלל להצליח. יעשו טובה כל הוונאביס האלה שחושבים שהם יכולים להתחרות בי, שיפסיקו להשלות את עצמם וישארו ב-חור שהם הגיעו ממנו. אני פעם חשבתי שתחרות מוציאה ממני את הטוב ביותר, שאם אני רואה שמישהו עושה משהו, אז אני אוטומטית מתבקש להכין דברים טובים יותר, גדולים יותר וכיוצא בזה. אבל תחרות תמיד גורמת לצד אחד להפסיד, ותחרות תמיד גורמת לצד אחד להיות ממורמר, וכועס, ועצוב, ומלא רגשות נקמה, וזה אף לא בריא. אני יודע, אני חוויתי את זה על בשרי, וזה לא פיקניק. ואז ניצחתי את כל המתחרים שלי ונפטרתי מהרגשות השליליים האלה וחיי הפכו להיות קסם אחד גדול. ולמדתי שיעור חשוב: מה שעושה לי טוב – אני מקרב אותו קרוב ללב, ומה שעושה לי רע – אני מתרחק ממנו כמו מאש. ואם יקום גוף מתחרה, אני אאחל לו בהצלחה ואתפוס כמה שיותר מרחק. אני כבר יודע שהם מועדים לכשלון!

אוהד: כל מי שמבין קצת בעיקרי השוק החופשי יודע שתחרות בין חנויות היא הדרך הכי טובה לגרום לחנויות לפתח מוצרים איכותיים וזולים יותר. כשלחברת תנובה, למשל, היה מונופול על שוק החלב והיא הייתה החברה היחידה בתחום, המוצרים שלה היו יקרים וברמה סבירה. אך אז החלו להציץ חברות אחרות שאיימו על תנובה בכך שהם הציעו חלב באיכות טובה יותר ובמחיר זול יותר. האיום הזה הכריח את תנובה גם לשפר את האיכות של מוצריה, וגם להוזיל את המחירים. נדמה לי שעל השוק החופשי של האינטרנט צריך להסתכל בדיוק באותה הצורה. אם "מפלצות כיס" יהיה האתר היחיד בשוק, החומרים שלו יהיו סבירים בלבד ולא מושקעים מדי, זאת מתוך הנחה שמי שמחפש אתר פוקימון ממילא לא תהיה לו אופציה אחרת. אך אתרים נוספים שיאיימו על הבלעדיות של מפלצות כיס ועל כמות הגולשים של האתר, יאלצו אותו להפיק חומרים טובים יותר כדי שהגולשים יגיעו דווקא אליו, מה שישפר את האתר בצורה מתמדת וידאג שהוא לעולם לא ידעך בצורה היעילה ביותר. למעשה, האתר הוקם מתוך גל של מתחרים, ובהיבט הזה אפשר לספר שהיטמן הקים אותו לאחר שהוא קיבל באן בפורומים אחרים, והתחרות הזו מאז ועד היום רק שיפרה אותו. האתר שלנו הוא האתר הטוב ביותר בישראל בתחום, אבל האמירה הזו לא הייתה שווה כלום אם הוא היה האתר היחיד בתחום. רק תחרות נותנת לאתר בכלל ולאמירה הזו בפרט משמעות אמיתית לגולשים.

פוסטים קשורים

43 תגובות

  1. האמת שמעבר לדיון שהולך להתפתח פה ודרך אגב אני כבר עם הפופקורן מוכן.. יש אמת בדברים של אוהד והיט מן כי אני כבר כמה שבועות גולש לאותם ערוצים ואותם אתרים ואותם פורומים ואף אחד לא באמת יוצר תוכן חדש וזה תמיד נגמר בתירוצים והאשמות וחיפוש של כתבים והודעות פרישה ובאיזהו מקום למרות שהיט מן הוא בן זו** מתנשא.. עדיין אפשר ללמוד ממנו משהו איך עושים דברים כמו שצריך~

  2. כל כך הרבה שטויות ברשומה אחת ובודדת.
    האתר הכי טוב בתחת שלי. האתר הכי טוב לא מעלה רשומות "מי הפוקימון הזה? זה פינסיר" ולא מנוהל על ידי פדופיל שעבר את גיל שלושים.
    אהבתי שאתה חושב גם שכל הפורמים והבלוגים נסגרו, בזמן שפורומים כמו בנדיטו עדיים חיים ובועטים יחד עם קבוצות פייסבוק, טורנירי קלפים שבועיים ומפגשים שלוש פעמים בשנה קהילת הפוקימון בהחלט לא צריכה את האתר הזה. זה שאתה הפכת לדמות לא רצויה שם בגלל ההתנהגות שלך אז זה לא אומר שהם נסגרו.
    אז תוריד את האף שלך וצא מהסרט שאתה חי בו. האתר הזה הוא לא המקום החי היחיד של פוקימון בארץ, למעשה, הוא מת ממזמן.

  3. אני דווקא חושבת שאתר הפוקימון הזה הוא אתר הפוקימון הכי טוב בארץ, בנדיטו די מת ואף אחד שם לא ממש נחמד(לפחות כלפיי), אתה מוזמן לא לאהוב רשומות בידוריות או את האתר הזה, זה לא אומר שהוא לא הכי מושקע שיש בארץ לפחות(לפחות זה, התואר הזה מגיע לאתר מפלצות כיס ללא שום ספק).
    האתר הזה עשה פאקינג כנסים אין מתחרה שיצליח לעבור את זה.

  4. בנדיטו חי יותר מהאתר הזה כל עוד עולות בו רשומות של "מחלק נייר סופג למגיבים". יש שם את האנשים הכי נחמדים שפגשתי אי פעם בקהילת הפוקימון.
    דרך אגב, את כנראה ממש לא מעודכנת בכל מה שקורה בקהילת הפוקימון בארץ. יש טורנרי קלפים שבועיים וכנסים ללא עזרתו של האתר הזה שלוש פעמים בשנה. ככה שאני חושב שלא עשית את המחקר שלך טוב.

  5. במבחינת האתר זה טוב אבל מיבחינת הקהילה הישראלית של פוקימון זה לא טוב כי זה מראה שהקהילה של פוקימון בישראל קטנה וכפי שאמרו יש עדין את בנדיטו וגם יש את פוקימון האתר הישראל הם פשוט לא מיצרים הרבה תוכן יחסית ואתר הזה עוקף אותם ללא בעיה ביצירת התוכן אז לא ההיתי מגדיר שאתם האתר היחידי.

  6. חחחח חברים אתם נטפלים לטפל במקום לדיון האמיתי, האם אני צודק או שאני צודק. כל נושא לגופו 🙂

  7. פחחחחח יוסי הצחקת.
    בנדיטו קיימים ומספקים לך תחרות לא רעה.
    פוקימון האתר הישראלי קיים.
    ולנושא, אם יוסי היה באמת צודק בעניין שהוא ספק התוכן היחיד בארץ, לא הייתי יודע במי באמת לבחור.
    אבל מכיוון שזה לא נכון… אני תומך באוהד.

  8. היט מן, עצוב לי לקרוא את זה. עם הזמן הקצר שגלשתי באתר לא חשבתי שאתה יכול להיות כזה, זאת לא גישה לשכנוע הקוראים?. אני דווקא נגד זה שתהיו האתר היחיד, ככל שיש יותר אתרים אפשר לגוון ולהיות פעילים במספר אתרים, כשיש רק אתר אחד אז יהיה משעמם, או שהיוצרים יתעייפו יותר מהבקשות שהאתר יהיה פעיל כל רגע?. גם עוד אתרים יכולים להביא עוד מידע שאתר אחד לא מספק, ומי יודע? אולי יביא עוד כמה אנשים לכנסים שלכם?

  9. לול אוק אז אחרי כמה זמן שאני לא פה אני רואה שהיטמן סוג של מנסה ליצור ליצור תכנים מקוריים שלא מצליחים כי אין מה לעשות היטמן אולי כשאתה וכל דור הניינטיז הייתם צעירים וקטנים זהה את הפוקימון הייה משחק נחמד אבל כשייש אתרים כמו סרביי ובולבפדיה שמביאים כל כך הרבה מידע על כל פוקימון ולשים צללית של פוקימון לא בדיוק נשמע מושקע,מקורי או יפה ופשוט עוד רשומה לסחיטת תגובות.היטמן למען קהילת הפוקימון אני מבקשת ממך שתפרוש כי כל מה שאתה עושה זה לסחוט תגובות מאנשים,לצלם סרטונים עם קול של פדופיל ולהגיד שאתה צודק אפילו אני יודעת שמי שנמצא בכל כך הרבה הכחשה לא ראוי להחזיק באתר הזה.
    הנה מה שבאמת קשור לרשומה וזה שלא היטמן קודם כל יש עוד אתרים,יוטיוברים ותוכן ישראלי של פוקימון וזה שאתה ניסית לעשות שיימינג לאוסום סמיילי פייס מוכיח לאן אתה יכול להדרדר ותאמין לי שאם לא הייתי עוצרת אותך אז חלק גדול מאוד מהאתר הייה יוצא עלייך אגב שזה הזמן שכדי שאגיד לך היטמן תתחיל להתנהג כמו מנהל אמיתי או לפחות כמו בן 30 פלוס ולא כמו בן 5 מינוס או שזה רק עניין של זמן עד שמפלצות כיס ימות. תפסיק לחקות או להוציא תכנים לא מקוריים או לפחות תשקיע בהם טיפה,אל תכתוב כל שנייה שאתה ניצחת או צדקת כי הטמטום בהודעות האלא מעצבנות לפחות אותי ואני לא אתפלא אם אחרים גם מרגישים ככה תיקח את עצמך בידיים.

  10. "תעשו לי טובה", בבנדיטו יש את האנשים הכי נחמדים שאתה מכיר, כמוך? כי אתה נשמע לי די ארסי…
    לא רק זה, שמעתי גם על לא מעט גולשים בבנדיטו שמאיימים עליהם שלא יגלשו באתר מפלצות כיס, שזה גם התנהגות מגעילה, וגם מראה איזה מהאתרים מפחד מתחרות.

  11. ולגבי הנושא של הרשומה, אוהד צודק.
    יכול להיות שהיטמן הוא אל התוצרים המושקעים, ושהוא לעולם לא יתרשל בתוכן שהוא מביא, אבל אי אפשר להיות בטוחים בעניין.
    תחרות לא רק דואגת לשמור על איכות מוצר טובה, אלא גם שהמוצר ימשיך להשתפר כדי להישאר רלוונטי. וחוץ מזה, יכולים להיות אנשים שאוהבים פוקימון אבל פחות אוהבים את הסגנון של יוסי, ואז לאן הם ילכו אם אין מתחרים?
    לכן בקיצור, תחרות היא מעולה וכדאי שתהיה תחרות.

  12. כל פעם הוא מוצא איזה נושא הזוי ומעלה אותו לדיון וכל פעם כולם מגיבים לו. אין. הוא באמת קוסם1 ואתם איזה מצחיקולים אתם. לא עיליתם על זה שכל פעם הוא גורם לכם להגיב באתר? הוא אפילו לא נקב בשמות ספציפיים ולא קראתי בצד שלו קללות ואנשים עדיין מרגישים את הצורך להגיב? יוסי אני מורידה בפניך את הכובע!!1

  13. הודעה רשמית:

    רק להסר ספק, אין לי שום דבר נגד האנשים שבוחרים לגלוש במקומות אחרים, חלקם הגדול הם חברים טובים מאוד שלי ואני בקשר איתם.

    בין האמת לבין ההאשמות שעפות פה יש פער גדול.

    וצריך לזכור שלפעמים מלחמות מתקיימות אך ורק במוחם של אנשים אובססיביים.

  14. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    אעלק האחרונים, יש כלכך הרבה ערוצי יוטיוב של פוקימון ואתרים פעילים. אין לי בעיה עם האתר אבל האמת שאתם אחרונים (סליחה על הביטוי) בתחת שלי.

  15. מה הבעיה של האנשים כאן עם רשומות שגורמות לתגובות.. זה עדיף על רשומות שלא מקבלות כלום ו90% מהתגובות שלכם במילא זה רק משפט וחצי או מגילה ששופטת את האתר אז.. מה אכפת לכם בדיוק? 😐
    רציני שאין לאנשים כאן טיפת שכל אם הם לא עוצרים לחשוב על זה שנייה ופשוט מגיבים "הוו סחיטת תגובות" כאילו שזה אכפת למישהו אם תגיבו או לא, זאת רשומה לדיון וזה הכל. די להפוך כל עיקר לטפל ודי להסתכל על מה שיש בתוך הקנקן ולשפוט כל טיפה במקום לראות שיש לכם כאן לימונדה סבבה לגמרי.

  16. אוקי, לא חשבתי שאי פעם אגיב כאן שוב..אבל הזדמן לי לראות את הרשומה והתגובות ואני לא יכול שלא להגיב.

    קודם כל, בנדיטו מקום מאוד נחמד למי שנחמד אליו.
    כל מי שמגיב כאן בנבזיות מעולם לא נשלח על ידי או משהו כזה, מקווה שזה ברור לכם.
    ואנחנו איימנו על אנשים שלא יגלשו כאן? גלעד, על מה אתה מדבר? אשמח אם תשלח לי במייל או ווטסאפ כי לא סביר להניח שאעקוב כאן.
    אנחנו בכנס הקודם שלכם עוד פרסמנו בפורום ואיחלנו הצלחה לכל באי הכנס שלכם מבית בנדיטו. הטורנירים שלכם נוהלו למעשה על ידי מנהלים מבנדיטו. ועד היום סיקורי וייפיי שנלקחו מבנדיטו מופיעים באתר שלכם.

    מה היתה הגישה שלכם לגבי הכנס שלנו? האם פרסמתם אותו? האם אולי אמרתם לאנשים שהוא בעצם לא קיים או שהוקם רק במטרה לפגוע בכם או שקר כלשהו אחר?

    לא יודע מי האנשים שמגיבים פה לכאן או לכאן..אבל בנדיטו לא דגלה מעולם בבריונות. בנדיטו הוקמה על ידי מי שלא רצו בשום מקום. קצת כמו מדינת ישראל בעצמה.

    ולנושא, יוסי, יש עוד אתרים, פורומים ובלוגים. ובקרוב עוד תהיה לכולנו הפתעה גדולה.

  17. אנשים, אתם נתקעים על הכותרת ולא מתייחסים לדיון. אני משנה אותה.

    פרדי, אבל מי לדעתך צודק בדיון?

  18. מצד אחד, אנשים צריכים חופש, ולכן אנחנו מדינה חופשית שנותנת לאנשים את צרכיהם, ולכן אוהד צודק.
    מצד שני, החיים הם תחרות אחת גדולה, ולכן היטמן צודק.

    אבל כולם מתעלמים מהעובדה שאוהד טוען שלא צריך תחרויות ולא משנה מאיזו סיבה, כשהוא משתתף בתחרות הזאת.
    לכן לדעתי היטמן צודק, כי הוא מיישם את מה שהוא אומר.

  19. לכאן או לכאן, הדיון הזה חסר מטרה ופשוט עצוב. מה הקטע כאן? התרברבות? שמחה לאיד?
    האתר הזה אמנם בין היחידים שפועל במתכונת שוטפת אך הוא רחוק בשנות אור מלהיחשב איכותי. יש כאן ניסיון די כושל ליצור תוכן ממש עלוב שלא ברור לאיזה קהל יעד ולאיזה גילאים הוא פונה. מתבצרת כאן קהילה קטנה של ילדים בלי טיפת ידע,אנשים שחושבים שפוקימון גו זו תפארת הפסגה של הפרנצ'ייז ובכנות? אני בספק אם הייתי נותן לכם לשחק TCG, אני פשוט פוחד שאין לכם את הידע הדרוש לקרוא תיאור מתקפות. כנראה שכבוד יוסיותו נהנה להקיף את עצמו בילדים שבמקרה הטוב עברו את כיתה ו', אז לדבר על מוב פולים, EV's ואסטרטגיות? הצחקתם. וזה בא גם לידי ביטוי בתוכן שמפורסם פה לאחרונה,בדיחות שלא יצחיקו (בעירבון מוגבל כמובן) גם את אחותי בת הארבע.

  20. תקשיב טוב היטמן אני האחרונה פה שתגיד משהו טוב על באנדיטו אבל אפילו הם יותר רציניים או מקרויים ממה שאתה איי פעם תהיה ואני בטוחה שאם לא ההודעה הזאת הוא הייה מוחק את כל הרשומה מתוך בושה כי סוף סוף היטמן,
    סוף סוף אנשים לא רוצים לסבול את השיט שלך שוב כשאתה מדבר לצעצוע רוטום ממקדולנדס וחושב שאתה מקורי או מספק חומר טוב או כל דבר אפשרי שיכול לבדר בנדאם מעל גיל 5

  21. אם אתם לא אוהים א האתר הזה, אל תגלשו בו. זה לא ממש עוזר לאנשים שאתם רק תוקפים אותו. ותאמינו לי שיש אתרים הרבה הרבה הרבה יותר גרועים.

  22. חתול מחותל – אחד הדברים שאני גאה בו, למרות שאנשים לוקחים את זה כמובן מאליו, זה שאפשר לבוא ולכתוב פה כמעט כל דבר, גם אם זה לא מציג אותי או את האתר בצורה נפלאה. מנגד, אני יודע שזה לא המצב במקומות אחרים.

    נ.ב – תודה על התמיכה.

  23. אל תהייה מאלא שמתחנפים להיטמן אנחנו מגיבים כי זה מפריע שהוא ממשיך לחוש את עצמו כל כך והנה עוד פעם הוא חושב שניצח למרות כל התגובות הרעות והמוצדקות שייש כלפיו אתה פשוט חיי בסרט היטמן אם אתה חושב שזה מצחיק או שזה משהו שמשהו יחשוב שזה מגניב שבנאדם בן 40 חיי בסרט של עצמו וסוחט תגובות מילדים בכיתה ד עד מבוגרים בגילו וחושב שעוד ישארו לו שפוטים

  24. היט אני הייתי מוחק את התגובה של גולש לא ידוע ,בגלל מה שהוא כתב "האתר הכי טוב בתחת שלי. האתר הכי טוב לא מעלה רשומות "מי הפוקימון הזה? זה פינסיר" ולא מנוהל על ידי פדופיל שעבר את גיל שלושים."

    "בנדיטו חי יותר מהאתר הזה כל עוד עולות בו רשומות של "מחלק נייר סופג למגיבים". יש שם את האנשים הכי נחמדים שפגשתי אי פעם בקהילת הפוקימון." נחמדים במרכאות .

    ציטוט של גלעד "שמעתי גם על לא מעט גולשים בבנדיטו שמאיימים עליהם שלא יגלשו באתר מפלצות כיס, שזה גם התנהגות מגעילה, וגם מראה איזה מהאתרים מפחד מתחרות."

  25. דוד אתה מבין שאתה מייעץ להיטמן להיות היטמן?
    למחוק כל תגובה שלא נראת לו כי הוא מפחד להודות שהוא טועה
    ואוהד, כל עוד אתה לא בצד של היטמן אני בצד שלך מאה אחוז עלק אומר ששאר המתחרים מועדים לכשלון?חיי בסרט זה מה שאתה היטמן זה שאתה מפחד מתחרות רק מוריד את הכבוד הקטן שנשאר לך תחרות תמיד דוחפת אנשים לצאת מאזור הנוחות וזה טוב אם אתה מפחד לאבד את האתר היקר שלך אז פשוט תוריד אותו או תתן אותו למשהו שינהל אותו בצורה נורמאלית

  26. וואו.לא חשבתי שאני אהיה כ"כ מבולבל מדבר קטן כזה…
    אני פסימי,אז אני יודע דבר אחד:כשאני משתתף בתחרות-אני תמיד אפסיד.
    מצד שני,לא תמיד תחרות זה דבר רע.לסיכום:אין לי מושג מי צודק…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *