סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מהדורת חדשות פוקימון / טל

שלום לכל גולשי האתר 🙂 כאן טל, המדריך של פוקימון גו, בפינת חדשות על עולם הפוקימון. אני אתמקד על משחקים כמו: פוקימון גו, אולטרה שמש/ירח, פוקימון שאפל ועוד.

פוקימון אולטרה שמש/ירח

 

האוונט הראשון שנדבר עליו הוא של רוקראף שמסוגל להתפתח לליינקרוק בצורת ערביים, דבר אשר התחיל מהתאריך ה17 בנובמבר, עד התאריך ה10 לינואר, והוא זמין דרך האינטרנט במתנה מסתורית (Mystery Gift). רוקראף שתקבלו יהיה ברמה 10 בתוך כדור הקדשה (Cherish Ball), עם המהלכים: Tackle ,Bite והמתקפה Fire Fang במשחק פוקימון אולטרה שמש, והמתקפה Thunder Fang במשחק פוקימון אולטרה ירח, הוא יהיה בעל היכולת: Own Tempo, ועם הסרט: Classic Ribbon. רק ודאו שיש לכם מקום בשישייה וזהו קיבלתם רוקראף!

 

אוונט נוסף שהתחיל לפני חודשיים הוא של הפוקימון האגדי סלבי. כדי לקבל את סלבי צריכים קוד סידורי חד פעמי אשר מקבלים עם קניית המשחקים פוקימון סילבר/גולד לקונסולה הוירטואלית של נינטנדו. קוד זה ניתן למימוש במשחקים פוקימון שמש וירח וגם במשחקים פוקימון אולטרה שמש/ירח. סלבי שתקבלו יהיה ברמה 30 בתוך הכדור כדור הקדשה (Cherish Ball), עם המהלכים: Heal Bell ,Safeguard ,Ancient Power ,Future Sight, עם היכולת: Natural Cure, עם הסרט: Festival Ribbon. כדי להשיג אותו, עליכם לגשת למתנה המסתורית (Mystery Gift), להשתמש בקוד שלכם (Code/Password) ולהקליד אותו. לאחר מכן, עליכם לגשת לבחור השמאלי במרכז הפוקימונים. ודאו שיש לכם מקום בשישייה וקיבלתם את סלבי!

קולנוע 

 

כוכב "דדפול", ראיין ריינולדס, יתן את קולו לדמותו של פיקאצ'ו בסרט "פיקאצ'ו בלש חוקר". הוא מצטרף לשחקנית קת'רין ניוטון, שידועה מהתפקיד שלה ב"שקרים קטנים גדולים", שתשחק בתפקיד אנושי כלשהו, ולשחקן ג'אסטיס סמית' שיככב בהמשך השנה בסרט "עולם היורה: ממלכה נופלת". העלילה תתמקד בפיקאצ'ו בלש חוקר אשר יעזור לחקור את חטיפתו של אבא של ניוטון. הסרט עצמו מבוסס על משחק שיצא אך ורק ביפן, וזו הפעם הראשונה שהדמות תתורגם באיזה שהוא אופן לשפה האנגלית. רוב לטרמן יביים את הסרט, והוא אחראי לסרטים כמו: "צמרמורת", "מסעות גוליבר", "תפוס ת'כריש".

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. חחח נחמד
    חבל שאי אפשר להשיג את רוקראף (שמתפתח ללייקנרוק בין ערביים) באופן רגיל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *