סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 30: אתר הפוקימון הישראלי הטוב ביותר!

גנדי אמר פעם: "אם בהתחלה הם מתעלמים ממך, ולאחר מכן הם צוחקים עליך, ובסוף הם נלחמים איתך, אז אתה מנצח". מה שמקשר אותי למאורעות החודש האחרון שבהם אתר "פוקימון: מפלצות כיס" הפך להיות מקור הפוקימון הישראלי הטוב ביותר. לכבוד נקודת הציון החשובה הזו, אבקש להקדיש לכם הגולשים את אחד השירים האהובים עליי ביותר:

הנה העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר:

ראשית כל, התחלנו את החודש עם "שבוע הפרסום הגדול של יונתן", שבו פורסמו שבעה טופיקים בשבעה ימים, ובין היתר: פוקימון השבוע #5 – מטאגרוססיפור בחירה – פרק 1פוקימון: כחול, אדום וירוקפוקימון השבוע #6 – מיוטוסיפור בחירה – פרק 2פוקימון: צהובפוקימון אדום להורדהפוקימון כחול להורדה. מאז אותו שבוע יונתן הספיק גם לעמול על "פוקימון שבוע" חדש – פוקימון השבוע #7 – סולרוק. בהזדמנות הזו, אני רוצה להודות ליונתן על העבודה הקשה, המושקעת והמצויינת שהוא עושה באתר. תודה.

במסגרת העונה הרביעית, פורסמו מאז העדכון האחרון עוד עשרה פרקים חדשים בעונה הרביעית של פוקימון, "עונה 4 – אלופי ג'וטו".

בקטגוריית המנגה פורסמו לאחרונה 13 פרקים במנגה של האתר "הרפתקאות פוקימון". בנימה זו, ארצה לציין שעברנו לכרך מספר 5 – "עושים גלים", כך שמי שרוצה להצטרף לקהילת הקוראים הרחבה שלנו ומי שרוצה למצוא הזדמנות מושלמת להתחיל לקרוא את המנגה מההתחלה, זו שעת הכושר שלכם. קריאה נעימה.

עוד בנושאי קריאה, אני שמח לבשר על פרסומם של שישה פרקים נוספים בסיפור של אוהד – "הסיפור של סנדשרו". תודה רבה ליוצר המוכשר על הסיפור הנהדר.

דבר נוסף שבלט מאוד החודש הוא תרגום הכתבה מאת צ'רלס סלומון על כוחו של פוקימון גם לאחר 15 שנה. במאמר צוין כיצד כל העסקים של המותג שכולנו אוהבים עדיין מוגדרים כמצליחים מעל לכל הציפיות, בין אם זה המשחקים – "פוקימון שחור ולבן", בין אם זה משחקי קלפים – TCG, ובין אם זו האנימה – "עונת BW". אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה בלינק המצורף: פוקימון בן 15: עדיין מצליח בכל קנה מידה אפשרי.

אפרופו משחקי פוקימון, הוספנו את עמוד "פוקימון שחור 2, לבן 2" לאתר. אנצל את הבמה הזו לספר שיש לנו כבר גולש אשר מוכן עם היד על ההדק (או על כפתורי הנינטנדו במקרה שלנו) במטרה לכתוב את המדריך המלא למשחקים החדשים. כך שגם במקרה זה אתם תוכלו להנות ממדריך מושקע, מלא ובלעדי גם למשחקים "B2W2". יש למה לצפות.

בקטגוריית שונות היה לנו חודש די מעניין הפעם עם פרסום של ארבעה טופיקים. הראשון הוא בנושא אוכל ולמרות שכבר עברנו את חג השבועות, מי שמעוניין לאכול כמו באנימה, מוזמן לנסות את המתכון לכדורי אורז (אוניגירי), בדיוק כמו בסדרה. השני הוא בנושא יצירתי יותר והוא מתקשר לקיפולי נייר, כך שאם בא לכם ליצור לעצמיכם פיקאצ'ו שישב לכם על הספרייה ויביט עליכם בזמן שאתם גולשים באתר, מכינים ש.ב או סתם רואים יוטיוב, אתם מוזמנים לנסות את קיפולי נייר של פוקימון (אוריגמי). בתת קטגוריית קלפים עודכנו הסטים: בסיס וג'ונגל.

מאז העדכון האחרון פורסמו שתי מהדורות חדשות עם כל מה שחדש בעולם הפוקימון, ואתם מוזמנים לבדוק מה חדש ב-עדכון 20: 29.4-12.5.12עדכון 21: 13-26.5.12.

כמו כן, לקחתי על עצמי להתחיל לסקר את הסרטונים הקצרים של פיקאצ'ו. הראשון שסוקר הוא גם הראשון בסדר – החופשה של פיקאצ'ו. לסרטון הזה מתווספים גם שלושה חלקים של צפייה ישירה, בלעדית לאתר והם בשפה האנגלית. אני עובד בימים אלה להמיר את שאר הסרטונים שיש ברשותי מוידאו לקבצי מחשב, כך שאוכל לפנק אתכם בכל הסרטונים הן בשפה האנגלית והן בשפת הקודש. התפתחות בנוגע לכך יבואו בעתיד.

חלק א' – http://flix.tapuz.co.il/showVideo.asp?m=4093009

חלק ב' – http://flix.tapuz.co.il/showVideo.asp?m=4093011

חלק ג' – http://flix.tapuz.co.il/showVideo.asp?m=4093013

בתחילת השבוע, בתאריך ה28.5.12, פרסמנו באופן בלעדי את הסקופ על כך שהזכיינית "דיסני" לא מתכוונת להמשיך לשדר את האנימה של "פוקימון". הידיעה פורסמה לראשונה בדף הפייסבוק של האתר וכעבור חצי שעה גם בעמוד הראשי של "פוקימון: מפלצות כיס", מה שאוטומטית הופך אותנו לאתר הפוקימון הטוב ביותר בישראל! אני עובד בימים אלה על עוד כמה סקופים ואעדכן אתכם כאשר יהיה חדש בנושא.

רייטינג – החודש שברנו את שיא הכניסות של כל הזמנים. עד כה נכנסו לאתר בחודש מאי כ-2,786 גולשים. בהזדמנות הזו, אני רוצה להודות לכם על התמיכה, על הכניסות ועל אין ספור התגובות. בעוד חודש מהיום, בתאריך 3.7.12, האתר שלנו יחגוג יום הולדת שנתיים ואני לא מאמין שיש אתר אחר שהיה עושה את כברת הדרך הזו בתקופה כל כך קצרה. מה שאני מנסה לומר זה שהכל הוא בזכותכם ותודה לכם על כך. פרטים בנוגע לחגיגות יום ההולדת של האתר יפורסמו בחודש הקרוב. האמינו לי, יש למה לצפות!

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ש-מונה כעת 23 גולשים, ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואני וצוות האתר נשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. רק שאלה – ממתי פרסום על עונה שלא תשודר בערוץ מסוים הופכת את האתר לאתר הפוקימון הטוב ביותר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *