סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון השבוע #5 – מטאגרוס

שלום לכולם, כאן יונתן!
לרגל פתיחת שבוע הפרסום הגדול, החלטתי לפתוח אותו ב"פוקימון השבוע", והפעם – מטאגרוס.

מטאגרוס

מטאגרוס, פוקימון רגל הברזל, הוא פוקימון מסוג מתכת ועל-חושי. יש לו שתי תת-התפתחויות: בלדום ומטאנג. השם שלו הוא שילוב ועיוות המילים Metal (מתכת) וCross (צלב) בגלל שהוא עשוי ממתכת ויש לו צלב על פניו.

יכולות

היכולת של מטאגרוס היא Clear Body. היכולת הזו מונעת הורדה של סטטוסים אצל מטאגרוס מכל מתקפה או יכולת של פוקימון יריב.  היכולת הזו לא תמיד עוזרת כי אי אפשר לדעת אם היריב ינסה להוריד סטטוסים לפוקימון (וברור שאם הוא יודע מה הוא עושה, הוא לא ינסה לעשות את זה למטאגרוס) אך בכל זאת, היכולת רק מוסיפה ולא גורעת.

סטטוסים

מטאגרוס הוא פוקימון בעל התקפה מרשימה למדי. ההתקפה שלו חזקה מאוד ולכן כשמרכיבים למטאגרוס סט – מומלץ לשים לו מתקפות פיזיות, וזאת למרות שההתקפה המיוחדת שלו לא רעה. במקום השני בסטטוסים זוהי ההגנה הפיזית של מטאגרוס. מטאגרוס הוא טנק פיזי. הוא יכול לספוג מתקפות פיזיות בקלות ואז להחזיר באחת חזקה משלו שתמחץ את הפוקימון היריב. במקום השלישי ישנה ההתקפה המיוחדת. אף על פי שהיא גם די טובה, אני ממליץ לשים יותר התקפות פיזיות, אלא אם כן ההתקפה המיוחדת טובה במיוחד. אל תשכחו שמטאגרוס הוא מסוג על-חושי, אז גם מתקפות מיוחדות מסוג על- חושי יעשו הרבה נזק. במקום הרביעי יש את ההגנה המיוחדת. בוא נגיד את זה ככה: מטאגרוס יכול לספוג כמה מתקפות מיוחדות לפני שהוא מתעלף, אך זה לא הצד החזק שלו. במקום החמישי זהו מד החיים. ההגנה אולי מפצה על החיים, אך בכל זאת לאבד פוקימון כמו מטאגרוס זה אבידה קשה אז צריך לשמור היטב על חייו! ובמקום האחרון המהירות. אסור לסמוך על מטאגרוס שיתקוף ראשון. תקחו את זה בחשבון בבניית הסט!

איפה ניתן למצוא אותו במשחקים?

בגלל שמטאגרוס הוא פוקימון מדור שלישי נתן למצוא אותו במשחקי הדור השלישי ומעלה. ברובי, ספיר, ברקת, פנינה, יהלום, פלטיניום, לב זהב ונשמת כסף ניתן לקבל מטאגרוס רק על ידי פיתוח מטאנג. באדום אש וירוק עלה רק על ידי החלפה ובשחור ולבן ניתן למצוא אותו בGiant Chasm

סטים

לאחרונה צצה בקשה באתר שאתחיל לכתוב גם סטים. אז הנה לינק עבורכם:
http://www.smogon.com/dp/pokemon/metagross

נתראה מחר.

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. אני זוכר תמיד שנלחמתי במפלצת הזו בגיים בוי והוא היה הורג לי את כולם עם הMeteor Mash שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *