סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מתיחת האחד באפריל !

חשבתי על זה הרבה לאחרונה ואני רוצה לשתף אתכם במשהו. לפני כשלוש שנים, בתאריכים 28.1.08, וה-3.2.08 לקחתי "שבוע חופש" מפעילותי בפורומי פוקימון לעיסוקים אישיים. מה שאתם לא יודעים זה באותו זמן התגלתה בגופי מחלת הסרטן והייתי צריך לעבור ניתוחי הסרת גידולים סרטניים מגופי, וכמו כן גם עברתי טיפולים כימו-תרפיים על מנת שהמחלה לא תחזור.

אתמול, במהלך שגרת היום שלי, חשתי כאבים נוראיים באותו איזור וכשנסעתי למיון, התגלתה המחלה בשנית. עברתי סדרה של בדיקות רפואיות וכעת התקבלה התשובה – הסרטן חזר והפעם לתמיד. מומחים אומרים שיש לי משהו כמו שנה לחיות, ומכיוון שהיה עיסוק נרחב בשאלת זהות היטמן לאורך השנים, חשבתי שיהיה נכון להעמיד את העובדות במקומן אחת ולתמיד.

שמי האמיתי הוא נטע מימי, אני בת 25 ואני מירושלים. ככה שניתן להניח לכל ההשערות שלכם שאני בחור בן 100, ערבי או כל דבר אחר שעלה לכם בראש בזמן הזה. אני גולשת בפורומים של פוקימון מאז שאני זוכרת את עצמי ובכל מקום שבו נרשמתי, תמיד הייתי Hit Man.

אני רוצה לקחת את ההזדמנות הזו ולומר תודה לכל החברים שהכרתי לאורך השנים, עשיתם לי את המסע הזה לחוויה אחת גדולה מהחיים. אני אוהבת אתכם ותחיו את החיים עד תום, כי הם קצרים מאוד. מי כמוני יודעת.

Hit Man

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. וואו, בחיים לא ידעתי שאתה בעצם בת! למה התחזת לבן, אם ככה?
    בכל מקרה, אני מאוד מתנצל אם מתישהו פגעתי בך, ואני מקווה שהאופטימיות תגבור על מחלת הסרטן, ואולי, בסופו של דבר, כן תתרפאי.
    בכל מקרה, תהני עד הסוף, ותנצלי כל רגע, ואל תאבדי את התקווה אפילו לרגע.

  2. אתה לא חושב שזה קצת מוגזם?
    להתחזות אליי, להגיד שיש לי סרטן ולקוות שיכנסו עוד 2-3 אנשים לאתר שלך?
    יש דרכים טובות מאלה ובמידה והיית בן אדם – גם הייתי מייעצת לך קצת בנושא.
    אחד באפריל או לא, יש דברים שלא צוחקים עליהם.

  3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי

    תותח אתה היטמן!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  4. ידעתי! הרצתי חיפוש על נטע מימי, וראיתי בלוג, ולא חשבתי שזה אתה, היטמן. גם הייתה לי הרגשה שאתה לא באמת בת. אתה יודע מה, אתה ממש שפל, יותר גרוע מזה. אתה לא מתבייש לעשות צחוק ממחלת הסרטן ועוד להשתמש בשם של מישהי אחרת? חתיכת חוצפן, הלוואי והאתר שלך ימשיך להיות ככה גרוע. ולחשוב שעוד ריחמתי עליך. יש גבולות שלא חוצים, ואתה חצית אותם. אתה יודע מה? סליחה על ההתבטאות, אבל אשמח אם תרגיש מה זה באמת סרטן, ככה שלא תצחק על זה עוד פעם!

  5. כפי שבטח שמתם לב, יצא המרצע מן השק ונחשפה המתיחה. אני שלחתי מסר לנטע מימי ובו הבהרתי לה שלא הייתה שום כוונה אמיתית לפגוע בה והיא קיבלה את זה בהומור ובהבנה. כולי תקווה שלא תקחו את זה קשה מדיי. זה רק האחד באפריל. שיהיה שבוע טוב לכל עם ישראל.

  6. זו הכותרת הערוכה. במקור הכותרת הייתה – "היטמן: אני גוסס ממחלת הסרטן".
    לאחר שהבדיחה נחשפה, ראיתי לנכון לשנות את הכותרת למבקרים עתידיים.

  7. תראה, אני חוזר בחלק מדבריי. אני בכלל לא רוצה שתחלה במחלה נוראית שכזו, ואני מאוד מצטער שאמרתי את זה. אבל מצד שני, זה ממש לא מצחיק ולא מבדר לצחוק על מחלת הסרטן ככה, וגם לא על מישהי שלא מודעת לכך, גם אם היא קיבלה את זה בהומור. בכל מקרה, אחד באפריל שמח לך.

  8. תראה, אתה צודק לגמרי ואני לא הייתי צריך ללכת למחוזות האלה.
    אני מקבל את ההתנצלות שלך. ידוע לי שבלהט העניין אפשר לומר דברים שלא מתכוונים אליהם, ככה שהכל בסדר.

  9. אשכרה עבדת עלי..
    למרות שחיפשתי נטע מימי בגוגל ומצאתי את הבלוג שלה וראיתי שאין שם שום דבר על זה אז התחלתי לחשוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *