סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הכירו את מיסטי, ברוק וג'יגליפאף!

בפרקים האחרונים של אנימת "שמש וירח" הציגו שתי דמויות חדשות/ישנות ופוקימון מן העבר. הרבה אנשים לא היו פה כשברוק, מיסטי וג'יגליפאף היו חלק מהטירוף הזה שנקרא פוקימון, והכתבה הזו מנסה לתקן את המצב, ולהכיר לכם אותם בקצרה. שנתחיל?

ברוק – ברוק הוא מנהיג מכון העיר פיוטר, כאשר סוג ההתמחות שלו הוא פוקימונים מסוג אבן. במסגרת תפקידו הוא מקבל אתגרים ממאמני פוקימונים, נלחם בהם בקרבות, ובמידה ומאמן מנצח אותו, ברוק מעניק לו סכום כסף מסוים, את תג המכון – תג הסלע, ואת המתקפה (TM34 (Bide), TM39 (Rock Tomb), TM80 (Rock Slide.

באנימה, מדובר בדמות השנייה שמצטרפת למסע של אש, והדמות המשנית שנכחה הכי הרבה בסדרה. ברוק הופיע כמעט בכל הסאגות של הסדרה בדרך כזו או אחרת (מלבד XY). ולפני שתנסו להגיד שהוא לא נכח בעונת "משאלות טובות", אני מציע לכם להיזכר בספיישל הזה [לינק]. יש לו אבא ואמא, שהיו פרודים אבל חזרו אחד לשני, יש לו 9 אחים, החלום שלו זה להיות מטפל הפוקימונים הטוב ביותר בעולם, וגם יש לו כמה תכונות מוזרות – הוא מתחיל עם כל בחורה שהוא רואה, הוא מסוגל להבדיל בין כל אחות ג'וי ושוטרת ג'ני שקיימת, והוא יודע לבשל, לכבס, ולעשות את כל עבודות הבית.

עוד פרט טריוויה שאולי לא ידעתם על ברוק: אנחנו יודעים שלברוק אין שם משפחה בסדרה, אבל השחקן שנותן לו את הקול באנימה התראיין פעם ואמר שאמור היה להיות לו שם משפחה והוא מוריסון.

מיסטי – היא מנהיגת מכון סרוליאן, היא מתמחה בפוקימונים מסוג מים, ואם מישהו מצליח לנצח אותה, הוא מקבל סכום כסף, את תג המכון – תג המפל, ואת המתקפה TM11 (BubbleBeam), TM03 (Water Pulse), Machine Part.

באנימה, מדובר בדמות הראשונה שמצטרפת למסע של אש, כאשר הוא גונב לה את האופניים ושורף לה אותם כתוצאה מהמתקפה של פיקאצ'ו. יש לה שלוש אחיות – ויולט, דייסי ולילי כאשר היא מתפקדת כ"סוס השחור" של המשפחה. החלום שלה זה להיות מאמנת פוקימוני המים הטובה ביותר בעולם. היא ניצחה את אש כמה פעמים בקרב פוקימונים בצורה נקייה. וגם לה יש כמה תכונות מוזרות – היא מפחדת מפוקימוני חרק, יש לה התאהבות קלה באש – למרות שהיא לא מודה בזה, והיא לא מסוגלת לאמן את פסיידאק שלה, מה שגורם לה לשנוא אותו.

עוד פרט טריוויה שאולי לא ידעתם על מיסטי: היא הבחורה שטיילה עם אש במשך הכי הרבה פרקים – 282, כאשר דון טיילה איתו 200 פרקים, מיי 197, איריס 141 וסרנה ובוני 140.

ג'יגליפאף – זהו פוקימון ורוד מסוג נורמלי, אשר הופיע לראשונה בפרק "שירו של ג'יגליפאף" (פרק 45). עלילת הפרק מגוללת את סיפורו של ג'יגליפאף אשר אינו יודע איך לשיר. לאחר ניסיונות רבים, החבורה מלמדת את ג'יגליפאף איך לשיר, וכעת יש בעיה חדשה, אף אחד לא יכול להישאר ער ולהעריך את המוסיקה שלו. הם מחליטים להחזיר את ג'יגליפאף לניאון, העיר שלא ישנה, במטרה שאולי תושביה יצליחו להישאר ערים במהלך שירו של הפוקימון הקטן.

הופעתו של ג'יגליפאף לרוב מסתכמת בכמה סצנות קבועות: 1. הפוקימון מופיע בפני החבורה. 2. הם נבהלים מאוד. 3. הוא מבצע את השיר שלו וכולם נרדמים. 4. הוא מתעצבן ומצייר ציורים על הפנים של כולם.

עוד פרט טריוויה שאולי לא ידעתם על ג'יגליפאף: בתרגום הברזילאי של הסדרה, מדובר בכלל בנקבה.

= = = = =

מקווה שנהניתם, למדתם משהו חדש ואם בא לכם – תשאירו תגובות ?

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. ליינרוק לילה הוא KING – תודה רבה לך! אני שמח שנהנית!

    מישהו (לשעבר אדם זר) – אפשר לדעת בוודאות. אני בספק אם לילי, לאנה או מאלו יקבלו את החשיפה שמיסטי קיבלה, שזה סאגה שלמה שמורכבת מ5 עונות שונות + כמה הופעות אורח בעונות אחרות.

  2. יש כמה טעויות:

    א. ג'יגליפאף הוט סוג נורמאל ופיה ולא רק נורמאל
    ב. בכלל החלום של ברוק בסוף זה להיות דוקטור (אפשר בפרק האחרון או לפני אחרון שהוא בסוף רוצה להיות דוקטור.

    ובזכרונות של אש מהחברים שלו בשחור לבן, הוא מראה את ברוק עם חלוק דוקטור.

    ג. היא בסוף כן אימנה את פסיידאק…

  3. שי – הבנת הנקרא! "הרבה אנשים לא היו פה כשברוק, מיסטי וג'יגליפאף היו חלק מהטירוף הזה שנקרא פוקימון, והכתבה הזו מנסה לתקן את המצב, ולהכיר לכם אותם בקצרה." משמע שאנחנו רוצים להכיר להם את ברוק ומיסטי לפני כניסת סוג הפיה, לפני הפרקים של שמש וירח ולפני שפסיידאק יכל לבצע את המתקפה אקדח מים. את הדמויות הישנות מפעם. מבין?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *