סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון: היטמן חוזה את הקבוצה של אש באלולה!

תודה לשי על הרעיון הפנטסטי.

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. אני לא חושב שראולט יתפתח כי הוא אחראי על הקומיות בסאגה הזאת (כמו פסיידאק, מנצ'לקס, אושאווט וצ'ספין) ואני חושב שליטן יתפתח רק פעם אחת כי פשוט אינסיינרואר לא מתאים לאש.

  2. כשאמרת בסרטון דרקונים קטנים היתה תמונה של ליביטר שהוא לא סוג דרקון אבל חוץ מזה סרטון מאוד טוב

  3. היטמן אני חושב שאש יתפוס את פיקיפק בגלל שזה לא ממש משנה אם אש תפס כבר מעופף והמסע של אש בקאלוס מחזק את דבריי כי שם הוא תפס שלושה פוקימונים מעופפים! אני עדיין נוטה להאמין בנוסף כי גרנינג'ה יחזור ויהיה פוקימון המים של אש, אש אומנם השאיר אותו בקאלוס אך למשימה זמנית של השמדת האנרגיה הרעה שנשארה וכשהמשימה תושלם הוא יחזור לאש. אש גרנינג'ה הופיע בדמו של המשחק של סאן אנד מון וזה מחזק את טענתי. ועוד משהו קטן לגבי גראבין כמו שכולנו מכירים את אש הוא אף פעם לא מוותר ולכן יש סיכוי שיהיה קרב נוסף עם גראבין והתוצאה תהיה שונה.

  4. עומרי המלך – אכן, זה אני 🙂

    אני לא היתמן (אני כן) – אין לי רחם, אבל אני מוכן לנסות חח.

    יובל – אבל תתאר לך את ההתפתחות האמצעית של ראולט, עם כל הבעיות של "מתבגר בגיל הטיפש-עשרה" שאפשר להלביש עליה, ואת אש שצריך להתמודד איתה. זה מצחיק לא פחות מראולט.

    גולש לא ידוע – אתה צודק, אבל הבנת את הכוונה שלי. נכון?

    מגה מגה מיאו – אני מקווה שלא.

    Shaykoko2 – אני אישית אופתע אם גרנינג'ה יחזור. אני חושב שהם פתחו סאגה חדשה כדי להתנער מאש של קאלוס.

    היי, תודה רבה לכולם על התגובות הנהדרות. וגם, השגנו ביחד 235 צפיות בלילה אחד! מטורף!

  5. נראה לי greninja היה בקבוצה של אש לאחר שסיים את המשימה שלו אם שקושי הגיע לאלואה ונמצא במשחקים של פוקימון שמש וירח יש חלקי זאיגראד

  6. היטמן בנוסף יש לי גם ציפיות שראולט כן יגיע לפיתוח הסופי ואש יתפוס אלולן סאנדשרו וקיוטיפליי כי אש מעולם לא תפס פוקימונים מהסוגים: רוח (הפיתוח הסופי של ראולט), מתכת (אלולן סאנדשרו) ופיה (קיוטיפליי) ואני הייתי רוצה שאש יתפוס אורנגרו במקום פסימיאן כי אש מעולם לא תפס פוקימון אל-חושי לגבי גרנינג'ה הם השאירו סימן שאלה גדול אם תשים לב בפרק הראשון של סאן אנד מון אש החזיר חמישה פוקדורים למרות ששיחרר את גודרה וגרנינג'ה כביכול ומשאיר אותנו עם שאלות לגביו.

  7. וגם אני חושב על סמך פרק 20 שאש יתפוס את ווימפוד כפוקימון מים. והשערת ה5 פוקדורים לא אומתה ולכן לא ניתן לדעת האם השתמש בפוקימונים ישנים או שגרנינג'ה וגודרה חזרו נגלה בהמשך (אולי…)

  8. אני חושב שאש צריך לתפוס חיית אולטרה, ואז צוות סקאל ירצה לגנוב אותה ממנו, ויתחיל לרדוף אחריו כמו צוות רוקט, רק במקום עכבר צהוב שמפליץ חשמל סטטי הם רודפים אחרי יצור חזר ואימתני שלא הרבה ידוע עליו.

  9. היטמן קח עוד רעיון: אולי תעשה סוג של סקר שפשוט אנחנו, קהל האתר נבחר, נבנה את השישיה/קבוצה שאנחנו חוזים שתהיה לאש במחוז אלולה

  10. אני חושב שהצוות שלו יהיה:
    פיקאצ'ו
    דרטריקס
    ליינארוק יום
    אינסינרור
    ריבומבי
    אש גרנינג'ה
    והוא יתפוס:
    פסימיאן
    אלולה שנדשלאש
    סילוואלי
    טוקנון
    יחזרו אליו:
    אש גרנינג'ה

  11. אש גרנינגה
    פיקאצו
    ההתפתחות האחרונה של ראולט
    ההתפתחות האחרונה של ליטן
    רוקראף יום
    וסנסלאש אלולה

  12. היטמן גם הרבה חושבים (לפחות ביוטיוב) שצ'אריזרד של אש יבוא אליו באלולה והוא יתפתח למגה Y זה פחות נראה לי… אבל אני רק מציין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *