סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הסיפור של כולנו / אדם – אספור

פינה חדשה ובה יוצג לכם הדעה של הגולש אדם בנוגע לפוקימון מסוים, פרק, סרט או משהו מעולם הפוקימון.

= = = = =

אספור (Espurr), פוקימון האיפוק והריסון, מספר #677 בפוקידע.

החיבה שלי לאספור התחילה מ"כנס מפלצות כיס" 3.

בדוכן הבובות הראשי שהיה בכנס, כאשר חיפשתי דברים לטעמי, שמעתי את אחת המוכרות בדוכן אומרת "חבל שהבאנו את זה ולא סחורה יותר טובה", כשהיא מחזיקה בובת אספור בידה, לאחר מכן פניתי אליה וביקשתי את הבובה שהחזיקה, מה שגרם לה להפתעה ולבחון שנית אם אני מתכוון אל האספור שהיא מחזיקה. מאז, החלטתי לקחת איתי את בובת האספור בכל פעם שהיה לי תירוץ לכך, בין אם טיול שנתי או יום פיג'מות בבית ספר.

וככל שהזמן עבר, האהבה שלי לאספור גדלה. בין אם זה לראות כתבות בידוריות כגון "אספור – הפוקימון שכבר ראה את הכל!" שהתפרסמה באתר או לעבור על פאן ארט באינטרנט, עד לנקודה שבה הייתי צריך תיקיה נפרדת בגלריה רק לתמונות שלו.

אבל אי אפשר להזכיר את אספור מבלי לדבר על הצד ה"אפל" יותר שסובב סביבו. לפי הפוקידע בפוקימון Y, יש לאספור את הכוח להרוס להשמיד כל דבר ברדיוס של 300 רגל, ואפילו אין לו שליטה על כך! וכמובן שכאשר יש אימה בסיפור, האינטרנט חוגג. היצור הקטן והאפור מחזיק בתוכו כוח הרסני ביותר, אבל זה לא הסוד היחיד שהוא מסתיר מאיתנו.

לדוגמה, כאשר תקרבו פוקי-פאף אל אספור בפוקימון אמי, אספור יבהה במאכל המרחף עם פה פתוח ומבט שמתאים לכל דבר שתרשמו עליו. וזה רק דוגמה אחת מכמות הדברים ההומוריסטיים שמתפרסמים עליו באינטרנט. אני חושב שזה השילוב של החמידות, האימה, המיסתורין, ההומור והמשמעות מעבר, שהפכו את אספור לאחד מן הפוקימונים האהובים עליי שאי פעם נוצרו.

אשמח לשמוע את דעתכם על הפוקימון הזה! ^-^

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. אני ממש אוהב את הפוקימון הזה, חמוד ותמים אבל גם הרסני. כמובן שהוא יכול להיות קצת קריפי ומיסטורי אבל זה לא משנה את העובדה שהוא טהור.

    בפוקידע רשום שהאוזניים שלו מכופפות כי זה שומר על כל הכוח שלו מלפרוץ החוצה, כוח שיכול להרוג אפילו פוקימונים מסויימים.

    ידעת שהכוח של מיאוסטיק יכול להפוך דבר ששוקל טון לאפר? ההתפתחות של אספור יכול להרוג את הפוקימון הכי כבד עד עכשיו

  2. במילה אחת חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

  3. אני דיי אוהב אותו, אבל יש לי ידידה בדיסקורד שמתה עליו ועל ההתפתחות שלו כל כך, שהתרגלתי כמו שאר השחקנים בשרת לקרוא לה "מיוסטיק" על שם הצורה המפותחת שלו.

  4. עומר לדעתי מיוסטיק לא אוהבת את אספור בכל מקרה לדעתי היא מותק איך היא יכולה להיות אפלה? אגב זה פולפאר אם תהיתם בכל מקרה הרוב פה לא מכירים אותי /:

  5. חח לא ציפיתי שמישהו ממכם יראה את זה. ובכל מקרה אתה חדש יחסית אז אתה לא מכיר את זה.

  6. הבעיה העיקרית שלי עם הפוקימון באה מנקודת מבט תועלתנית; האם הייתי רוצה אותה בחדר השינה שלי או לא (הכוונה לפוקימון האמיתי ולא הבובה).
    נחשו לבד מה התוצאה.
    עם שילוב של מבט קריפי, עיניים שיזהרו בחושך כנראה (הוא מבוסס על חתול) והידיעה שהוא יכול לאייד אותי בטעות גם אם הוא מחבב אותי אני מסכם:
    לא מומלץ.

    (לא אומר שהוא לא מגניב אבל)

  7. כל פוקימון שמבטסס על חתול יתקבל אצלי בברכה 🙂 ונחשו מה? הוא גם חתול סגול ועל חושי. סגול זה התבע האהוב עליי וPsychic זה הסוג האהוב. כמובן שגם אספיאון מתאים להגדרות האלה וזה מה שהופך אותו לפוקימון האהוב עליי. זה והעובדה שהוא תוקף מיוחד מהיר רצח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *