סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

21 שנה לפוקימון: מה הדבר שאתם הכי אוהבים בפוקימון?

היום, לפני 21 שנה, יצאו משחקי הדור הראשון של פוקימון, "פוקימון אדום" ו"פוקימון ירוק", לקונסולת המשחקים גיים בוי ברחבי יפן. זה קרה בתאריך 27.2.1996 וזה היה אירוע היסטורי.

במעבר חד לימינו, היום אנחנו חוגגים יום הולדת שמח למותג שכולנו אוהבים – פוקימון, שעדיין חי, קיים ובועט גם לאחר כל כך הרבה שנים. ואנחנו עושים את זה כמו שרק אנחנו יודעים.

בטופיק הזה אתם מתבקשים לרשום את התשובה לשאלה: מה הדבר שאתם הכי אוהבים בפוקימון? ומצדי אין הגבלה ואין תשובה נכונה או לא נכונה לדבר הזה, כי באהבה לפוקימון אין חוקים.

אם אתם רוצים לדעת מה קרה ב20 שנה האחרונות בפוקימון – לחצו כאן!

ואלה הרשתות החברתיות שלנו: פייסבוק / יוטיוב / פליקס

אם בא לכם להירשם לניוזלטר של האתר – לחצו כאן!

ואם בא לכם לדעת על הכנס של האתר, יש לנו 2 לינקים בשבילכם: אתר / דף אירוע בפייסבוק

אנחנו מחכים לקרוא את התגובות שלכם :]

פוסטים קשורים

35 תגובות

  1. הדרך עולם פתוח הכי טובה שיכולה להיות קונספט קטלני שקצת שוכחים אבל עדין מקיימים

  2. הדבר הראשון שעולה לי לראש זה הנעימות האייקוניות של פוקימון שנשארות איתך ומצליחות לרגש גם לאחר 21 שנה.

    הדבר השני ואולי החשוב ביותר הוא החברים והחברותא.

  3. את קלדאו, כמובן 😉
    ואת העובדה שמשחק ממשיך להתקיים ולהתחדש גם אחרי כל כך הרבה זמן

  4. הנוסטלגה שבזה, אני הכי אוהב את זה כזיכרון ילדות, ולכן הדבר שהכי אהבתי באתר וכלכך חבל לי שזה ירד זה הספיישל של פוקימון ששודר בערוץ הילדים בחנוכה

  5. המורכבות של המשחקים, שלא מצאתי כמהנה בשום סדרת משחקים אחר. אני תמיד אוהב להמציא תיאוריות ולבחון אותן
    במשחק.

  6. מה שאני אוהב בפוקימון, זה את כל הכיפ, השעשוע והדימיון, כולם היו רוצים כאלה יצורים וכאלה הרפתקאות מיוחדות, כולם היו רוצים חבר שתמיד לצידם, ופוקימון ממחיש בדיוק את זה, את האהבה והשמחה של העולם, ובנוסף מציג את זה בדרך יחודית במיוחד, של יצורים מיוחדים עם טכנולוגיות חכמות שנמצאים בעולם, כגון הפוכדורים! ואת ההנאה המיוחדת של הקרבות, דרך להמחיש המון דברים מיוחדים, שכולם היו חולמים שיהיו! פוקימון מציג חברות ואהבה, הוא מסמל המון דברים!
    זה מה שאני אוהב בפוקימון, וזה גם פוקימון בישבילי!

  7. אני אוהב את המנגינות המיוחדות של הסדרה והקרבות הבלתי צפויים ושכל פעם הם מצליחים להפתיע אותך מחדש גם במשחקים וגם בסדרה.
    פוקימון לנצח!!!

  8. את זה שתמיד נשארים בפוקימון סימני שאלה, דברים מסתוריים שאתה חייב לנסות לגלות אותם בעצמך, לחקור אותם ולהציא תאוריות. אני רוב הזמן עסוקה בלחקור את מחוז אלולה, וכולם לא מבינים איך אני יכולה להתעניין כל כך בפוקימון.

  9. אני אוהב את העובדה שכל דור חדש מביא איתו פוקימונים נהדרים ומשימות חדשות ומנגינות חדשות

  10. אני הכי אוהב את ה-socializing (לא נראה לי שיש תרגום טוב לזה בעברית) שהמותג עצמו יוצר ואת כל הזיכרונות הטובים והאושר שהוא נותן לאנשים מכלללללל העולם, אבל בגדול אני אוהב כמעט הכל בפוקימון (אפילו את גארבודור)(חוץ מפוקימון גו), אז תגידו תודה לגיים פריק, נינטנדו ולאחד, היחיד והמיוחד- סאטושי טאג'ירי!

  11. אני אוהב שכל כמה שנים יוצא דור ומשחק ואני אוהב את העיצוב פוקימונים ואת המשחקים וגם אוהב לעשות חיקווים, לצייר ולצבוע, לעשות כל שבוע פגישות פוקימון, לכל פוקימון יש כוח אחר, וסתם לשחק עם חברים שעות על גבי שעות (וכל השאר)

  12. לפי דעתי הדבר האהוב עלי זה הנוסטלגיה, הרגע הזה שאני שומע את המוזיקה של פוקימון, דברים מהילדות שלי עולים. כשאני חושב על הילדות שלי אני חושב על פוקימון. בנוסף פוקימון זה משחק מקורי מאוד עם קונספט אדיר ויש כל כך הרבה אפשרויות שונות במשחק.

  13. סרטים החזרה לילדות ופוקימונים מדהימים כמו: charizard blaziken infernipe dragonite gengar lapras snorlax alakazam tyranitar sceptile mewtwo darkai arceus arcanine salemance rayquiaza
    וגם חמודים כמו: pikachu charmander bulbasaur squirtle psyduckkkkk mew celebi latios latias וeveeeeeeeeeeeeeeeee ואנימה… תמיד כיף…
    וגם המשחקים ופוקימון גו…

  14. זה שכל הזמן זה מתעדכן…
    נגיד, שיצאו חיות האולטרה ומגה התפתחות.
    וגם שרוב הפוקימונים חמודים מאוד כמו סלבי, מאדקיפ, טרטוויג, דדנה, גראולית' ועוד המון חמודים אחרים…

  15. אני אוהב את הרעיון של פוקימון: עולם של יצורים החיים בטבע כמו בעלי חיים ויש להם היסטוריה וסיפור מאחורי כל פוקימון,כמו הקטע עם הפוקימונים הפרה היסטוריים שאת הרעיון הזה הכי אהבתי, את זה שהפוקימונים הם כמו הטבע שלנו, רק טוב יותר וחמוד יותר
    המשחקים והסדרות הבובות והספרים המוצרים והכובעים
    כל דבר שיש בפוקימון זה אלוהי!
    הם מתעדכנים כל הזמן וכמובן פוקימון גו (: ♥
    בקיצור פוקימון זאת אהבה ואל תתנו לאף אחד להגיד לכם אחרת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *