סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מנהיגי מכון והאלוף (פוקימון חרב ופוקימון מגן)

ליאון (Leon) הוא האלוף הנוכחי של מחוז גאלאר. הוא מעולם לא הפסיד בקרב רשמי. האישיות שלו, ביחד עם הכשרון הייחודי שלו, הפכו אותו למאוד פופולרי. הוא מתאים מאוד לתואר "המאמן הטוב ביותר בכל גאלאר".

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

מילו (Milo) הוא מנהיג מכון העשב. יש לו לב אדיב והוא נאהב על ידי המאמנים במכון שלו. האני מאמין שלו דוגל בהנאה מקרבות, והוא מתמחה בקרבות התשה באמצעות פוקימוני העשב שלו.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

נסה (NESSA) היא מנהיגת מכון המים והיא אחת המאמנות שתהיו חייבים להילחם בהן במהלך ההרפתקה שלכם. ההתנהגות הרגועה והסבלנית שלה מסתירה רוח תחרותית ורצון בלתי מתפשר. היא תדהים כל יריב בקרב על ידי שיגור מתקפות מים חזקות בזמן הקרב. היא משתמשת בדרדנאו דיינאמקס.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

אליסטר (ALLISTER) הוא מאמן מוכשר המתמחה בפוקימוני רוח, שנלקח תחת הכנף של מנהיג מכון הרוח בגיל צעיר. הוא מאוד ביישן ופחדן, והוא תמיד מחביא את פניו מאחורי מסכה כשהוא בסביבת אנשים. הוא כמעט ולא עושה הופעות פומביות, ומסתבר שהוא מבלה את רוב זמנו בהריסות או בבתי קברות. הוא בלעדי למשחק "פוקימון מגן" (Pokemon Shield).

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

ביאה (BEA) היא מאמנת פלא בקראטה של מחוז גאלאר, בכך שהיא משמרת מסורות וטכניקות בעלות מאות שנים. היא מומחית לפוקימון לחימה. היא ידועה בשליטה העצמית שלה ולעיתים רחוקות מראה את הרגשות שלה. נראה שסגנון הלחימה שלה הוא מאוד מדויק, אפילו כשהיא נדחפת לפינה. היא בלעדית למשחק "פוקימון חרב" (Pokemon Sword).

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

לינקים לדפים אחרים:

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. וואו אלו מנהיגי מכון מגניבים יש לנו פה,
    מילו נראה ממש חברותי אבל לא נראה לי שהוא יקל עלינו
    נסה ממש יפה ואין ספק שהיא חוטפת מסקיילה את התואר "מנהיגת המכון הכי יפה"
    אליסטר ממש מגניב, אהבתי את סיפור הרקע שלו ולמרות שאני כנראה אקנה את זה חרב אני מאוד אשמח אם בכל זאת נוכל לראות אותו באמת מסתובב בבית קברות (אם בכלל יהיה בית קברות)
    ביאה (או "בי" כפי שהגוגל תרגום אומר) ממש מגניבה היא מזכירה לי את מיילין מדור 4 ואני מקווה שהיא תהווה אתגר קשה (למרות שאני מאמין שקורבינייט ישמיד אותה)
    ולסיום ליאון.
    אולי הוא ניסה להעתיק את הסטייל של לאנס עם הצ'אריזארד והגלימה אבל לדעתי הוא האלוף הכי מגניב שהיה אי פעם בפוקימון. אני מקווה שגיים פריק לא יעשו אותו יהיר מדי עם כל הקטע הזה שהוא אף פעם לא הפסיד, אבל הוא בהחלט יהיה אלוף שאני מאוד אשמח להביס

  2. כן, אני שיחקתי בפוקימון לבן 2 וממש אהבתי את סקיילה. היא הרבה יותר יפה מאליסה (שהיא גם דוגמנית…)

  3. באופן אישי אני מעדיף את קלייר מביניהן, ובכל מקרה:
    אני עדיין מנסה להבין על מה חשבו ניטנדו שיצרו את מיילו ככה.
    יש גם את אליסטר שנראה כמו קודאמה (רוח עץ יפנית).
    אבל אני בהחלט מצפה לחשיפות הבאות של המשחק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *