סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

דמויות (פוקימון חרב ופוקימון מגן)

במשחקים האלה תוכלו לשחק כזכר או נקבה, לפי הבחירה שלכם.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

פרופסור מגנוליה (Professor Magnolia) היא הפרופסור במחוז גאלאר. היא חוקרת את תופעת הדיינאמקס. היא חולקת את ביתה עם נכדתה סוניה, ונותנת לה משימות קטנות.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

סוניה (Sonia) היא הנכדה של פרופסור מגנוליה. והיא חברת ילדות של ליאון. היא חוקרת צעירה. היא העוזרת של סבתא שלה. היא יודעת הרבה, והיא תעזור לנו השחקנים במהלך ההרפתקה שלנו.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

יושב הראש רוז (Chairman Rose) הרבה מאירועי וקרבות הפוקימון שנערכים במחוז גאלאר, כמו גביע האלוף, מנוהלים על ידי ועדה שבראשה עומד יושב הראש רוז. רוז הוא יושב האש של ליגת הפוקימון של גאלאר והוא הנשיא של קונצרן עסקים גדול. הוא הפך את ליגת הפוקימון למפורסמת בכל העולם בכך שהוא שתל בקרבות המכון את תופעת הדיינאמקס. הוא גם הראשון שתמך ומימן את ליאון לאתגר המכון. נראה שיש לו עין טובה לכשרונות.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

 

אולינה (OLEANA) היא המזכירה של רוז והיא ידועה באישיות הרגועה והסבלנית שלה. היא גם משמשת כסגן נשיא לחברה של רוז, והיא למעשה מנהלת את החברה.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

הופ (Hop) הוא אחיו הצעיר של ליאון והוא הופך להיות אחד מהיריבים שלנו במהלך המשחק. אתה והופ שכנים. אתם תתחילו את המסע שלכם ביחד באותו יום. הוא מתכוון להיות אלוף, בדיוק כמו אח שלו.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

ביד (BEDE) הוא אחד היריבים המומחים בקרבות פוקימונים ויש לו את הגאווה שמתאימה לכך. הוא הצטרף לאתגר המכון, וקיבל על הדרך את התמיכה מרוז יושב הראש של ליגת הפוקימון של גאלאר. ולמרות שנראה שהוא מכוון להיות אלוף, נראה שיש לו עוד כמה מטרות גם כן.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

מארני (MARNIE) היא אחת היריבים שלך ויש לה צד תחרותי. ביחד עם השותף שלה, מורפיקו, היא מכוונת להיות אלופת מחוז גאלאר במטרה להשיג מטרה מסוימת. יש לה הרבה מעריצים מלאי התלהבות תודות לחוש האופנה שלה ותודות לאסטרטגיה השקולה והרגועה שלה.

= = = = = = = = = = = = = = = = = =

לינקים לדפים אחרים:

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. וואי אז רוס היה זה שמימן את ליאון?
    אני מניח שהוא היה זה שסגר את עסקאות הפרסום עם החברות השונות בגאלאר שיפרסמו על הגלימה של ליאון…
    ועכשיו כל פעם שליאון הולך עם הגלימה שלו הוא בעצם פרסומת מהלכת…

  2. הפוקימונים הם הכי טובים בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *