סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: לא יהיה פוקידע מלא בחרב ומגן!

במשחקי הדור השמיני, הלא הם פוקימון חרב ופוקימון מגן, אי אפשר יהיה לתפוס את כולם. הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

= = = = =

= = = = =

אוהד: הבנתי שבמשחקים החדשים אי אפשר להשלים את הפוקידע. לקחו את הקאץ' פרייז של כל המותג הזה והתעלמו ממנו. אפשר לתהות מה כבר כל כך נורא בזה, אז יש כמה פוקימונים שאי אפשר להשיג. אבל זה לא נגמר בזה. בסופו של דבר אין באמת סיבה טובה לא לתת אפשרות, אפילו טכנית לגמרי, להשלים את הפוקידע. רק ליצור את הנתונים של כל הפוקימונים כדי שיהיה אפשר להשלים אותם במשחקים עתידיים. הסיבה שזה לא קורה היא כנראה שזה לוקח הרבה זמן עבודה, וזה משהו שצריך להדליק נורה אדומה אצל כל אחד שאכפת לו ממשחקים איכותיים. ראינו את זה כבר במשחקים של "בואו נלך" שחוזרים על עצמם (כדוגמת פוקימון גו), אנחנו רואים את זה במשחקים שיוצאים לאנדרואיד שחוזרים על עצמם (ראמבל ראש לעומת פוקימון קווסט) ואנחנו רואים את זה יותר מהכל בתופעה שאנחנו מדברים עליה כרגע – פוקימון מתחילים לזלזל בנו המעריצים. הם מתחילים להתעצל ולחשוב איך אפשר להרוויח הכי הרבה כסף עם הכי פחות מאמץ וחדשנות. ואסור לתת לזה לקרות. כי מה שמתחיל בפוקידע לוקה בחסר ימשיך לעלילה לוקה בחסר ולחווית משחק לוקה בחסר, וזה לא יגמר במשחק הזה אלא רק ימשיך ויגדל. ימשיכו להאכיל אותנו בגימיקים חסרי תועלת שנראים מגניבים ויפים אבל בסך הכל נועדו לשאוב את הארנקים שלנו – מרעיונות גרועים כמו פוקימונים ענקיים ועד רעיונות עוד יותר גרועים ויקרים כמו פוקדור לסוויץ'. הכל מתחיל בדברים הקטנים, שהופכים ונעשים יותר ויותר גדולים ממש מתחת לאף שלנו. אל תתנו לזה לקרות.

היטמן: חברת נינטנדו פרסמה שאין דקס מלא במשחקים החדשים ולא תוכלו לתפוס את כולם. ביג – פאקינג – דיל. כאילו בחיים שלכם תפסתם בורמי, כאילו בחיים שלכם אימנתם אנון, כאילו אם ארשום את השם "קריוגונל" תדעו בכלל שמדובר בפוקימון? תעשו לי טובה! המשחקים החדשים נותנים לנו, לכם, לי, לכולם את האפשרות להכיר דור חדש של פוקימון, למצוא אהובים חדשים, לחוות את המשחקים מבלי להעביר צ'ריזארד רמה 70 שיכסח את כל מה שהוא רואה. ועל זה נוסדה טהרת אהבת פוקימון. לתפוס את כולם זה מיתוס. לא באמת צריך את זה. גם לא מקבלים שום דבר בעבור זה. אתם לא מחכים ליום שבו תכנסו לפייסבוק / וואטסאפ / אינסטגרם ותעלו תמונה שהפוקידע שלכם מלא. לא. אתם תעלו תמונות של פוקימונים חמודים, של נצחונות אדירים, של רגעים עם חברים, וזה מה שחשוב. אז לכל מי שמתבכיין שהוא לא יוכל להשלים את הפוקידע המלא, שישתה כוס מים, ירגע, יקח קורס בסדנה לעצבים ויבין שזה המהלך הכי חכם שפוקימון יכלו לעשות. תודה פוקימון, שניפיתם את השחקנים הלוזרים והבכיינים מהמעגל שלכם.

פוסטים קשורים

39 תגובות

  1. אני בעד כי לי יותר קל להבין מידע על פוקימונים בעברית מאשר באנגלית. באתר בנתיים יש את כל הפוקימונים מדור 1 – 7 אז לא צריך להפסיק עכשיו נמשיך וככל שיש יותר עדכונים באתר ככה יותר כיף פה.

  2. נגד דקס מלא זה הופך את המחוז ללא מיוחד אתה יכול חמישה לא מגלאר ורק מתחיל מגלאר וגם. מי מאמן בורמי? ברוב המשחקים בלי כל הפוקימונים יש תחמקים לפחות

  3. מסכים עם שני הצדדים. אבל אם יורשה לי לצטט את מיאמוטו:
    "A delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad"

  4. נגד, לכל אחד יש את הפוקימון שהוא הכי אוהב, גם אם זה בארני או אנון. וכל אחד ירצה לתפוס אותו במשחק.

    אהל אני לא חושב שהם מזלזלים

  5. אני דווקא יותר בקטע של לתפוס את כולם, כי בדרך כלל אני תופסת את הפוקימונים האהובים עליי ונתפסת עליהם בכל משחק ומנסה לבנות את השישייה הקבועה שלי. אולי אם אתפוס את כולם אוכל להשתחרר ולנסות פוקימונים אחרים

  6. אני בעד כי ממש לא בא לי לשבור את הראש על פוקימונים שוליים שכמעט אף אחד לא מכיר ומשתמש כמו באמת אנון וקריוגונאל. ואני יכול להוסיף גם את צ'רים, סיקינג והיטמור בתור דוגמאות נוספות.
    אבל אם אמפארוס שלי לא נמצאת במשחק אני קורא לזאשיאן שישסף את גיים פריק עם החרב שלו!!!!

  7. אה ולגבי מה שהיטמן רשם ואני מצטט "לחוות את המשחקים מבלי להעביר צ'אריזארד ברמה 70 שיכסח את כל מה שהוא רואה"
    לצערך היטמן (או למזלך) צ'אריזארד יהיה במשחק בוודאות. אפשר לראות אותו בברור עומד מאחורי לאון האלוף. אז האפשרות להעביר צ'אריזארד ברמה 70 עדיין קיימת…

  8. פוקידע מלא זה כבר מיותר. אנחנו בדור השמיני, פוקידע מלא זה אומר יותר מ800 פוקימונים. אנחנו צריכים לוותר על חלק מהם ולהפתח לפוקימונים חדשים.

  9. הם עושים את רק כדי לשפר את חווית המשחקים. הם רוצים לתת לכל פוקימון הזדמנות להיות בקבוצת הקרבות שלנו ובכך שלא נתלונן שכל האנשים נלחמים עם אותם הפוקימונים חזקים. אז כדי לאזן את המצב צריך לצמצם את כמות הבחירה. אני מבין את הטענות נגד והייתי רוצה שכולם יהיו, אבל רוב הסיכויים שהם בעיקר רק יקצצו את האגדים וכמה פוקימונים לא פופלרים ועדיין יהיה איזה 600 פוקימונים. אז אנשים לא צריכים לבכות בגלל זה ולהסתגל לסיטואציה.

  10. בוא נקשה עליכם – מה תגידו אם הפוקימון האהוב עליכם, נניח זראורה, נקרוזמה, אימולגה, איוי, אספיאון, וולפיקס, אמפארוס או כל אחד אחר לא יהיה בפוקידע של גאלאר, עדיין תחשבו שזה רעיון טוב?

  11. א. בכלל מאסודה שהוא מגיים פריק אמר את זה ב E3
    ב. אומרים ברמי
    ג. יש לך שייני סאידאק שתפסת פעם ואי אפשר להעביר אותו, יש לך צ'ריזארד שאפשר להעביר אותו, אבל העיפו את המגה אבולושן מהמשחק. לדוגמא אנשים שהפוקימון האהוב עליהם לא יכול להיות במשחק, זה עוד יותר יבאס.
    "תודה פוקימון, שניפיתם את השחקנים הלוזרים והבכיינים מהמעגל שלכם." אז אנשים שמבואסים על זה שהעיפו מלא פוקימונים ושמו גימיק מחורבן שהופך פוקימון לענק במקום מגה אבולושן וזי מובס הם לוזרים ובכיינים?
    וחוץ מזה, עכשיו הרבה פוקימונים שאולי רצית לראות אותם בסוויץ' שלך באיכות ממש טובה או הפוקימונים התחרותיים שלך שב3DS וחלק מהם לא יוכלו להיות שם, לא תתבאס? אה, ואם אתה תתבאס מזה, אתה תהיה לוזר ובכיין.
    ד. מיוטו, שהוא אחד הפוקימונים מסוג הפסייצ'יק שהכי אוהבים לא יהיה שם, וחבל, כי הוא סוג פסייצ'יק ממש טוב.

  12. אז לא יהיה פוקידע מלא… מי ישמע. כולה כמה פוקימונים שכנראה אף אחד לא משתמש בהם בכל מקרה.
    נותנים אפשרות לפוקימונים החדשים לזרוח, ולא רק לפוקימונים הישנים והאהובים.
    קרוב לוודאי שתהיה אפשרות לתפוס את רוב האגדיים במשחק, (בדיוק כמו באולטרה סאן ומון) אז אני לא מבין מה הביג דיל…
    נגיד ולא יהיה אינפרנייפ, זה אומר שזה יהרוס לי את כל המשחק? לחלוטין לא. אני נהנה מפוקימון כמותג ולא מאם אני יכול לתפוס את כולם או לא. נמשיך בזה שרוב האנשים (לפחות 51 אחוז) מהאנשים שנגד זה בחיים לא סיימו את הפוקידע בשום נקודה בשום משחק שהם שיחקו, אנשים מחפשים להוציא עצבים על גיימפריק והם משתמשים בזה כתירוץ.
    בשורה התחתונה, מי שירצה להינות מהמשחק יהיה ממנו גם בלי הפוקידע המלא, ומי שירצה לבזבז את ימיו בהתלוננות על זה, שיבושם לו איך שאומרים. אני יודע שאני אוריד את המשחק וכנראה אהנה מכל רגע.

  13. אתם אומרים שסך הכל פוקימונים מיותרים לא יהיו, אבל מה אם זה יהיה הפוקימון האהוב עליכם, פוקימון שאתם לא רואים בו כמיותר.

    כמובן שפוקימונים כמו איווי או צריזארד יהיו על בטוח אבל לפוקימונים אחרים כמו וולפיקס, אימולגה, טוגפי ועוד פוקימונים אחרים שיש להם כמות לא קטנה של אוהבים… הסיכוי שהם יהיו במשחק הוא קטן מאוד.

    לכל פוקימון יש לפחות מישהו אחד שאוהב אותו, אפילו טראביש וזובאט. וזה יהיה חבל עכשיו שלהרבה אנשים לא יהיה הזדמנות להלחם עם מי שהם אוהבים.

  14. אם הם לא יכניסו את אספיאון שלי אני אגרום לו להשתמש בShadow Ball ואערוף להם את הראשXD אבל מצד שני כל הקטע של לתפוס את כולם לגמרי לא אפשרי כבר עם מעל ל800 פוקימונים. אני מקווה שהם יכניסו את כל הדורות כדי שנוכל לתפוס גם פוקימונים אהובים מדורות קודמים. חוצמזה.. אתם חושבים שתהיה התפתחות נוספת לאיוי בגאלאר? זה תמיד היה שבדור אחד יש איוילושן ודור אחר כך אין ואז שוב יש וכו וכו. אז לפי ההיגיון אמור לצאת פיתוח חדש לאיוי לא?

  15. דבר ראשון- לא אכפת לי איזה לג'נדריס לא יכניסו, אפילו נקרוזמה, כי, טוב… אלה לג'נדריס.
    דבר שני- זה רק עניין של זמן עד הרימייקים של סינו, ואני בטוח שהם יפצו על זה ובגדול.

  16. מסכים
    אוהדי פוקימון אוהבים שמזלזלים בהם
    פוקימון הסדרה היחידה שממחזרת את עצמה כבר המון שנים
    אין עלילה מטורפת, מכניקת גיימפליי חדשנית, שום דבר רק עיצובים שנהיו חרא מקאלוס ועוד פעם לשחק בתור ילד קטן שנהיה מאסטר פוקימון
    ועד שעשו משהו מעניין שזה לטס גו, זה היה בלי קרבות פראיים ומכניקת פוקימון גו (אוי ויי)
    מעריצי פוקימון אוהבים שמזלזלים בהם והם ייקנו כל דבר שכתוב עליו פוקימון גם אם זה חרא וזה מה שמגעיל בקהילה הזאת, מתייחסים לכל תוצר של פוקימון כאילו זה אלוהים

    למה אין משחק שנותן לי להיות הצוות הרע, או עלילה קצת יותר בוגרת

  17. טוב אני ממקווה שיהיה איבילושן איבי הפוקימון האהוב עלי חוץ מזה מזדהה עם שני הצדדים אבל נניח ולנינטנדו לוקח באמת יותר כוח להכין את. כל הדקס האם זה רע כלכך? נינטנדו מדברים אל קהל היעד שלהם לא לאוהבי ברמי וזובאט או אפילו דיגלט אז הם ישאירו את אלו בחוץ כי הם חברה הם מנסים להרוויח כסף לא? זה פשוט וכן לפעמים ממש מאכזב למצוא שה פוקימון האהוב עליך לא בדקס ואני מזדהה עם זה ובכל זאת עקרונית עם הייתי נינטנדו לא הייתי מתחיל להתחנף לכל אוהב ברמי וזובאט אבל לכל לזה יש פתרון נכון? הפתרון הוא:לאהוב את אלאקזם

  18. עוד שאלה: אם פוקימון היו נותנים לנו את האפשרות לבחור איזה פוקימונים למחוק, איזה דור הייתם מוחקים מהפוקידע?

  19. אני חושב שמבחינת הסיפור, יותר הגיוני שאין צורך יותר לתפוס את כל הפוקימונים.
    בדורות הראש/ונים אתה משתמש בטכנולוגיה חדישה כדי לתעד עולם שכמעט לא תועד בעבר. במשחקים החדשים, פוקידע בהחלט יכול להיות נפוץ, ויכולים להיות אנשים בוגרים שהמקצוע שלהם זה לתפוס ולתעד פוקימונים, לא צריך שילד בן 10 יאסוף את כולם בשביל פרופסור שעסוק מכדי לתפוס פוקימונים.

    אפשר גם לטעון שזה פגיעה בערך ההשלמתיות, לאנשים שמחפשים השלמה של 100%. אבל זה בדיוק להפך. עדיין אפשר לתפוס את כל הפוקימונים במשחק, וזה מאפשר השלמת 100% של המשחק גם למי שלא השלים 100% מהמשחקים הקודמים.

    לפעמים צריך להכריח אנשים שלא לקחת ביס יותר גדול משהם יכולים, בשביל שהם יהנו יותר, אז זה לגיטימי. השאלה היא איך אנשים יגיבו לזה.

  20. קודם כל, יאי!! היטמן הביא את אמפארוס בתור דוגמא לפוקימון מועדף!!!!
    שנית כל: אם וולו במשחק אני לא חושב שזה יפריע אם גם מאריפ תופיע שם
    שלישית כל: הייתי רוצה למחוק את דור ארבע. כי למרות שהם הביאו לנו פוקימונים כמו אבומאסנו, לופאני וכמובן סטאראפטור. הם הוסיפו המון התפתחויות שדורשות החלפה עם או בלי אייטם והתפתחויות שצריך ללמד מתקפה מיוחדת או להיות באזור מסוים. (בכנות חשבתי על דור 7 אבל ראיתי את באונסוויט וסטיני בטריילרים)

  21. אני האמת אוהב מאוד את דור 2 (אחרי הכול הפוקימון האהוב עלי: אמפארוס, היא מדור 2) דור 1 הוא כמובן הקלאסי. דור 3 גם סבבה. דור 4 הוא קצת בעייתי לדעתי, דור 5 במשחקים של שחור ולבן הוא מעצבן אבל בשחור 2 ולבן 2 אפשר להשיג פוקימונים כמו סיוואדל, ריולו ומאריפ עוד לפני המכון הראשון. בדור 6 הוסיפו המון פוקימונים טובים כמו: טאלונפליים, גרנינג'ה, פנגורו ואג'יסלאש (שהיה הפוקימון רוח האהוב עלי לפני שמימיקיו הגיע)
    ובנוסף איך אפשר לשכוח את מגה אמפארוס!!!!!!
    את דור 7 לא ממש אהבתי יחסית כי הוא פשוט היה מפוצץ באגדיים.

  22. דור סינו בחוץ בקל אני לא מבין למה אף 5חד לא אוהב את שתיים אבל האנימה שם טובה והמשחקים לב זהב נשמת כסף דווקא ממש פופולאריים בעולם ולדעתי הם מהמשחקים היותר טובים לדעתי הפוקימונים בסינו מעונה הוא המחוז הכי פחות טוב גם מבחינת מכונים

  23. אני כל כך מסכים עם אוהד העצלנות של היוצרים עברה כל גבול וזה התחיל כבר בשמש וירח עם צורות האלולה אז הם יצרו את הדור הראשון מההתחלה גם בלטס גו פיקאצ'ו לטס גו איבי וגם בסרטים ועכשיו הם פשוט ממחזרים את פוקימוני הטוטם ויותר וכל פעם זה לטובת איזה פוקימון אחד שממש משמעותי

  24. Avatar "ביג דיל" כן בואו ניתן לגיימפריק למחוק פעם הבאה חצי מהמתתקפות ואז את העלילה הגיב:

    אהבתמ שלא התייחסתם לזה שאם הבקעתי המון פוקימונים תחרותייים מושלמים חצי מהם נזרקים עכשיו לפח.
    השייני בורמי הזה שמצאתי בטעות והפך לסיפור מדהים שהיה לי במשחק של פוקימון? כן, גם הוא לפח.
    ובואו לא נשכח את זה שיש סיכוי שהפוקימון האהוב על מישהו לא יהיה במשחק. הפוקימון האהוב על מישהו לא יהיה במשחק, תנומלי לחזור על זה שוב, יש סיכוי שהפוקימון שאני הכי אוהב, זה שמייצג בשבילי את החיבור ביני לבין הפרנצ'ייז- הוא פשוט לא יהיה במשחקים החדשים. וזה לא שאני אשחק בו בכל עלילה או משהו כזה ממש ממש לא. אבל כן, בפוסט גיימ אני כן צריך אותו
    כל פוקימון הוא הפוקימון האהוב על מישהו
    #BringBackNationalDex

  25. Avatar "ביג דיל" כן בואו ניתן לגיימפריק למחוק פעם הבאה חצי מהמתתקפות ואז את העלילה הגיב:

    ולכל מי שאומר שזה הופך את העולם לפחות מיוחד ועם פחות פוקימונים חדשים.. אין בעיה שהפוקימונים לא יהיו במשחק. יש בעיה אם הם לא פאקינג קיימים בו.

  26. הייתי מוחק ללא ספק את הדור של אלולה
    ללא ספק דור מפגר מאוד
    למעט חמישית ממנו כל הפוקימונים שמה חסרי תועלת & איטיים & מעוצבים מסריח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *