סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

האם זיגארד יופיע באולטרה שמש וירח? / קיזל

האם זיגארד יופיע באולטרה שמש וירח? / קיזל.

אתם בטח חושבים לעצמכם שזו שאלה מאוד לא צפויה. הרי, מה זיגארד קשור? הוא כבר לא רלוונטי בעליל. זה מה שתגידו. עד שתקראו את התיאוריה הזו. כמובן שהתאוריה הזו כוללת ספוילרים לטריילרים של אולטרה שמש וירח, אז אם אתם מנסים להימנע מהם, מומלץ לעזוב עכשיו.

דבר ראשון, בוא ניגש לנקרוזמה והתוכנית שלו. לא הרבה ידוע לנו על התפקיד שלו בעלילת המשחק, אבל אנחנו יכולים להעלות השערה לא רעה ממהטריילרים.

ההשערה שלי היא כזו: נקרוזמה ניזון מאור. וכפי שפריזמות אמיתיות שואבות אור ומוציאות אותן בצורה צבעונית ויפהפיה, כך נקרוזמה מנצל אור להתחזק ולהמשיך להתקיים. עכשיו בוא נחשוב שנייה, איזה מקור אור אדיר מסוגל לתת לנקרוזמה כוח בלתי נגמר? השמש.

אבל אתם חושבים לעצמכם, איך נקרוזמה אמור לשאוב את השמש? הוא לא מספיק חזק אפילו להתקרב אליה. ובכן, למה אתם חושבים שהוא מחליט להשתלט על סולגליאו ו/או לונאלה? כדי לאגור מספיק כוח כדי לשאוב משאב אור אדיר כל כך.

לא משוכנעים לגבי החלק שנקרוזמה באמת רוצה את השמש בשביל כוח? תסתכלו על מה שהפוקידע אומר עליו בפוקימון ירח: ״האור הוא ככל הנראה מקור האנרגיה שלו”

עכשיו בוא נעבור לזיגארד, הנחש-כלב-תא-יצור אדיר בעל כוח רב עוצמה האהוב על כולנו. מה הוא קשור? כדי לענות לכם על השאלה הזו, אנחנו צריכים להבין את המשימה והמטרה של זיגארד, שלמזלנו, כתובה בפוקידע: ״זה משוער כי הוא מפקח על אלה המאיימים להרוס את המערכת האקולוגית ממעמקי המערה שבה הוא חי.״

וזה לא הכול, תסתכלו על מה אומרים עליו כשהוא נמצא ב100% כוח: ״זוהי הצורה של זיגארד בזמנים שבהם הוא משתמש בכוח המדהים שלו כדי לעצור את אלה המסכנים את המערכת האקולוגית.״

שימו לב לסוף התיאור הראשון: ״ממעמקי המערה שבה הוא חי״. אז רק שנייה, אם זיגארד מסוגל לפקח ולשמור על העולם מתוך מערה, מה יכול להיות כל כך חשוב עד שהוא, וכל התאים שלו יצטרכו לעבור לאלולה? סוף העולם.

בוא נשאל כעת שאלה אחרת: אתם יודעים מה היה קורה אילו השמש הייתה נעלמת? לכוכבים שסובבים אותה לא יהיה את הגרביטציה האדירה שלה למשוך אותם והם היו עפים לחלל. בשבוע אחד הטמפרטורה הייתה משתנה ל0° וממשיכה לרדת עד שהכול היה קופא. בלי קרני האור של השמש, צמחים לא יוכלו לבצע פוטוסינתזה והיו מתים, ואיתם גם כל יצור חי. בקיצור, תוהו ובוהו מוחלט, דבר שכזה היה משמיד את המערכת האקולוגית של כדור הארץ לחלוטין ומביא לסוף של בני אדם ופוקימונים. ונחשו מי נמצא באלולה בדיוק בזמן כדי למנוע את זה? בדיוק! זיגארד.

אבל אני בטוח שאתם עדיין קצת סקפטיים בנושא, למה שלמישהו יהיה אכפת מזיגארד? הוא מדור 6 בכלל, מה הוא קשור? אז הוא קשור מאוד. הסתכלו על השלישיות הבאות של האגדיים: גראודון, ראיקוזה וקיוגר. דיאלגה, גיראטינה ופאלקיה. זקרום, קיורם ורשיראם. זרניאס, זיגארד ויבלטאל. סולגליאו, נקרוזמה ולונאלה.

שמתם לב לפוקימון האמצעי בכל הרשימות הללו? כן, זה הפוקימון שבמבט ראשון נראה חלש ולוקה בייחודיות ובכוח שלו ביחס לאגדיים אחרים, ולאחר משחק או שניים, התגלה כוח נסתר שהתחבא בתוכו כל הזמן הזה. לראיקוזה יש מגה אבולוציה. לגיראטינה יש צורה נוספת. לקיורם יש את האפשרות להתאחד עם זקרום או רשיראם. לזיגארד יש את האפשרות להתאסף עם עוד תאים שלו ולהפוך לענק עם כוח שאין כמוהו. ולנקרוזמה יש את הכוח לשאוב אור ולהשתלט על לונאלה וסולגליאו.

אבל זה לא הכול. יש עוד משהו שמייחד את הפוקימונים האלה. לכולם יש משחק שבו הם לוקחים חלק מרכזי בעלילה. לראיקוזה יש את פוקימון ברקת ופרק הדלתא בORAS. לגיראטינה יש את פוקימון פלאטינום. לקיורם יש את פוקימון שחור 2 ולבן 2. לנקרוזמה יש את פוקימון אולטרה שמש ואולטרה ירח. ולזיגארד… אין לו כלום. כל מה שקיבלנו עליו זה הזדמנות לתפוס אותו בXY ועוד הזדמנות למצוא ולאסוף אותו באלולה. הוא אף פעם לא השתתף במשחקים בצורה משמעותית, ועכשיו זה ישתנה.

תודה רבה שקראתם את התיאוריה שלי. אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות.

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. זיגרד מושלם וזיגרד 10 הם נחשבים לפוקימונים מאלולה לפי פוקדקס זה הם חייבים להיות באולטרה סאן ואולטרה מון גם אם ראו אותם בXYZ וחוץ מזה בפוקימון תמיד מראים בסידרה ובסרטים האחרונים של הדור פוקימון מהדור החדש לדוגמה זיגרד ראו אותו בסידרה ומגירנה ראו בסרט ושהנם הם פוקימונים של אלולה

  2. הוא לא יהיה תשכחו מזה ותחשבו בהיגיון הוא לא קיבל משחק משלו אבל הוא קיבל עונה שלמה מושקעת מאוד בעוד האגדיים גירטינה קיורם ריקאוזה לא קיבלו עונות וגם יהיה אפשר להעביר את זאגרד מסאן ומון לאולטרה קיצר הוא לא יהיה במשחקים

  3. לא סיפרת מה מיוחד בגראודון וקיוגר.
    אני אישית יודע שמה שיוחד בהם זה צורות הפרימל שלהם אבל אולי אתם יודעים משהו אחר שמיוחד בהם אז תסבירו מה מיוחד בהם

  4. לא הזכרתי אותם כי התרכזתי על הפוקימון האמצעי בכל שלישיית אגדיים של דור, במקרה של גראודון וקיוגר זה רייקואזה

  5. לצערי זאיגרד לא הופיע בעלילה של אולטרה סאן/מון אבל אני חושב שהמשחק החדש שניניטנדו עובדים עליו לסוויץ' הולך להיות על זאיגרד…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *