סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספר המזלות של פוקימון 7 – חלק 3/5!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו105 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל5 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 21 מזלות שונים.

– – – – –

שם: אדם

תאריך לידה: 17.7

מזל: Ohmassacre

הרחבה: הליווי של מישהו בקרבתך שומר עליך מפוקס. זו תקופה של הרבה סיומות, ואתה תמצא את עצמך מרגיש תחושה לא ודאית בנוגע להמשך.

= = = = =

שם: גאיה

תאריך לידה: 7.4

מזל: 

הרחבה: עבורך החיים הם כמו חנות ממתקים גדולה ולך ניתנת האפשרות ליהנות מהכל. אבל לפעמים אתה רוצה גם אתגרים ולהרגיש שהרווחת את מה שמעניקים לך.

= = = = =

שם: יוחאי

תאריך לידה: 12.8

מזל:

הרחבה: אתה מסתובב עם תחושה שאנשים לא מבינים אותך או לא נותנים לך את הקרדיט. זה לא נכון. הם פשוט לא אומרים לך את זה מספיק. עמוד על שלך. בקש את זה.

= = = = =

שם: ליאב

תאריך לידה: 10.12

מזל:

הרחבה: לאחרונה אתה מסתובב עם המון מחשבות לא חיוביות. זה לא פוגע באף אחד. במידה ותרצה לעבוד על זה, אז חיית מחמד יכולה להיות פתרון מושלם.

= = = = =

שם: ספיר

תאריך לידה: 8.9

מזל:

הרחבה: מטלות שלא התפנית אליהם מתחילות להצטבר והתאריך להגשתן מתקרב. הכן אותם. כך תוכל להתפנות לדברים שאתה אוהב באופן מיידי יותר.

= = = = =

שם: טל

תאריך לידה: 10.10

מזל:

הרחבה: חברה או ידידה שלך מתחילה לתפוס יותר ויותר חלק בחייך. אנשים יאמרו לך להיזהר מזה. הכוכבים מראים שהשיקול שלך לגבי מה צריך לעשות, הוא הטוב ביותר.

= = = = =

שם: זאב

תאריך לידה: 24.8

מזל: Zoroark

הרחבה: לפעמים אתה מרגיש את הצורך להתנהג בצורה אחרת כדי למצוא חן בעיני אחרים. דע שאתה מספיק טוב, מספיק חכם ומספיק כייפי גם בתור עצמך.

= = = = =

שם: ניצן

תאריך לידה: 18.7

מזל:

הרחבה: אתה טיפוס מתוק. יש לך יכולת לתת מעצמך, גם כאשר אחרים לא מבקשים את זה ממך. היתרון הגדול ביותר שלך הוא לראות את הטוב גם באנשים רעים.

= = = = =

שם: אהרון

תאריך לידה: 17.6

מזל:

הרחבה: שינוי מגיע. זה יתבטא בלבוש או מזג אויר. צריך להכין את עצמך לכך מבעוד מועד. יום חמישי יהיה סופר חשוב בכל הנוגע לנסיעות מחוץ לעיר.

= = = = =

שם: נתנאל

תאריך לידה: 21.2

מזל: Cacturne

הרחבה: מבחוץ אתה טיפוס מאוד קשוח, אבל מבפנים אתה רך כמו מרשמלו. קשיים בשינה יהיו חלק מהשבוע הנוכחי. עד שבוע הבא דברים יסתדרו לטובה מרוב הבחינות.

= = = = =

שם: רביד

תאריך לידה: 13.2

מזל:

הרחבה: אתה טיפוס מצליחן. אתה אוהב לזקוף את זה לטובת אחרים, אבל דע שזה לא נכון, ורוב הקרדיט הוא שלך. השבוע יהיה נפלא עבורך, במיוחד בתחום של רכישות.

= = = = =

שם: עומר

תאריך לידה: 16.6

מזל: Porygon2

הרחבה: אם יש משהו שלמדת בחצי שנה האחרונה זה שאתה מעוניין להרחיב את מעגל החברים שלך. עשה כמה ניסיונות. אתה תופתע לראות כמה זה קל.

= = = = =

שם: שלמה

תאריך לידה: 14.9

מזל:

הרחבה: למרות שיצאת מזל ספורטיבי, אתה רחוק שנות אור מזה בגוף ובנשמה. אתה כן אוהב לראות ספורט, אבל מבחינת לעשות את זה – אתה מעדיף להשאיר את זה לאחרים.

= = = = =

שם: מיה

תאריך לידה: 3.8

מזל:

הרחבה: יום ההולדת שחלף היה נהדר. אבל מתחת לפני השטח, הוא הציף בחזרה משהו שדחקת טוב טוב למטה. הניבוי לא נותן קריאה מדויקת בנוגע למה זה, אבל יש סבירות גבוהה שזה נוגע או לזוגיות או לבטחון עצמי.

= = = = =

שם: ירדן

תאריך לידה: 2.2

מזל:

הרחבה: את הימים האלה אתה מעביר בעיקר במקומות עם מים, זה יכול להיות בריכה, ים או סתם הרבה מקלחות. זה צפוי להיפסק בחודש הבא, במיוחד בשל שינוי מזג אויר.

= = = = =

שם: רון

תאריך לידה: 21.3

מזל:

הרחבה: אתה לא יודע לשבת במקום אחד. אתה רגיל לנוע ממקום למקום. ולפעמים אתה עוזב סיטואציה בכוונה תחילה כדי לא להשתעמם וכדי למצוא משהו חדש להתעסק בו.

= = = = =

שם: דוד

תאריך לידה: 24.2

מזל:

הרחבה: אתה בסך הכל טיפוס די חיובי, קצת שובב, אפילו חכם, אבל משהו בשגרה הזו קצת נמאס עליך. אתה חולם על דברים רחוקים ומופלאים הרבה יותר מזה.

= = = = =

שם: ניב

תאריך לידה: 2.3

מזל: Victini

הרחבה: לנצח זה בדם שלך. אתה שונא להפסיד. אתה מוכן לרמות ולו רק כדי שלא תצא עם ידך על התחתונה. השנים הקרובות יהיו מלאי אתגרים אקדמיים שתצטרך ללמוד לעבור.

= = = = =

שם: לידור

תאריך לידה: 3.1

מזל:

הרחבה: ביקורת תופסת אצלך מקום נכבד בסדר העדיפויות. חשוב לזכור לשמוע גם את הצד השני לפני שפוסלים את דעתו. לא יתרחשו הרבה שינויים בתקופה הקרובה.

= = = = =

שם: איתי

תאריך לידה: 18.9

מזל:

הרחבה: תמונה או בבואה מעסיקה אותך המון. זה הגיע למצב שזה מטריד אותך על בסיס קבוע. כדאי לעשות עם זה משהו אחרת זה סתם ימשיך להציק לך.

= = = = =

שם: רמי

תאריך לידה: 12.12

מזל:

הרחבה: ויכוחים הם משהו שאתה אוהב לקחת בו חלק. ברובם אתה גם מנצח. סכום כסף נאה ימצא את דרכו אליך. ובאותה מהירות אתה גם תבזבז אותו.

= = = = =

פוסטים קשורים

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *