סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מצטער, אני לא יכול לעשות את זה יותר.

שלום,

שחקני העיר לבנדר 2 בטח שמו לב שההנהלה של המשחק השתנתה במהלך המשחק ונתתי את המושכות לליאב סנופי. זה קרה כי קמתי ביום ראשון בבוקר עם כאב חזק במוח ושיתוק בפניי השמאליות. הלכתי לקופת חולים שם נאמר לי שזה כלום וזה יעבור. לא הייתי רגוע, במיוחד לאור העובדה שההליכה שלי סטתה שמאלה. הלכתי למיון שם התגלה שעברתי שבץ מוחי.

אנשים עשויים לחשוב שזו מתיחה. אז הנה מכתב השחרור שלי מבית החולים:

כעת הצד השמאלי של הפנים שלי קצת רדום, אני רואה מטושטש בעין שמאל ואני סוטה שמאלה בהליכה. יצאתי בזול. בעיקרון אני אמור להיות מת. העבר הרפואי שלי כולל שלוש פעמים שבהם חליתי במחלת הסרטן ואני בקבוצת סיכון לכל דבר שקיים בעולם הזה.

את השיעורים הפרטיים שלי מזה אני אפיק בעצמי, אבל אם יש דברים שאני לא שולט בהם זה כמות העזרה שאני מקבל מכם הגולשים באתר. הנתון הזה קיבל תפנית מאוד מפוכחת היום כאשר אנשים לא רצו לעזור לי למרות שהם ידעו על מצבי הרפואי. זה שם אותי במצב בחירה: או שאני מכין את החומרים ומזניח את עצמי, או שאני נותן לאתר למות ומשקיע יותר בעצמי. הבחירה הייתה פשוטה.

יש עוד סיבה לסגירת האתר.

בשל היותי שורד אונקולוגי שהמחלה היכתה בו 3 פעמים, קשה לי לעבוד על בסיס קבוע. רוב המעסיקים לא נלהבים להעסיק מישהו כמוני. וכשכן אני מוצא עבודה, היא בדרך כלל זמנית, ולא ריווחית במיוחד. תוסיפו לכך את העובדה שלפני כמה שנים האתר נפרץ על ידי רוצי רעתינו, דבר שאילץ אותי לעבור לשרת אחר, שבמקום לגבות ממני 270 שקל לחצי שנה כמו השרת הישן, גובה ממני 4,000 לשרת חדש שנותן לי שקט נפשי בכל הנוגע לפריצות וכיוצא בזה.

שוב, מי שחושב שזו מתיחה, מוזמן להעיף מבט פה:

במצב החדש שנקלעתי אליו השבוע, אין לי אפשרות לממן את הדבר הזה.

בהתאם לזאת אני לא אחדש את החוזה של השרת בחודש הבא, מה שיביא לסגירת האתר.

אני רוצה להודות לכם על 8 שנים שבהם הכנסתם הרבה אור לחיי, הרבה שמחה והרבה משמעות. למדתי מכם המון על עצמי ועל העולם, ואני מודה לכם מקרב לב. אני אוהב אתכם, ואני מקווה שנהניתם מהאתר הזה וממה שהיה לו להציע לכם.

היטמן.

פוסטים קשורים

80 תגובות

  1. פחות חושב שזה נכון לרדת על בן אדם שהשקיע כל כך הרבה באתר שעבר אירוע מוחי.
    אתה יוצא פה החצוף.

  2. הוא דיבר על האלו שידעו, ואני מודה, כולל אני. אני לא חשבתי באמת שהכי נכון היה לעשות זה ליצור כתבות, יותר באמת התעסקתי ברגע הזה במשחק הלבנדר. אתה לא צריך להתחיל להגיד לו שהכל באשמתו ושהוא חצוף בגלל זה.
    תבין, הוא יותר התמקד באתר בשבילינו, וזה התודה שאתה מביא לו? בנוסף הוא בסופו של דבר החליט שהגיע הזמן באמת להפסיק ולהתחיל עם פעילות גופנית כמו שאמרת.

    אתה מתעצבן מזה שהאתר נסגר בגלל שהוא באמת מתחיל להתעסק יותר עם החיים של עצמו, ומצד שני אתה מתעצבן שגם לפני זה הוא לא עשה את זה. כל הכבוד לך!

  3. אז זהו כאן כנראה נגמר הסיפור של מפלצות כיס לפחות לזמן הקרוב החלמה נעימה

  4. בהצלחה היטמן, מאחלים לך את בריאות ופרנסה.
    ולוקח רק חודשיים לעשות קוביות בבטן אז יהיה לך בסדר. (אבא שלי לימד אותי תרגילים)
    בהצלחה! אל תישבר לדיכאון! קשה לצאת מזה…

  5. אני לא התעצבנתי בגלל שהאתר נסגר אלה בגלל שהוא החליט להאשים את כל הגולשים ואם היית בקבוצת הוואטסאפ למה אתה לא החלטת לעזור לו

  6. לי אין בעיה עם זה שהוא צריך לסגור את האתר ולהשקיע בעצמו יותר אני במקומו ממזמן הייתי סוגר את אתר ואני מודה על זה שהוא המשיך מעולם לא אמרתי שאני עצבני מזה שהוא סוגר את האתר

  7. היי היטמן זה רני , כולנו מאמינים שתצליח לעבור את זה , ניסים קורים! אתה היית מודל לדוגמה בשביל כולנו וכולנו תומכים בך בכל החלטה , מתי שיסגר השרת נחזיק אצבעות שהכל יהיה בסדר , יוסי , ניסים קורים!

  8. היטמן, אנחנו איתך!
    אני אחד שלא הייתי ממש פעיל באתר אבל באתי לכל הכנסים מאז הראשון. אני אוהב את האתר והזה, אמי אוהב את הכנסים ואני אוהב את הקהילה. אני רוצה לאחל לך החלמה מהירה ושתצא מזה.
    לגבי האתר… לא נורא שהוא ייסגר. הבריאות שלך יותר חשובה מזה. עם זאת, לדעתי חשוב שהאתר כמו שהוא יישמר. אז אני חושב שכדאי שתעלה את כל הקבצים של האתר לפני סגירתו בשביל שנוכל לחזור אליו ולראות איך הוא היה, או שאפילו מישהו אחר ישלם על אחסון ויעלה את האתר לאוויר שוב.
    החלמה מהירה היטמן!! אנחנו איתך!!

  9. טוב מחר האתר יסגר אני יאמר מילת פרידה קטנה שהאתר הזה תמיד כשהיתי חוזר מבית ספר היה מרומם לי את מצב הרוח עם פוסטים חדשים אהבתי מאוד את משחק היר לבנדר למרות שרק השנה החלטתי להשתתף בו האתר יהיה מאוד חסר לי מקווה מאוד שתחלים ותוכל להקים את האתר מחדש מהאפר כמו פניקס וכמו מולטרס ושתמיד היה לך טוב בעולם הזה ושתבריא ושהכול יהיה טוב זה מילות הפרידה של מהאתר וממך היטמן ביי

  10. כמה מילים לאתר..

    זה אתר שלא הכרתי במשך הרבה זמן.. וחבל.
    אתר מדהים, אתר פוקימון אמיתי וחבל שנסגר.
    כמה חיכיתי ללכת השנה לכנס מפלצות כיס, חבל שזה לא יקרה..
    תודה היטמן על האתר, החלמה מהירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *