סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מפלצות כיס מברכים את אליזה ואוהד לכבוד יום הנישואים שלהם!

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולברך את אליזה ואוהד לכבוד יום הנישואים שלהם, שיערך היום, בתאריך 4.10.18. אני רוצה לאחל לזוג המאושר המון אושר, בריאות, אהבה, הגשמה, ילדים, בית, פרנסה, סיפוק, עושר, זוגיות, וכל טוב!

את אוהד פגשתי לפני שש שנים, בפורום MyForum, וזיהיתי בו הרבה מאוד כישרון. הצעתי לו לבוא ולפרסם את הדברים שהוא יוצר אצלי באתר, והוא הסכים. הזמן עבר, והיום אתם מכירים את אוהד כאחד המייסדים של האתר, אחד התורמים הכי משמעותיים שלו, וחבר טוב וקרוב שלי.

את אליזה הוא הכיר במהלך השנים וגם לה יש טביעת אצבע באתר, היא נתנה את קולה לכמה מהשירים שניסינו להפיק במהלך השנים, והיא מוכשרת מאוד בזכות עצמה.

אין מספיק דברים טובים שאני יכול לומר על הזוג הזה – הם יפים, הם צעירים והם טובי לב. בהרבה מובנים אני רואה באוהד את האח הקטן שמעולם לא היה לי, ואני שואף להיות קצת יותר כמוהו. ובקשר לאליזה, מההיכרות הקצרה שיש לי איתה, היא יפייפיה, יש לה קול שירה מעולה, והיא לומדת להיות אחות רפואית – דבר אשר מעיד על כמות הנתינה שיש בה.

על כל פנים, אני שולח להם המון חיבוקים ונשיקות מיפן הרחוקה. את הריקודים, הצ'ק והמתנה שלי הם יראו אחרי שאחזור (אחרי הכל, הטיול שוריין לפני שידעתי על החתונה). אבל לא יכולתי להחמיץ את ההזדמנות לעשות את המחווה הקטנה הזו עבורם. אני באמת אוהב אתכם ומקווה שיהיה לכם רק טוב. זכרו שאני תמיד שם בשבילכם אם אתם צריכים משהו.

מי שמעוניין לברך את הזוג הצעיר, מוזמן לעשות זאת בתגובות לרשומה הזו.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. המון המון מזל טוב
    מי יתן ותרומתכם לאתר תמשיך ותהפכו את האתר למקום המושלם עבור הילדים העתידיים שלכם

  2. מזל טוב על החתונה שיהיה לכם המון אושר ובאמת התאריך הכי טוב להתחתן בו הסרט של ונום וגם קצת אכילת ראשים וסרט יכול לעזור אחרי החתונה (בצחוק מזל טוב לכם)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *