סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ניתוח הטריילר לאולטרה שמש וירח / סער גונן

חברת הפוקימון פרסמה את הטריילר השני של אולטרה שמש ואולטרה ירח, והוא כולל המון פרטים חדשים. 

הנה ניתוח של הטריילר:

הטריילר מתחיל עם הצגת הפוקימונים ההתחלתיים: ראולט, ליטן ופופליו. אנחנו ככל הנראה בוחרים אחד מהם בנקודת זמן שונה מהמשחקים הקודמים.

מיד לאחר מכן הטריילר מאשר את ההשערה שלי מהבדיקה הקודמת; הפוקימונים יכולים לעקוב אחרי המאמנים שלהם!

בטריילר אנחנו רואים מקום שלא נראה במשחקים הקודמים. זהו איזור מיוער ובו נמצא אדם עם תלבושת סינית סטראוטיפית.

רואים את האי של אקזגיוטור מהמשחקים הקודמים. הפעם האקזגיוטורים מסתובבים שם חופשי.

רואים שתי דמויות מוכרות מהמשחקים הקודמים: קהילי מאליט פור, וריוקי – דמות שפוגשים בהגנה על תפקיד האלוף. נראה שלשניהם יהיה תפקיד גדול יותר הפעם.

חדי עין בטח שמו לב למיקום של ריוקי. זהו המכון של סגן סרג' מקנטו! השאלה היא; האם יש מכון באלולה? האם זה סתם מקום שנראה דומה בכוונה? או… שחוזרים לקנטו כמו בפוקימון כסף וזהב?!

לאחר מכן אנחנו רואים וולפיקס אלוליאני מתעורר באיזור של ארגון את'ר. זה יכול להיות רמז לכך שזהו הוולפיקס של לילי מהאנימה!

רואים את השחקן רץ ליד מבנה שלא נראה לפני כן. במשחקים הקודמים אלה היו מגרשים ריקים שהופיעו בשמונה מקומות שונים ותוכנן שיבנה שם משהו (לא אמרו מה). האיזור שאנחנו רואים נמצא בעיר Hau'oli והשחקן רץ בכביש שמוביל למרכז הפוקימון, רק בכיוון הנגדי. אפילו רואים את המאצ'אמפ שהיה שם! אני חושב שזהו למעשה מכון!

הטריילר מראה לנו את מפת אלולה החדשה. לא הצלחתי למצוא הבדל גדול, חוץ מהחור השחור שיש מעל האי פוני. חשוב לי לציין שהוא ממקום בדיוק מעל מזבח השמש\הירח (Altar of the sun\moon), אז חייב להיות קשר לאגדיים או לחלל האולטרה.

מראים לנו את המראה החדש של דמויות השחקן.

חושפים פרטים חדשים על צורת השקיעה של לייקנרוק: הוא מסוג אבן, יש לו את היכול Tough Claws, והוא יכול ללמוד את המהלכים היחודיים של הצורות האחרות (Accelerock ,Counter).

במשך כל הטריילר שומעים רימיקס של המנגינה ששומעים בקרב נגד פוקימון פראי במשחקים הקודמים. אני אוהב את זה!

= = = = =

הנה פרטים נוספים שמצאתי באתר הרשמי:

טבעת ה-Z באמת שונתה. כעת היא נקראת טבעת כוח זי (Z-power ring) ורשום שיהיו מהלכי זי חדשים, כולל כאלה שייחודיים לפוקימונים מסויימים, כמו שהטריילר הבא מראה:

האתר מאשר שהאגדיים המרכזיים בסיפור יהיו סולגליאו, לונאלה ונקרוזמה.

יש תמונה מראה שהשחקן יפגוש את נקרוזמה במזבח השמש\הירח.

רק רוקראף מיוחד יכול להתפתח ללייקנרוק שקיעה, ואי אפשר למצוא אותו במשחק. הוא יחולק ביום היציאה של המשחקים עד 10 בינואר 2018.

עוד כתוב באתר: "צורות פוקימונים חדשות התחילו להופיע בעולם של אולטרה שמש ואולטרה ירח. הצורות האלה מזכירות את הפוקימונים האגדיים שהופיעו בפוקימון שמש ופוקימון ירח: סולגלאו, לונלה ונקרוזמה. איך הצורות הללו קשורים לפוקימונים האגדיים?"

מה שהכי הפתיע אותי היה הדבר הבא. לקח לי הרבה זמן להבין מה זה, ואז קלטתי שיש לזה את העיניים של נקרוזמה! האם זו צורה חדשה או משהו אחר?

לסיכום: מאוד קל להבין שאולטרה שמש ואולטרה ירח יהיו משחקים שונים מאוד מהקודמים. ללא ספק יש עוד הרבה דברים שייחשפו. אני מאוד אשמח לשמוע דעות ותיאוריות שלכם בתגובות, אשמח לדון על זה אתכם!

אל תשכחו, פוקימן אולטרה שמש ואולטרה ירח יוצאים ב-17 בנובמבר.

נתראה בטריילר הבא!
~סער

 

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. S10- המידע הזה הופיע בניתוח הקודם.
    אדם- לא לשכוח שזה רק ניוחש, אבל גם אני מאוד מקווה שזה נכון (:
    פרט שפספסתי:
    אם מסתכלים במפת אלולה החדשה, חדי העין ישימו לב שלמטה ולמעלה בצד שמאל יש עננים שנראים כמו דיאלגה ופאלקיה. למי שלא זוכר, במשחקים הקודמים ראו את הו-או ולוגיה בעננים, והנה בעוד חודש פוקימון כסף וזהב יוצאים ל-3DS.
    לא רק אני חש רימייק לדור 4 מתקרב, נכון? (;

  2. הדבר היחידי שישפר את המשחקים פוקימון אולטרה שמש ופוקימון אולטרה ירח זה פוקימונים חדשים.לא שום דבר אחר.לא חידושי מתקפות זי,לא מפת אלולה חדשה אלא הוספת פוקימונים חדשים.אם חברת נינטידו[רשמתי את זה נכון?]יעשו את זה,הם ירוויחו הרבה כסף מהמשחקים החדשים.

  3. ליינרוק לילה הוא KING- אני לא חושב ככה. הרי ראינו את ההצלחה של אומגה רובי ואלפא ספיר, והם לא הציגו שום פוקימון חדש.
    גם בכללי נראה שיש הייפ רציני לקראת אולטרא סאן ומון.

  4. אני פשוט רוצה להאמין שכל מה שאתם אומרים יהיה.כי זה יהיה המשחק האחרון בשבילי (אין סיכוי שיקנו לי סוויץ')ואני רוצה שהוא יהיה הטוב ביותר.

  5. אורי סילבר- כל מה שלא רשום שאני חושב או שכנראה יקרה, יקרה.
    יש לי ציפיות גבוהות מהמשחקים האלה, עדיף בינתיים עם הרושם הזה (:
    אני גם לא מאמין שזה המשחק האחרון שנראה לנייד. זה האחרון ל-3DS, אבל נינטנדו כבר אמרו שהם חושבים להכין קונסולת המשך ל-3DS.

  6. סער:יש לי 2DS .והמשחקים לנייד הם לא אותו דבר,אז זה קצת מדכא(חוץ מהעובדה שאין לי ממש נייד עדיין)
    רגע.מה הכוונה קונסולת המשך?והאמת, מה זה יעזור לי? לקח לי שנה וחצי לשכנע את ההורים שלי לקנות לי 2DS.למה שעכשיו הם יקנו לי קונסולה חדשה?
    עכשיו הבנת למה אני מבואס?

  7. אני ממש אוהב את שירון אז אני שמח שאולי הוא יהיה במשחק. אולי כשלילי הולכת לקאנטו בסוף המשחק היא לוקחת אותו בתור הפוקימון ההתחלתי שלה. אבל אם שירון מחליף את נבי, ולא סתם מצטרף ללילי בתור פוקימון נוסף, שיתביישו! אני קצת מאוכזב מהשם החדש של טבעות הזי. חוץ מהשם, התאכזבתי כשראיתי שהטבעת נראית כמו נקרוזמה. בשמש וירח רוב העלילה הייתה קשורה לחיות האולטרה, חוץ ממהלכי הזי. עכשיו כששינו אותם, כל המשחק קשור לחיות אולטרה, אולי חוץ מצורות אלולה, וזה מעצבן. למרות שמעניין אותי איך ישלבו את הטבעות החדשות באנימה.

  8. אורי סילבר לפי דעתי כדי לך לעשות את מה שאני עשיתי כדי לקבל את הסוויטץ' שלי:
    הלכתי לעבוד!!!

  9. כן ברכיוס,קל לומר.
    אבל לא מדובר רק על הכסף,מדובר גם על העניין של ההזמנה לארץ.
    חוצמזה שאני לא יכול להשתמש בסוויטץ' כי יש לנו בבית רק מסך מ 2006 בערך.ככה שזה לא יעבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *