סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מסיבת העיתונאים של פוקימון לשנת 2019 יצאה לדרך!

שלום רב!

= = = = =

מסיבת העיתונאים של פוקימון לשנת 2019 יצאה לדרך והנה מה שפורסם שם:

1. המשחק "הבלש פיקאצ'ו" (Detective Pikachu) יקבל המשכון לנינטנדו סוויץ'. בשונה מהמשחק המקורי ששוחק ב3DS והיה לו סוף לא ברור, הפעם ההמשכון יקבל סיפור וסוף ברור. אין עדיין תאריך בנוגע ליציאת המשחק.

2. פוקימון סנטר חדש יפתח בשיבויה, יפן, בחורף 2019. יהיה לו עיצוב שחור ופסל של מיוטו יקבל את האורחים בכניסה.

3. המשחק "פוקימון קווסט" (Pokémon Quest) יצא בסין בשיתוף עם ענקית המשחקים NetEase. מדובר בחברה השנייה בגודלה לפיתוח משחקים בעולם. ככל הנראה שהחברה הזו תעזור לפוקימון לשחרר עוד כמה כותרים בסין בעתיד.

4. ג'וניצ'י מאסודה הודיעה על שירות ענן חדש לפוקימון שיקרא "פוקימון בית" (Pokemon Home). הוא יאפשר לשחקנים לאחסן ולהעביר פוקימונים מכל מיני משחקים, לדוגמה: הוא יקשר בין פוקימון בנק, בוא נלך איוי, בוא נלך פיקאצ'ו, פוקימון חרב ופוקימון מגן. הוא יהיה מותאם גם לסוויץ', גם לסמארטפונים, וגם למשחקים עתידים של המותג. יהיה אפשר להחליף פוקימונים עם החברים שלכם באמצעות הסמארטפון. השירות יראה אור בתחילת 2020.

5. החברה הודיעה על אפליקציה חדשה המעודדת שינה (בדומה לאופן שבו פוקימון גו מעודדת פעילות גופנית ויציאה מהבית). המוצר יקרא "פוקימון שינה" (Pokemon Sleep) והוא יראה אור בשנת 2020, הוא יעקוב אחרי הרגלי השינה של שחקנים ויתגמל אותם על שינה טובה. נודע גם שפוקימון גו יתגמל אנשים על שינה ומנוחה.

6. מכשיר חדש בשם "פוקימון גו פלוס פלוס" (Pokemon GO Plus+) יצא לאור והוא יעבוד כמו מכשירי פוקימון גו הקודם, אבל בנוסף לכך, הוא גם יעקוב אחר הרגלי השינה שלך. השחקן יתבקש לשים אותו על הכרית שלו, והוא ישלח מידע לפוקימון שינה באמצעות בלוטות'.

7. אירוע שיצא עכשיו בפוקימון גו מציג את הפוקימון הישן, סנורלקס, כאשר הוא יודע את המתקפה פיהוק (Yawn). הוא ימצא בטבע עד ה3.6.19.

8. "פוקימון מאסטרס" (Pokemon Masters) הוא משחק חדש לסמארטפונים. תאריך יציאתו עדיין לא ידוע. המשחק הושק בשיתוף עם החברה DeNA. המשחק יציג מאמנים מפורסמים מעולם הפוקימון, בעבר ובהווה, עם הפוקימון השותף שלהם, והתפקיד שלך הוא להילחם בהם במשחק חוויתי חדש. כל מאמן קיבל גם דיבוב באמצעות שחקן. יהיו פרטים נוספים על המשחק בחודש הבא. יש גם קידום של המשחק בעולם הקלפים עם יציאת הסט "ליגת החלומות" (Dream League).

9. קו ההלבשה של חולצות פוקימון שמציג 151 עיצובים של פוקימונים ממחוז קנטו, יגיע בקרוב לצפון אמריקה וגם לאירופה.

= = = = =

תודה רבה.

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. זה המון דברים מגניבים.
    פוקימון תישן זה הרעיון הכי משעמם שהיה מעניין ששמעתי.
    אחרי ההצלחה של פוקימון שינה, יהיה פוקימון הרגלי תזונה ופוקימון מקלחת.
    בעוד 10 שנים נקבל סוכריות נדירות על זה שהצלחנו להציע לידידה שאנחנו אוהבים, ובונוס על ההישג הייחודי אם היא דחתה אותנו.
    מעניין מה יצא מפוקימון מאסטר, ספין אוף לטלפון יכול להיות ממש כיף, פוקימון דואל היה כיף ואני מקווה שהמשחק החדש יהיה יוצר כיף.

  2. המשחקים החדשים של פוקימון ממש מתארים את מה שאני רוצה
    POKEMON
    LET'S GO HOME & SLEEP

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *