סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון גו: מאמנים, הגיע הזמן למחקר חשוב!

מאמנים,

סדרה של אירועים מסתוריים קורים בכל רחבי העולם. פרופסור ווילו מחפש מאמנים שיוכלו לעזור לו ולברר האם הם קשורים לפוקימון המיתי – מיו. משימות המחקר יהיו זמינות למאמנים בכל רחבי העולם מאוחר יותר השבוע!

ישנם שני סוגים של מחקרים שאתם יכולים לעזור בהם: מחקר שדה, ומחקר מיוחד. בצעו משימות מחקר שדה על ידי סיבוב הפוקי-סטופים, ואלה יתנו לכם מטרות אשר יכללו מציאת ותפיסת פוקימונים מסוימים, או כניסה לקרבות. מחקר מיוחד עשוי לבוא מפרופסור ווילו בכבודו ובעצמו, והוא ייקח אתכם למסע אשר יכלול מציאות חשובות!

שני סוגים המחקרים מציעים פרסים גדולים, הכוללים בין היתר חפצים שימושים, ואפילו מפגשים עם פוקימונים מסוימים! אתם יכולים להשלים כמה משימות שאתם רוצים בכל יום, מה שעשוי להיות יום של הרפתקה עבורכם. למשימות האלה יש רמות שונות של קושי, וככל שהאתגר הוא קשה יותר, כך הפרס הוא שווה יותר!

אתם יכולים להרוויח חותמת אחת ביום על ידי השלמת מחקר שדה אחד לפחות. וכאשר תקבלו שבע חותמות, תגיעו לנקודת מפנה אשר תביא לכם פרסים גדולים עוד יותר! אתם עשויים להיפגש אפילו עם פוקימון אגדי!

משימות מחקר יעניקו לכם אתגרים מעניינים אשר יעזרו לכם בכל הנוגע לגילוי, קרבות, ותפיסת פוקימונים! אנחנו נרגשים לראות את התרומה שלכם לשדה המחקר של פוקימון, ואנחנו לא יכולים לחכות ולשמוע על ההרפתקאות שלכם לאורך הדרך! אז בואו נזוז!

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. דבר אחד אני לא הבנתי. מה אולר עושה שם? האם אנחנו הולכים לדקור את מיו? ממתי אולר הוא חלק מתיק מאמן הפוקימונים? נשבע לכם, הפרופסור הזה מדרדר אותנו לחיי פשע!

  2. אם יצא מחוז חדש, אתם חושבים שפרופסור ווילו יהיה הפרופסור של המחוז הזה?

  3. וצאקיפ פרופסור וילון זה הפרופרסור של פוקימון גו רק של פוקימון גו אינו קשור לאנימה…

  4. עדכנתי את הפוקימון גו למחקר עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *