סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון: כוכב כסוף – חלק 1: המסע מתחיל / יובל

אית'ן הוא ילד בן 12. ההורים שלו קראו לו על שם אית'ן, הידוע גם בכינוי גולד, האלוף של ליגת ג'וטו. באותו יום אית'ן התחיל את מסע הפוקימונים שלו. הוא אפילו לא חשב בכלל, והחליט לבחור את צ'רמנדר. מה שאית'ן לא ידע זה שהשותף שלו יהיה פוקימון מסתורי ושונה לגמרי. אית'ן ריסס על עצמו דוחה פוקימונים, מכיוון שביתו נמצא בעיר וירידיאן, ועליו לעבור דרך יער וירידיאן. לא עבר הרבה זמן, ואית'ן פגש בחברתו לילי.

לילי הייתה ילדה מסתורית בגילו, עם שיער לבן וצמה אחת עבה מאחורי הראש. היא הגיע במקור מאלולה, ותמיד סיפרה סיפורים על איזה נבי אחד, על שני ילדים בשם סאן ומון, שהם בני דודים, ועל האו, שהיה נחמד בצורה מפחידה. לילי התחילה את מסע הפוקימונים שלה בשנה שעברה, אבל היא לא התקדמה במיוחד. היא תמיד נתנה כינויים לפוקימונים שלה. לקלפיירי שלה קוראים פיפי, לבלבאזור שלה קוראים סידסטר, לסנדסלאש שלה קוראים סנדי ולוולפיקס הלבן שלה, שבא איתה מאלולה, קראה שירון.

"אז, אית'ן," לילי אמרה, תוך כדי ששירון הולך לצידה ומיילל בשמחה, "סוף סוף אתה מתחיל את המסע שלך? באלולה אנחנו יכולים להתחיל בגיל 11, אבל בקנטו אפשר להתחיל בגיל 10. למה חיכית?"

"זה אתגר של עצמי. אני חושב שגיל 10 זה מוקדם מדי כדי להתחיל לטייל לבד מסביב לעולם. בכל מקרה, אחרי שאני אשיג את הפוקימון שלי, אני רוצה להילחם בך!"

לילי צחקקה. "אתה יודע, הפוקימון ההתחלתי שלך הוא ברמה 5 כשאתה מקבל אותו. הפוקימונים שלי ברמה 25! אבל אני יודעת שזו לא תהיה בעיה בשבילך. אני יודעת שאתה תהיה מאמן טוב."

לילי התחילה להיראות לאית'ן כמו האו, שהיא דיברה עליו כל הזמן. הוא שתק והמשיך לעיר פאלט. בדרך, לפני שאית'ן שם לב, משהו קפץ עליו והפיל אותו. זה היה שועל כסוף, מנצנץ, שהזכיר מאוד את הפוקימון איוי. אית'ן זכר את איוי. לפני כמה שנים, לאבא שלו הייתה איוי נקבה, אבל היום היא כבר התפתחה לופוריאון. איוי ילל בדאגה וניסה לטפס על המכנסיים של אית'ן. אית'ן הבין שמשהו קרה והכניס את איוי לתיק הגב שלו. איוי הבין שאית'ן מנסה לעזור לו, ושתק כדי שלא ישימו לב שהוא בתוך התיק, בניגוד לבחורצ'יק אחד שלילי סיפרה עליו.

שני אנשים עם חליפות, שעליהם מצוירת עין ירוקה עם האות M באדום, הגיעו. "היי ילד," שאל אחד מהם, "ראית פה איזה איוי כסוף?" אית'ן ניקה את החול מהרגליים שלו, והסתכל מסביב. הוא ראה שהעיר פאלט נמצאת קרוב לים.

"כן, הוא קפץ עלי והפיל אותי לרצפה, ואז… לפרס הגיעה והשיטה אותו משם" לאית'ן לא היה זמן לחשוב, אז יצא לו משהו שטותי מהפה. לפחות ככה הוא חשב.

האיש השני הסתובב לאיש הראשון. "זה דווקא די הגיוני," הוא אמר, "אחרי הכל, האיוי הזה הוא הכלאה של איוי עם קצת ד.נ.א של לוגיה, ולוגיה יכול לתקשר עם הפוקימונים של הים."

אית'ן היה מבולבל. "סליחה?"

"זה לא עניינך, ילד." אמר האיש הראשון והושיט לאית'ן כרטיס. "קח את זה," הוא אמר, "זה יתן לך הטבות כשצוות מיוטאנט יעלה לשלטון."

שני האנשים ברחו, ואחד שלף פוקדור שחור עם אותו הסמל שהיה להם על החליפות. מהכדור יצא פלייגון, ושניהם טיפסו על גבו ורכבו לעבר הים. אית'ן החליט להתחיל לחקור את הנושא ברגע שהוא יהיה מאמן חזק יותר. הוא המשיך למעבדה של פרופסור אוק, שם הוא קיבל צ'רמנדר, פוקידע וכמה פוקדורים. אחרי שהוא יצא מהמעבדה, הוא סרק את האיוי הכסוף עם הפוקידע שלו.

איווי
רמה: 15
סוג: לא ידוע
מין: זכר
מתקפות: מהירות, מתקפה מהירה, מתקפת חול, ריקוד גשם

"סוג לא ידוע?" חשב לעצמו אית'ן, "איך זה אפשרי?" אית'ן החליט שבסופו של דבר הוא יגלה את האמת, ובינתיים עדיף לו להמשיך במסע שלו. הוא הוציא את צ'רמנדר מהפוקדור שלו, שעליו הייתה מדבקה כתומה בצורת להבה, ונתן לו ללכת לצדו. הוא הוציא עוד פוקדור, והתכופף לכיוון של איוי. "אני לא יודע אם אתה כבר שייך למישהו," אית'ן אמר, "אבל אם אתה לא שייך רשמית לאף אחד, אתה יכול להצטרף אלי. אם אתה תצטרף אלי, אף אחד לא יוכל לתפוס אותך ואתה תהיה מוגן. מה אתה אומר?"

אית'ן הושיט את הפוקדור לאיוי, הוא הסתובב לכיוון צ'רמנדר, שחייך אליו. איוי ילל בשמחה ולחץ על הפוקדור עם האף שלו. הוא נהפך לאנרגיה אדומה, והפוקדור נפתח. האנרגיה האדומה נשאבה פנימה והפוקדור נסגר. הוא רטט שלושה פעמים, והכפתור של הפוקדור היבהב בירוק. אית'ן קם על הרגליים וזרק את הפוקדור לאוויר. איוי יצא משם בשמחה והתחכך על הרגליים של אית'ן, והוא המשיך לעיר וירידיאן עם צ'רמנדר ואיוי לצדו.

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. התחלה יפה! כדאי להרחיב יותר על העולם הכללי (באיזו נקודה בזמן אנחנו נמצאים (אחרי מליון הקטסטרופות שקרו בכל משחקי פוקימון? ביקום אחר?) מהו הרקע של הגיבור (תאמין לי שאתה תצטרך את הרקע הזה בעתיד…)) וחוץ מזה, אני ממליץ אישית שלא תזרוק סתם אינפומציה "אה כן הלילי הזאת הגיעה מאלולה ויש לה שני חברים סאן ומון" כי לפחות לפי נקודת המבט פה המספר יודע על מה הוא מדבר… אז הוא לא יגיד שלילי מקשקשת סתם. קשה קצת להחליט מי מספר, אית'ן או איזשהו מספר יודע כל כזה… ממליץ לשים לב לנקודה הזו. התחלה מעולה, נראה שיש לך כבר עלילה מוכנה +- וכיוון מאוד ברור. תמשיך ככה!

  2. לי קוראים איתן !
    אם האיווי מתפתח לסילביאון אני תובע אותך על זכויות יוצרים על החלומות שלי!

  3. נוה זיו – העלילה מתרחשת שנה אחרי אולטרה סאן ומון.
    הרקע של הגיבור יוסבר בהמשך, ותודה על ההערה. אקח אותה לתשומת ליבי. העלילה לא מסופרת מנקודת מבט של אף אחד.
    איתן גרנינג'ה – לא האיווי לא יתפתח לסילביאון.
    היטמן – חשבתי שהפרק יעלה מחר, מה קרה?
    ומשהו להוסיף – אני יודע שהכתיבה שלי לא כזו טובה, וזה ישתפר בהמשך. באתי לספר סיפור ולא להשוויץ ביכולות הכתיבה שלי, אבל אקח בשמחה לתשומת לבי כל הערה, בין אם שלילית ובין אם חיובית… שלושת הפרקים הראשונים יהיו קצרים ומשעממים, בעיקר פרק 3. אני מתחרט שכתבתי אותו, אבל כבר שלחתי אותו להיטמן.

  4. אני הייתי עושה שהוא בן דוד של אש מצד אבא שלו והם בכלל לא מכירים אחד את השני אבל הוא יכול להשתמש בפוקימונים שלו (לי יש סיפור על הבן (הבן של אש!!!) שהוא יכול להשתמש בפוקימונים של אבא שלו והוא גר עם סבתא שלו והוא בחר בבלבזאור נקבה כדי שהיא תוכל להתפרנס ממכירת ביצים לאחר מותו של אש, שהיה גם מנהיג מכון (אם אתה רוצה אינפורמציה נוספת על הסיפור(לדוגמא רעיונות שלי שלא יכלו להגיע אחרי חסימת המוזה שלי) תבדוק עם היטמן על המייל שלי ותשלח לי הודעה)

  5. אהבתי מאוד אני מקווה שזה יהיה רשומה קבוע ואם כן איזה ימים יעלו פרקים

  6. קודם כל, תודה רבה על התמיכה! לא ציפיתי שכל כך יאהבו את הסיפור שלי.
    הוא יהיה רשומה קבועה (כנראה), ויעלה פרק כל יום שישי.
    הסיפור "כוכב כסוף" הוא בעצם הראשון בטרילוגיה של שלושה סיפורים. לשני הסיפורים הבאים שלי יהיו שמות אחרים, אבל לטרילוגיה עצמה אין באמת שם משלה.
    כמו שכבר ציינתי, פרקים 2 ו-3 (בעיקר 3) יהיו ממש קצרים ומשעממים, ואני רוצה להזכיר את זה שוב כדי שלא יפסיקו לקרוא את הספר כי "הכתיבה גרועה". לא ממש השקעתי בפרקים האלה , כי אני קודם כל רוצה לראות איך הקהל מגיב. תדמיינו את זה בתור פיילוט של סדרת טלוויזיה, או שלב המדריך הארוך והמשעמם בפוקימון סאן ומון.
    ואני רוצה לתקן את עצמי במה שאמרתי קודם.
    היקום של הסיפור דומה בעיקר ליקום של המשחקים, אבל יהיו גם פרטים מהאנימה, וגם כמה פרטים שהמצאתי בעצמי.
    אני מקווה שתצליחו לתקן את החור שחפרתי לכם במוח, ויום טוב (:

  7. אחי, אתה כותב טוב, אתה רק צריך להיות עקבי… וחוץ מזה, אם פרקים שתיים ושלוש משעממים לדעתך אז תבקש מהיטמן להעלות אותם ביחד לפחות, שלא נצטרך לחכות הרבה. אל תפסיק, והאמת (אני מסתכן כשאני אומר את זה אבל אני אגיד את זה בכל זאת) שגם הסיפור של סאנדשרו (שהפך לסיפור של סאנדסלאש) ופוקימון: במהירות החושך התחילו די צולע… אז אל תפחד מקטעים קשים או "גרועים", פשוט תמשיך לכתוב!

  8. ואם הם קצרים אז עוד יותר. היטמן, אני מדבר גם אליך… זה שמעלים אותם ביחד לא אומר שלא צריך להפריד אותם, לשניהם עדיין צריכה להיות כותרת "פרק 2" ו"פרק 3" אבל שיעלו ביחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *