סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מתיחה: אתר מפלצות כיס ימשיך לפעול!

שלום אנשים, שמי הוא אביתר ואתם בטח מכירים אותי כמנהל ומייסד משחק הדפדפן "פוקימון ארנה". זה לא סוד שבחודשים האחרונים יוסי שאתם מכירים בתור היטמן חווה כמה קשיים עם האתר. קודם היה לו שבץ מוחי, אחר כך הוא פתח מימון המונים שלא הצליח, ולבסוף הוא נאלץ לסגור את האתר. בזמן הזה אני הצעתי לו לקנות ממנו את האתר, והוא הציע לי אותו בסכום של 21,000 ש"ח. אני רציתי לשלם לו 3,000 ש"ח. הוא אמר לא, ובזה נגמר הסיפור. ואז הבנתי משהו – שכדי להיות מספר 1 בפוקימון בארץ, אני צריך לקנות את מספר 1 בפוקימון בארץ, וזה כמובן מפלצות כיס. אומנם יש לי 3 משחקי דפדפן ואת בלוג התרגום של פוקימון לעברית. אבל למען האמת, 95% מהנרשמים שלי הגיעו מהאתר הזה. ואז עשיתי כמה חישובים והחלטתי כמה החלטות וקפצתי לבנק וביקשתי הלוואה על סך 21,000 ש"ח, וכיום אתם יכולים לפנות אלי כאל הבעלים של מפלצות כיס. אני מקווה שתקבלו אותי עם קבלת פנים יפה. בקשר ליוסי, אני הבנתי שהרבה גולשים מפורום בנדיטו, אתר פוקימון ישראל ובלוג הפוקידע הישראלי לא גולשים פה כסוג של נקמה, ואני יכול להבין את זה. גם לי יש יריבויות עם מנהל של משחק דפדפן אחר. אבל בניהול שלי אני רוצה שכל מעריצי פוקימון יגלשו באתר הזה, ויהנו ממנו. אז אני לא לגמרי יודע מה יהיה התפקיד של יוסי בכל העניין הזה, אבל תהיו בטוחים שאני אחשוב בראש ובראשונה על טובת הגולשים ואם יש גולשים שלא רוצים אותו פה, אני אשקול את זה לחיוב. בינתיים אין לכם מה לדאוג, במחסנים של האתר יש כרגע 756 רשומות שמחכות להתפרסם ואני אפרסם אותם כל יום במתכונת של 2 רשומות. אז תודה לכם על ההקשבה ונתראה. נ.ב – יוסי תמיד סיים את הרשומות האלה עם שיר, אז גם אני אעשה את זה חחח.

פוסטים קשורים

30 תגובות

  1. לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא

  2. אני מבין שזה עניין של תאריך..אבל רק רוצה לציין

    'שהרבה גולשים מפורום בנדיטו, אתר פוקימון ישראל ובלוג הפוקידע הישראלי לא גולשים פה כסוג של נקמה,'
    זה לא נכון.. 🙂

  3. אני לא יודע עם זה טוב או לא, בתור דבר ראשון זה מה שהציל את האתר.

    אבל בתור דבר שני זה כנראה אומר שהאתר יהיה עכשיו שונה, מה יקרה ליוסי?

  4. טוב אני יכול להבין יוסי במצב שאי אפשר לנהל את האתר אז לקחתה אותו ברכותיי המנהל החדש

  5. חבר'ה, נראה לי ששכחתם משהו.
    אחד באפריל היום ^-^

    וזו 100% עוד מתיחה אדירה מבית מפלצות כיס!

    בהתחלה האמנתי אבל ברגע שכתבתם "אתם יכולים לפנות אלי כאל הבעלים של מפלצות כיס", נפל לי האסימון.

    אחלה מתיחה XD
    וגם אם זו לא מתיחה, לפחות האתר חוזר לפעילות ^-^
    או שזו גם מתיחה.. ;-;

  6. אני מרגיש מוזר כי היום אחד באפריל אבל זה נראה אמיתי. מצד אחד, האתר לא הפסיד אף אחד באפריל ועשה מתיחה כל שנה בלי יוצא מן הכלל, מצד שני הרשומה הזו נראית די רצינית.

  7. ארכאוס, הוא הוסיף את ה"מתיחה" לכותרת אחרי שהוא אמר שזו מתיחה…

    אני בהתחלה נפלת אבל אחרי שהגבתי בדקתי שוב את הכתבה וזה היה נראה לי מוכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *