סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

השוואה: זרניאס VS איוולטל / ליגל דהן

שלום לכולם וברוכים הבאים לפינה השוואה בין הפוקימונים. בפינה הזאת נשווה בין שני פוקימונים, נראה מי יותר חזק, את מי יותר כדאי ללכוד במשחקים, ומי יותר טוב. בפינה היום נשווה בין 2 פוקימונים אגדיים מוכרים, איוולטל וזרניאס. קחו בחשבון שההשוואה מתייחסת לתקופת 2018.

זרניאס:

זרניאס הוא פוקימון החיים, הוא הפוקימון מסוג פיה הראשון שהוא אגדי. ההופעה הראשונה שלו הייתה בסרט ה17. אין לזרניאס התפתחויות. זרניאס הוא בעל גובה של 3 מטר ומשקל כולל של 215 קילוגרם, אין לו קבוצת ביצה. היכולת שלו Fairy Aura מחזקת לו את מתקפות הפיה. סך כל הסטטים שלו הוא 680, ממוצע הסטטים שלו במינימום עומד על 229 ובמקסימום 369. זרניאס חזק בחיים אבל חלש בהגנה. זרניאס מסוגל ללמוד את HM1. הסוגים שלא משפיעים עליו הם: דרקון. הסוגים שחלשים עליו הם: לחימה אופל וחרק. הסוגים שחזקים עליו: מתכת ורעל. הסוגים שחזקים עליו מאוד: אין. עם זרניאס מומלץ להשתמש בפוקימונים מסוג אש, חשמל, מתכת ועל-חושי, כך שיכסו לו את החולשות. מה עושים אם נתקלתי בפוקימונים מסוג רעל ומתכת ויש לי רק זרניאס בשישייה? מול מתכת אפשר להשתמש במתקפות ברק, כמו: Thunder ,Thunderbolt ומול סוג רעל ניתן להשתמש במתקפה Psychock.

איוולטל:

איוולטל הוא פוקימון ההרס, הוא הפוקימון אגדי מסוג אופל ומעופף. ההופעה הראשונה שלו הייתה בסרט ה17. אין לאיוולטל התפתחויות. איוולטל הוא בעל גובה של 5.79 מטר ומשקל כולל של 203 קילוגרם, אין לו קבוצת ביצה. היכולת שלו Dark Aura מחזקת לו את מתקפות האופל. סך  הסטטים שלו הוא 680, ממוצע הסטטים שלו במינימום עומד על 229 ובמקסימום 369. איוולטל חזק בחיים אבל חלש בהגנה. איוולטל מסוגל ללמוד את HM1 וHM2. הסוגים שלא משפיעים עליו הם: על-חושי ואדמה. הסוגים שחלשים עליו הם: עשב רוח ואופל. הסוגים שחזקים עליו: חשמל קרח אבן ופיה. הסוגים שחזקים עליו מאוד: אין. עם איוולטל מומלץ להשתמש בפוקימונים מסוג אדמה, לחימה, מתכת, רעל ואש כך שיכסו לו את החולשות. אם נתקלתי בקרב מול פוקימונים מסוג חשמל, קרח, אבן ופיה ויש לי רק איוולטל בשישייה, אני משתמש מול הסוג אבן וקרח במתקפה Focus Blast ומול סוג פיה אפשר להשתמש במתקפה Steel Wing.

נעבור לשלב ההשוואה:

מבחינת הסטטים הם שווים במדויק אז ניתן לכל אחד מהם נקודה. מבחינת הסטטים המינימליים אין הבדל אז ניתן לשניהם נקודה נוספת נקודה נוספת. מבחינת סטטים מקסימליים שוב איו הבדל אז כנראה ששוב הם יקבלו נקודה. נראה ששניהם חלשים בהגנה וחזקים בחיים, אך הפער בין הסטט החזק לבין החלש עומד ב139 לשניהם אז שוב עוד נקודה. מצב הנקודות בינתיים 4-4 תיקו חברים יש לנו פה קרב צמוד.

מבחינת הHM זרניאס מסוגל ללמוד רק HM1 ואיוולטל מסוגל ללמוד את HM1-2 אז פה נקודה לאיוולטל. לזרניאס יש סוג 1 שלא משפיע עליו אך לאיוולטל יש 2 כך שאיוולטל מקבל נקודה. מבחינת הסוגים שחלשים עליו איוולטל עומד על 3 סוגים וזרניאס על 3 אז ניתן לשניהם עוד נקודה. מצב הנקודות כרגע הוא 5-7 לטובת איוולטל.

בסוגים שחזקים עליו יש לאיוולטל יש 4 סוגים ולזרניאס רק 2 סוגים. אבל רגע, איוולטל חלש מול פיה וזרניאס הוא פיה אז פה ניתן לזרניאס 2 נקודות. האם איוולטל מכסה את כל החולשות שלו? לא. וזאת לעומת זרניאס שבעצמו מכסה את כל החולשות אז עוד נקודה לזרניאס. ובפער של נקודה בלבד עם תוצאה יפה של 9 נקודות הזוכה הוא… זרניאס.

אז עכשיו תגידו לי את מי אתם הייתם בוחרים?

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. יאי זה סוף סוף יצא
    אם תרצו עוד כאלה פוסטים שלי ובמיוחד תכנים מקוריים של האתר תשקיעו דקה שתים ביום ותכתבו תגובה ברשומות שיוצאות אתם לא מבינים כמה שזה עוזר ליוסי לאנשים שכותבים רשומות זה לא קל ליצור אז פרגנו להם בתגובה

  2. דווקא חושב שאיוולטל טוב יותר…

    המתקפה המיוחדת שלו מרפה אותו ב3/4 ממה שפגע

    וגם כפי שאמרת יש לו steel wing

  3. קודם כל… זרניאס. היכולת להריץ הרב עם גאומנסי …זה אחד הסט אפים הכי חזקים במשחק ולבד שווים את זה שיהיה באוברס..גם אם היו לו פחות סטטים.

    ולגבי סטטים..יש לציין זה לא מקרי שיש לשניהם 680
    כמעט כל ה'אגדיים הגדולים' 680.

  4. אחי טאנדר לא חזק על מתכת…
    מה שכן הוא יכול ללמוד close combat שזה כן חזק על מתכת…
    כאילו מה בדיוק עוזר לו להשתמש ב thunder

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *