סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרופסור הרצל, 27 פוקימונים, 6 מוצרים, סיפור המחוז וסרטון חדש!

שם הצייר: זראורה פוקימון.
מיקום המעבדה: רחובות.
תפקיד: הפרופסור של המחוז.
התמחות: מתמחה במחלות אצל פוקימונים, ואוהב לחזות את מזג האוויר, תוצאות ספורט, ותופעות תרבותיות.
סיפור החיים שלו: נולד למשפחה יהודית אמידה, הלך ללמוד ביולוגיה, התאהב בפוקימונים והחליט להקדיש להם את חייו. נהג להוציא את המגזין הדו-שנתי – "מפתחון: פוקימון ג'ורנל", שעסק ברפואה, כלכלה, מדע, טבע, ואמונה בארץ ישראל.
פוקימונים שהוא מחלק: קוהיט, נגביר וסליאאון לכל מי שמגיע לגיל מצוות.
= = = = =

שם הצייר: עדו זמירי.
שם הפוקימון: אנון עברי.
סוג: על חושי / אופל.
יכולת: דקדוק.
תיאור פוקידע: לא ברור איך פוקימון מרושע זה נוצר, אך ידוע כי הוא אוהב להיכנס בלהקות אל הפה של אנשים שונים, ולהפוך אותם לחולי דקדוק/פטפטנים לא נורמליים. במידה והוא נכנס לפה של מורה, צפו לשיעור משעמם ביותר. בכל מקום בו מופיעות אותיות בעברית, יש סיכוי שהפוקימון הזה יופיע. אנשים מספרים שהם יכולים ליצור אשליות.
מתקפה מיוחדת: שעמום טוטאלי.
התפתחות: אין.

= = = = =
1. פוקיפה – מאמנים דתיים נוהגים לתת לפוקימונים שלהם את הפוקיפות. פוקימון הלובש פוקיפה מקבל בונוס של 1.5 לסטט ההגנה שלו, אך לא יכול להשתמש במכות סטטוס. (רועי)
2. ענף של זית – פוקימונים מסוג מעופף שמחזיקים בחפץ זה מתרפים באטיות במהלך הקרב. חפץ זה גם יכול להיות כלי עזר לפיתוח פוקימונים מסוימים. (רועי)
3. פוקי-במבה – מרפא 200 חיים לפוקימון. (רועי)
4. כדור חברות – ברגע שהפוקימון נלכד, אז עולה לו החברות. בנוסף, מגביר את סיכוי היווצרות ביצה פי 1.5 אם הפוקימון שנלכד מתפתח/התפתח בעזרת חברות גבוהה. (שי וליאב)

5. כדור נדיר – כדור עם סיכוי תפיסה כמו של אולטרה בול, אבל כשהפוקימון נתפס, הוא עולה רמה אחת אוטומטית. (שי וליאב)

= = = = =

הסיפורים שמתחרים על תחרות סיפור המחוז:

1. מחוז ישראל! מחוז בו הפוקימונים והאנשים חיים ביחד בשלווה. הפוקימונים חיים בטבע או עם מאמן פוקימונים. כדי שמאמן פוקימונים יתפוס פוקימון, הוא צריך להחליש אותו ואז לזרוק עליו את הפוקדור. כשמאמן והפוקימון שלו מכירים ממש טוב ויש להם קשר טוב אז הרגשות שלהם מתחברים יחד. כשאנשים עצובים, פוקימונים עצובים, וההפך. לכל מאמן יש חלום שהוא רוצה להגשים: או לדגמן, או לשיר, או להילחם בקרבות פוקימונים ולעשות קרב ביחד עם הפוקימון שלך. מאמנים שרוצים להגיע לליגה בניו – יורק צריכים להרוויח שמונה תגים. יש מאמנים שלא יודעים מה הם פוקימונים באמת, הם משתמשים בפוקימונים ככלי נשק, הם גונבים את הפוקימונים ולא מחזירים אותם. זהו מחוז ישראל! (זראורה פוקימון)

2. הסיפור הוא כזה: המחוז הישראלי הוא אחד המחוזות החדשים ביותר שקיימים. הוא הוקם בדיוק לפני 70 שנה על ידי ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון. אבל לפני שהמחוז הוקם, במשך לא מעט שנים הוא היה חלק מהמחוז הבריטי ובמשך 401 שנים היה המחוז חלק מהמחוז העות'מאני, ובמהלך השנים האלה התגלו פוקימונים חדשים ופוקימונים ישנים בעיצוב חדש שמתאימים לאקלים ולשטח של מדינת ישראל. אפילו לאחר שהאו"ם הכריז על מדינת ישראל כמחוז בפני עצמו, החלק הערבי שהיה במדינה מאוד התעצבן כי הוא רצה שזה יהיה מחוז פלסטין ולא מחוז ישראל, וכך הערבים שהחליטו לקרוא לעצמם חל"פ (חופש למחוז פלסטין) והתחילו להתפרע. כשדוד בן גוריון שמע על זה, הוא החליט להקים ארגון סודי בשם הל"י (הגנה למחוז ישראל) שזה ארגון שמורכב ממאמני פוקימונים החזקים ביותר שיש במחוז, בהנהגתו של ישראל שוחט, שבעבר היה מנהיג ההגנה. המטרה של הארגון היא להיאבק בחל"פ וכמובן לשמור על השקט ששאר אנשי המחוז לא יחשדו שמשהו מנסה להרוס אותם. וכך עברו השנים וחל"פ החלו להיחלש ולשמור על פרופיל נמוך.

בתור מאמן צעיר אתה מתחיל את המסע שלך. אתה קצת חושש כי אתה יודע שיש כמה פיגועים ודברים דומים, אבל זה לא מפריע לך. אתה מתחיל את המסע שלך וכשאתה מגיע לאחד הערים המרכזיות, אתה פוגש בחור זקן לובש בגדים לבנים עם מגן דוד כחול על הלב שלו. האיש מספר לך שהוא היה מנהיג הל"י בעבר והוא אומר לך ששמו הוא דניאל. אתה שואל אותו מה זה הל"י בכלל, והוא מספר לך. ואז הוא מספר לך שחל"פ חוזרים והם מתכננים משהו מאוד גדול. הם מתכננים לתפוס את הפוקימונים האגדיים של המחוז ולהשתמש בהם כדי להשמיד את כל היהודים. אתה מאוד מזדעזע ואז דניאל שואל אותך אם אתה מוכן לעזור למחוז שלך ולהציל את כל המחוז מהישג ידם של חל"פ ואתה אומר לו כן. ואז אתה ממשיך במסע שלך עם שתי הבטחות בלבך: הראשונה זה שתנצח את כל מנהיגי המכון במחוז, ותהפוך להיות אלוף מחוז ישראל. והשנייה היא לעצור את חל"פ, כי בחיים לא תיתן להם לפגוע במשפחה שלך, בחברים שלך, ובמחוז שלך. (דניאל זיו)

3. הסיפור שלנו מתחיל בשנת 2030, מדען לוקח חיות ומשנה להם את הדי אן אי בעזרת גנטיקה. הוא לוקח המון חיות ומשלב אותו עם יסודות ושרידים של חיות מיתולגיות. הגיבורים של הסיפור הם אייס ורייס (אחים). אייס אוהב פוקימוני אש ורייס תמיד אמר שפוקימוני מים טובים יותר. הם תמיד התחרו אחד בשני. כשהם הגיעו סוף סוף לגיל 13, זה היה הזמן לבחור בהתחלתי. אבא שלהם הפרופסור חיכה להם שם, ואייס כמובן לקח את פוקימון האש ורייס לקח את פוקימון המים. הפרופסור נתן לשניהם פוקידע והם עמדו לצאת לדרך עד שהם שמו לב למשהו מנצנץ. הפרופסור הסביר להם שהוא כמעט שכח לספר להם על המצאתו החדשה. זהו בעצם מכשיר המיזוג שממזג את הפוקימונים שלהם. הם התלהבו, אמרו תודה, והלכו לערוך את הקרב הראשון שלהם אחד מול השני. והוא נגמר בתיקו. לאחר מכן, הם התפצלו לדרכים נפרדות ויצאו. בזמן הזה מישהי גנבה מהמעבדה את פוקימון העשב. כל מה שידוע הוא שהיא מצוות חמאס. (ינאי)

4. המחוז הישראלי הוא מחוז מיוחד, מחוז אשר נועד לישראלים. כל חייהם חלמו הישראלים על המחוז שלהם, והם קיבלו אותו אחרי כ2000 שנות גלות, בהחלטת פדרציית הפוקימונים העולמית לפני כ70 שנים. הארץ הייתה שממה, אך בעזרת העולים החדשים והפוקימונים שצצו, היא התחילה לפרוח. כל זאת תודות לקשר המיוחד שהתפתח בין הפוקימונים לישראלים, תופעה אשר התפתחה בישראל עם עליית הציונות. ומאז, הפוקימונים עוזרים בכל תחומי החיים. למה הכוונה אתם בטח שואלים. אז לדוגמה, סטאריו מיירט את הטילים מעזה, פוקימוני העשב עוזרים להפריח את השממה, ופוקימוני הדרקון  ממלאים את הכנרת ומצילים אותה מהתייבשות. ישנם אנשים שאומרים שיש 3 פוקימונים אגדיים שהיו שייכים ל3 האבות. והאגדה מספרת שאותם פוקימונים יופיעו שוב בבוא העת. העת שאליה שואפים וחולמים כבר 2000 שנה. עם זאת, הדברים לא פשוטים. צוות רוקט הצליח להגיע עד ישראל, הם הקימו סניף בעזה וקראו לעצמם צוות חמאס. אותו ארגון שואף למחוק את הישראלים רק בגלל היותם יהודים. במישור האזרחי, כדי להתחרות בליגת הפוקימונים בישראל חייבים לעשות צבא או שירות לאומי. בישראל האחיות ג'וי עובדות קשה מאוד, כי יש עומסים כבדים במרכזי הפוקימונים ואין מספיק מיטות לחולים. האלוף הראשון של ליגת הפוקימונים הישראלית הוא מר ביבי נתניהו. המאכל הלאומי של ישראל הוא הפוקיפאל (פלאפל בצורת פוקדור). ובעונת הנדידה המון פוקימונים מעופפים מגיעים לאגמון החולה. אנשים מכל העולם מגיעים כדי לצפות בהם. (עובד יעל)

5. הסיפור שלנו מתחיל בשחקן המרכזי שלנו, כשהוא היה בן 5 או 6. אם זכור לו נכון, הוא עמד בתחנת האוטובוס לצד הוריו בזמן שהם חיכו לאוטובוס לאילת. לפתע טנדר לבן עם לוחיות רישוי זרות, שנסע במהירות לעבר התחנה, עצר בפתאומיות, מתוכו יצאו כמה אנשים מכוסי פנים והם התחילו לירות ברובים שלהם לכל עבר. הכל היה כל כך מהר. כשהאירוע הסתיים, השחקן שלנו נעמד מול ההורים שלו, ששכבו חסרי חיים בשלוליות של דם. מאוחר יותר הוא הבין שרצחו את הוריו בפיגוע טרור. מאז הילד הזה גדל ורצה לנקום באנשים שהרגו את הוריו. הפסיכולוג אמר לו שייאזר בסבלנות כי רק בצבא ירשו לו לגעת בנשק. העובדת הסוציאלית אמרה לו שההורים שלו לא ירצו לדעת שהוא בזבז את חייו על נקמה ולכן עליו להשקיע בלימודים שלו. ההורים המאמצים שלו סיפרו לו שהחיים הם כמו מסע פוקימונים ויש שלבים שצריך לעבור עד שאתה מגשים את החלום שלך. והשכן הזקן מהבלוק שממול – שהיה פעם סוכן מוסד וכעת נמצא בפרישה ומחכה למותו – אמר לו שהאדם שירה את היריות היה #$*!(Q?~ מצוות חמאס שממוקם בעזה. הגיבור שלנו החליט להקשיב לכולם. יהיה עליו לקבל פוקימון בגיל 13, ללמוד את מה שבית הספר יכול להעניק לו, להתגייס לצבא, להתחזק על ידי לחימה מול אנשי צבא, מאמני פוקימונים ומנהיגי מכון, ולהגיע לעזה ושם לבצע את נקמתו. ולאחר שהוא יוריד את הנטל הזה מהגב שלו, הוא יוכל ללכת ללימודים אקדמיים, למצוא אישה, לבנות בית ולהקים משפחה. (היטמן)

= = = = =

מי שהדברים שלו לא הופיעו פה, זה בגלל שהדברים שלו עוברים שיפור ויזואלי. זה בעיקר מופנה לגולשת שירה.

עד מחר אעשה בדיקה של כל מה שיש לנו במחוז, מה חסר לנו כדי להשלים אותו, ואפרסם רשומה מתאימה.

זהו, זה יהיה השבוע האחרון שלנו בהמצאת המחוז, אז בוא נפיק ממנו את המירב והמיטב!

= = = = =

פוסטים קשורים

23 תגובות

  1. חח לא הייתי אומר שהאנון 27 פוקימונים שונים,
    יש מצב אתה שבפוקדורים אתה כותב שברעיון היה של שי וליאב ואני ביצאתי?
    וסרטון מעולה D:

  2. אהבתי את הסיפור הרביעי.
    רק דבר אחד, לדעתי בשלושת האגדיים צריך להחליף את הפוקימון שדומה למרוואק. לדעתי זה פשוט רעיון לא מספיק מקורי.
    ויוסי, למה לא קיבלת את הרעיון של "הכדור הלא מקורי"?

  3. ועוד דבר. אנון נחשב כפוקימון אחד אבל יש לו הרבה צורות. לדעתי יותר נכון לרשום בכותרת: פוקימון נוסף אם הרבה צורות או צורה ישראלית לפוקימון מיוחד. משהו כזה, אבל להגיד 27 פוקימונים חדשים שזה בעצם הצורות של אנון, לדעתי זה לא מתאים.

  4. אההה ועוד משהו, לדעתי יותר נכון לתאר את ההשפעה של ענף הזית כשפוקימון אוחז בו: פוקימונים מסוג מעופף שמחזיקים בחפץ זה מקבלים ריפוי של 1/16 מנקודות החיים שלהם.

  5. כשהיטמן שלח לי את העיצוב המעודכן לא שמתי לב שיש אנון עם שתי עיניים. לפחות זה אנון ע', אז אפשר לומר שהייתה לו פעם עין אחת והוא הצמיח את השניה בגלל משחק מילים גרוע

  6. שכחתי לסיים ולשלוח את הסיפור… אני רואה שעדיין לא הצביעו הרבה, אחד לארבע +- וזהו. יש סיכוי שאשלח הערב ותוסיף?

  7. רגע… איך נראים ההתחלתיים ומי החליט שהם ההתחלתיים?

    כי גם שני פוקימונים ששלחתי מתאימים להתחלתיים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *