סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סרט 20: אני בוחר בך / I Choose You

אני בוחר בך

פוסטר:

מידע כללי:

ארץ: ישראל ארצות הברית יפן
שם הסרט: אני בוחר בך I Choose You 劇場版ポケットモンスター キミにきめた
תאריך שידור: 1 ביולי 2018 5 בנובמבר 2017 15 ביולי 2017

הפקה:

בימוי: קוניהיקו יויאמה זמן סרט: 92 דקות
תסריט: שוג'י יונמורה שפה: אנגלית / יפנית
מוסיקה: שינג'י מייאזאקי ז'אנר: ילדים, אנימציה, אקשן

עלילה:

אש הוא מאמן פוקימונים צעיר מהעיר פאלט, וכשהוא מגיע לגיל 10, הוא מקבל את הפוקימון הראשון שלו – פיקאצ'ו. אבל השותפות ביניהם לא מתחילה על רגל ימין ופיקאצ'ו לא ממהר לסמוך על המאמן החדש שלו. במהלך הצעדים הראשונים שלו כמאמן פוקימונים, אש מסתבך עם להקת ספירו, אשר תוקפת אותם, מה שמקרב בין אש לפיקאצ'ו. לאחר ההתגברות עליהם, הם פוגשים את הפוקימון האגדי הו-הו, אשר מוסר לאש את נוצת הקשת בענן. בהמשך המסע שלו, אש פוגש את וריטי וסורל, שני מאמני פוקימונים צעירים, אשר מנסים ללכוד את הפוקימון האגדי אנטיי. הם מתחברים יחד ויוצאים למסע משותף אל עבר קצה הקשת בענן. במהלך הדרך הם פוגשים את שאר הכלבים האגדיים סוויקון וראיקו, ובשלב כלשהו במסע מצטרף אליהם הפוקימון האגדי מארשאדו אשר ממלא את מחשבותיו של אש בדברים רעים. אש גובר על המחשבות הרעות, וכך גם על יריבו החדש קרוס, בדרך אל פסגת ההר, שם הוא נאלץ לערוך קרב פוקימונים גדול מהחיים, אשר גובה את המחיר היקר מכל.

טריוויה:

– זה הסרט הראשון שאינו מתרחש בנקודת זמן מסוימת באנימה של פוקימון.
– עם יציאת הסרט הנוכחי, אפשר לציין שכל הפוקימונים האגדיים של דור 2 כיכבו בתפקיד ראשי בסרט של פוקימון.
– זו הפעם הראשונה שפרופסור אוק מופיע בסרט מאז הסרט הרביעי, והפעם הראשונה שדיליה קטצ'אם מופיעה בסרט מאז הסרט ה11.
– זו הפעם הראשונה ששחרור של פוקימון מתועד בסרט, עם עזיבתו של בטרפרי.
– עורך הסרט, קוניהיקו יויאמה, מפרט כמה פרטי טריוויה משלו: 1. הסרט הזה מתקיים במימד אחר מהאנימה של פוקימון. 2. מספר הספירו עלה מ50 יחידים לאלף. 3. אש הוא בעל חוש אופנה טוב יותר. 4. אש לא מתבגר. 5. המאמנים מקרב הגמר של ליגת פוקימון הופיעו בסרט הראשון של פוקימון.
– זו הפעם הראשונה שפיקאצ'ו מדבר בשפת בני האדם.
– זה הסרט הרביעי שבו אש מת.
– זו הפעם הראשונה שהאנימה של פוקימון מראה מוות של פוקימון (לאקסריי) שאינו חוזר לחיים מאוחר יותר בצורה כזו או אחרת.
– ניתן לראות את הסמל המקורי של הכובע של אש על התיק שלו.

קדימון:

פסקול:

תמונות:

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. סרט אחד הגרועים של פוקימון.הסרט מאכזב.
    העלילה לא קשורה לסדרה,וחצי מהסרט נראה כבר בסדרה,שלא נדבר על הדמויות והפוקימונים.
    גמרו הרעיונות,הא?
    השאלה מכאן מה יהיה:האם הסרטים אחר כך יהיו טובים או גרועים עוד יותר.הימור שלי-גרועים יותר.

  2. אני בעיקר מבואס מזה שהסרט מתקיים ביקום מקביל… חלק מהעניין של סרטי פוקימון הוא לספק חומר למחשבה, והסרט פשוט לא עשה את זה. אני הרגשתי כאילו אני רואה דברים שכבר ידעתי + דברים שמרגשים רק את השחקן שמשחק במשחק (כמו נניח "מצאתי את השייני הראשון שלי" אהמ אהמ). אני כן חושב שהמחשבה מאחוריו הייתה טובה. בכל עונה מגיע פוקימון אחר ותופס את מקום השחקן המרכזי אצל אש, ולאט לאט פיקצ'ו פשוט נדחק הצדה… למי שלא ראה את עונות 1 2 3 לא מתחבר לפיקצ'ו ובעצם היה מוותר עליו בסדרה. (עכשיו אחרי שאמרתי את זה ארוך, אני אגיד בקצרה, פיקצ'ו מאבד רלונטיות). אני מקווה שהסרט הבא יהיה יותר טוב ורצוי גם שיהיה קשור לסדרה (מה שלפחות לפי הטריילרים הראשונים לצערי לא נראה ככה).

  3. אימא של וריטי היא סינתיההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    ה

  4. אני אישית לא מסכים איתכם, הסרט היה לדעתי מצויין.
    הוא היה מרגש ומעניין ופשוט לא רציתי להפסיק לראות אותו רציתי שיימשך עוד, זה עורר בי נוסטלגיה לגבי העונות הראשונות של פוקימון כשהייתי קטן והייתי מגיע מבית הספר ומחכה רק לראות את אש קטצ׳אם במסע הפוקימונים שלו.
    הסרט הזכיר מה באמת המטרה של מסע פוקימונים ,לרכוש חברים חדשים, הרפתקאות מעניינות ולא רק קרבות,ולחימה ואיזה פוקימון חזק יותר וזה מה שעניין אותי בכל זה הרוגע והנוסטלגיה שהיה בסרט, ולא עוד פעם גורל העולם תלוי באיזה פוקימון אגדי חדש מהדור החדש וצריך לעצור אותו או להפך שמישהו רע רוצה להשמיד את העולם וכל הבולשיט הזה.
    הסרט גם סוג של סוגר קצה חוט לפרק הראשון של האנימה שבה רואים את הו-או מרחף מעל והסבירו למה זה היה כל כך מיוחד.
    בקיצור לא כל סרט חייב לעסוק בדור החדש ולפעמים צריך לקחת רגע ולהבין כמה באמת השתנה עולם הפוקימונים מאז הדור הראשון ואני בטוח שיעשו עוד סרטים על הדור החדש, הסרט היה ממש מגניב ומעורר רצון לראות עוד.

  5. למה להתחיל הכול מהתחלה אם היה כבר סרט לפני 20 שנה (מיוטו מכה שנית) שאש מתחיל רשמית את מסע הפוקימונים שלו שגם ככה יש בערך 19 סרטים שכולם מראים את מהלך המסע שלו ועוד לקטוע את המסע חלשים סרט שלא קשור לכול הסרטים וההרפתקאות של אש זה יותר גרוע והגאנד פינאלה הקש ששבר את גב הגמל זה שפיקאצ'ו מדבר זה כבר הרס את רצף סרטי פוקימון כי כל היופי בפוקימון זה שהוא לא מדבר

  6. אבל מזה הקול השני שפיקאצ׳ו מדבר (בגרסה האנגלית) חסר כל דבר שעושה סרטי פוקימון כלומר בסרט לא היה את המוטיב העיקרי.
    והבנתי שאש הוא הדמות הראשית אבל הם משתמשים בו יותר מידי כמו בסרט של מאנפי עם פקח הפוקימון, רוב הסרט היה סביב מיי ואז בום אש הופך לסילון מים ענקי מוזהב ונהיה הגיבור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *