סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אולטרה סאן, אולטרה מון והתיאוריות שביניהן / סער גונן

שלום לכולם!

לפני כמה זמן שודר בערוץ היוטיוב של נינטנדו רצועה חדשה של "נינטנדו דירקט" שחשפה 5 משחקי פוקימון שיגיעו בקרוב: טורניר פוקן יגיע לסוויץ', פוקימון כסף וזהב ל3DS, והכרזה שהרבה אנשים לא ציפו לה: פוקימון אולטרה סאן ואולטרה מון שיגיעו ל3DS. מאוחר יותר, נינטנדו הציגו קליפ קטן המציג את מראה המשחק, שנראה שונה במקצת מסאן ומון המקוריים, ולאחר מכן הסבירו שהמשחקים יציגו "סיפור חלופי" מהמשחקים המקוריים.

מה שאתם הולכים לקרוא פה זו בדיקה שלי בכל הנוגע לטריילר, בנוסף לכמה תיאוריות מוקדמות שיש לי בנוגע למשחקים. שימו לב: מכיוון שלא נחשף שום מידע נוסף על המשחקים, יש סבירות גבוהה שחלק מהתיאוריות יופרכו בהכרזה הבאה. בכל אופן, התיאוריות הללו לא מציגות את מה שאני רוצה שיהיה, אלא את מה שאני מצפה שיהיה. אתם מוזמנים לרשום את דעתכם.

– בהתחלה של הטריילר מראים לנו את הדמויות של השחקן שלבושים בצורה שונה. החדרים גם נראים שונים ומאורגנים יותר מהמשחקים הקודמים. ישנו עוד פרט קטן; הווי U שהיה בחדר התחלף לסוויץ', כנראה בשביל הפרסום. לאחר מכן רואים את השחקן יוצא מהבית לאזור הראשון במשחק שכבר הכרנו מהמשחקים הקודמים, רק שהוא נראה צבעוני ופורח יותר. אפשר גם לראות שהמוסך בבית של השחקן פתוח ויש בתוכו את המכונית של אמא. כל הפרטים האלה באים לבשר לנו שהשחקן סיים לארגן את הבית, שעדיין לא היה מסודר בסוף המשחקים הקודמים.

– פרט שולי שאבקש להתעכב עליו הוא ווינגול שעף אחרי השחקן. לדעתי, פרט זה חושף מידע רב בנוגע למשחקים. אסביר את עצמי: אנשים שפרצו למשחקים הקודמים של סאן ומון גילו כמה דברים וביניהם אנימציית הליכה וריצה של הפוקימון עצמו שלא הייתה בשימוש במשחקים המקוריים. מה שאני חושב זה שבאולטרה סאן ומון תהיה אפשרות לגרום לפוקימון שלכם ללכת אחריכם, בדיוק כמו בדור 4. אני אישית מאוד מקווה שאני צודק.

– ניתן לראות ילדה עומדת ליד השביל עם מיאו אלוליאני. במשחקים הקודמים היה לה רוקראף, מה שמצביע על כך שמאמנים ישתמשו בפוקימונים שונים.

– לאחר מכן יש מבט קצר על אזור אגמי שיש בו קראוון שצבוע כמו פיקאצ'ו, והרבה פיקאצ'ו מסביבו. האזור הזה נראה לא מוכר מהמשחקים הקודמים, וכנראה שיהיו אזורים חדשים ואולי אפילו איים חדשים!

– בחלק הבא רואים אנימציות חדשות לטוגדמארו, ליייקנרוק בצורת היום שלו ומימיקיו. מהלכי זי חדשים!

– עכשיו הגענו לחלק הכי מפתיע בטריילר; הצורות החדשות של סולגליאו ולונאלה. שניהם זוהרים יותר ומכוסים בחתיכות שחורות. אני משוכנע שזה קשור לפוקימון נקרוזמה, האגדי השלישי של הדור. אם נלך עם התיאוריה הזו קצת יותר רחוק, אפשר לומר שיש לנקרוזמה אפשרות להתמזג עם סולגליאו ולונאלה, בדיוק כמו שקרה עם זקרום, רשיראם וקיורם בדור החמישי. באופן אישי, אני חושב שזה חיבור שנעשה כתוצאה משליטה וכוח מצדו של נקרוזמה ולא מרצונם החופשי של סולגליאו ולונאלה.

– לאחר הצגת הטריילר, נציג חברת פוקימון אומר שיופיעו פוקימונים שלא הופיעו במשחקים הקודמים. השאלה היא האם מדובר בפוקימונים ישנים שלא הופיעו בסאן ומון, כמו לדוגמה צ'יקוריטה, סינדקוויל וטוטודייל? או שמא צורות חדשים? או פוקימונים חדשים?

בכל מקרה, אנחנו נגלה את הכל ב17 בנובמבר, אז יצאו לאור פוקימון אולטרה סאן ואולטרה מון.

תודה רבה על הקריאה, תרגישו חופשיים להביע את דעתכם בתגובות.
אענה כמה שאוכל (:
~סער

 

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. כן, גם לי נראה שאלה שילובים של סולגליאו ולונאלה עם נקרוזומה. אחרי הכל, המראה הגבישי השחור מתאים רק לו, והתיאור שלו יחסית לשל סולגליאו ולונאלה דומה לתיאור הראשוני של קיורם יחסית לשל זקרום וראשירהם (התיאור של קיורם היה שונה במקור ממה שהוא עכשיו. אני לא זוכר אותו במדויק אבל היה שמה משהו בקשר לזה שמקורו לא ידוע).

  2. איתן גרנינג'ה- אתה צודק, אבל היה אפשר להשיג אותם רק דרך סריקת אי, כך שאפשרי להשיג אותם רק יום אחד בשבוע. הכוונה שלי היא שיהיה אפשרי למצוא אותם בטבע באופן נורמלי, כמו שמוצאים פיקיפק למשל.

  3. אני חושב שיהיו איים חדשים…
    אולי גם פוקימונים חדשים וצורות חדשות
    כי יצאו קצת פוקימונים לדור 7…

  4. אני רוצה את האולטרה סאן ואולטרה מון ליום הולדת!!!!!!!!! זה לא פייר!!!! פוקימון תוציאו את אולטרה סאן ואולטרה מון עד ה9.6 או שאני אתחרפן!!!!!!!!

  5. זה אדיר!!!!!!!!!!!1 אבל אני דווקא חושב שהקטע עם האגדיים יהי כמו היתפתחות מגה וזה ינבע מאיזה מקרה שבטח המאמן יגיע לעזור לו ואז הוא יתפתח, אבל זה אדדייייייר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  6. בטח רימייק ל-DP. פוקימון, מאוחר מדי כדי להוסיף צורות סינו! בטח סינואן ארבוק או משהו כזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *