סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

ספר המזלות של פוקימון 7 – חלק 5/5!

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2012/02/Glory_Day___Flaming_Moltres_by_GeneralStar.jpg

ג'יימס: "יש לקחת את מה שכתוב פה בחיוך, בהבנה ובפתיחות מלאה. תהנו!"

– – – – –

מאחר ו105 גולשים לקחו חלק בפעילות, אז חילקתי את זה ל5 חלקים שונים ובכל חלק יפורסמו 21 מזלות שונים.

– – – – –

שם: עידן

תאריך לידה: 24.12

מזל:

הרחבה: למראית עין אתה נראה חמוד ולא מזיק, אבל כשמעצבנים אותך, שבעת מדורי גיהינום נפתחים ואתה מסוגל לעשות את המוות לכל אחד שרוצה ברעתך.

= = = = =

שם: איליי

תאריך לידה: 24.12

מזל:

הרחבה: נצחון יכול להביא אותך לפסגת העולם, אבל לפעמים שווה להראות את הצד העניו שלך, כך שגם הצד המפסיד לא יצא מושפל. ככה תשיג שתי מטרות בפעולה אחת.

= = = = =

שם: יובל

תאריך לידה: 8.8

מזל:

הרחבה: אתה בנקודת מפנה בחייך שבה אתה יכול להתפתח ולהיות כמעט כל דבר שאתה רוצה. השאלה היא האם תקשיב להורים, לעצמך, למצפון או לדרישת החברה? ההחלטה תתבצע בשנה הקרובה.

= = = = =

שם: דוד

תאריך לידה: 6.5

מזל:

הרחבה: עוד לא עיכלת חוויות מסוימות וכבר חדשות מגיעות ומציפות את חייך. לפעמים זה גורם לך להרגיש חי, ולפעמים זה גורם לך להרגיש כאילו אתה טובע. ייעוץ עם מבוגר שטרם פגשת נמצא על הפרק.

= = = = =

שם: עירד

תאריך לידה: 26.1

מזל: Chenipan

הרחבה: אתה טיפוס קליל, מצחיק וכזה שלא מייחס יותר מדי חשיבות לדברים. התקופה הקרובה תהיה כמו קודמתה, ותביא איתה הרבה צחוקים, שטויות ואין סוף דיבורים.

= = = = =

שם: רום

תאריך לידה: 20.9

מזל: Diamat

הרחבה: שנת 2018 תהיה קריטית עבורך בכל הנוגע לאופן שבו אתה תופס את העולם. וידויים קשים, החלטות ושינויים יהיו חלק גדול מכך, אבל רק ככה תוכל לממש את עצמך ואת הפוטנציאל הגלום בך.

= = = = =

שם: אוהד

תאריך לידה: 28.7

מזל: Cobaltium

הרחבה: תקופה של חוסר בהירות מלווה אותך בזמן האחרון. נוח לחשוב שאפשר להתעלם מכך, או לברוח מזה, אבל דע שהמזל שלך הוא חלק מטריפוד בעל 3 יסודות ועליך לתת יותר אמון בשותפים שלך למסע, כי רק בעזרתם תצא מזה.

= = = = =

שם: עדן

תאריך לידה: 22.4

מזל: Spoink

הרחבה: אתה אוהב לקפוץ מנושא לנושא, מחברה לחבר, מדבר לדבר, אבל עמוק בפנים אתה יודע שזה הופך את כל החוויות שאתה חווה למעט שטוחות. שווה מדי פעם להישאר קצת ולחוות דברים לעומק, גם אם יש סיכון שתפגע בסוף.

= = = = =

שם: סהר

תאריך לידה: 21.11

מזל:

הרחבה: תקופה של נמנום נמצאת מעל חייך. זה נראה כאילו דברים לא זזים הרבה. גם לא צפוי להיות שינוי כלשהו בעתיד הקרוב. יש להיזהר מחפצים חדים בשבועיים הקרובים.

= = = = =

שם: רפאל

תאריך לידה: 14.3

מזל:

הרחבה: אתה ילד של ההורים שלך. וזה אומר שכשהם מבקשים ממך משהו, אז זה קדוש. זה הופך אותך להיות בן טוב. אבל אתה מחמיץ המון חוויות אישיות, מבגרות ומעצבות בגלל המצב הנוכחי. הכנסת קצת שובבות לחייך תפתור את הבעיה.

= = = = =

שם: אדיר

תאריך לידה: 15.10

מזל:

הרחבה: אתה בעיצומו של פרויקט מאוד גדול. הוא תופס לך המון זמן מסדר היום שלך. אנשים ינסו מדי פעם להסיט אותך מהדרך, או לעניין אותך בדברים אחרים, פחות חשובים, אבל אל תיתן להם לעשות את זה.

= = = = =

שם: יואב

תאריך לידה: 31.12

מזל:

הרחבה: אתה טיפוס קצת ביישן. קשה לך להיפתח לאנשים חדשים, ובדרך כלל לוקח לך הרבה זמן לרכוש חברים חדשים. מוסיקה תהיה חלק בלתי נפרד מהחיים שלך בחצי שנה הראשונה של 2018.

= = = = =

שם: סשה

תאריך לידה: 31.12

מזל: Silcoon

הרחבה: מסך הפלאפון שלך מעסיק אותך רוב היום. בכיתה, בנסיעות, בבית, עם חברים, עם משפחה וכולי. אנשים אומרים לך לעזוב את זה, אבל ללא כל הצלחה. מישהו שלא מוצא חן בעיניך מנסה להתחיל איתך.

= = = = =

שם: אייל

תאריך לידה: 20.3

מזל: Statitik

הרחבה: אם היה לחיים פסגה, אז עבורך זהו שוקולד. אתה חולה על הדבר הזה. אתה מסוגל לבלוע את זה בכמויות. משחק חדש יעסיק אותך בתקופה הבאה ויעלם באותה מהירות שבה הוא יגיע.

= = = = =

שם: עומרי

תאריך לידה: 23.1

מזל: Betochef

הרחבה: קשיים בתחום העשייה מציבים אותך בפני שאלה. הסיבה היא שקשה לך להתחיל דברים, אבל אתה יודע שאם תתחיל משהו, אז יהיה לך מאוד קל ופשוט לסיים אותו. שווה לחשוב על שיטה שבה אתה מתגמל את עצמך על כל התחלה של עשייה.

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. אני עומרי וואלה נכון אני מתחיל את כיתה ז ואני בשאלה על החומר שיהיה.. אם הוא יהיה קשה? אם אני אצליח בלימודים?
    פשייי היטמן אפילו שרציתי מזל בלבזאור אתה קלעת בול!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *