סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

השקת חנות נינטנדו ישראל בדיזינגוף סנטר: מהומה רבה על לא דבר!

הבהרה: נינטנדו לא בקשר איתי. לא הייתי בVIP. הביקורת ניתנת ללא תיאורים מניפולטיביים, אלא רק ציון של עובדות מנקודת מבט של אדם מן השורה.

1. התאריך הוא 24.6.2019, חנות הקונספט של נינטנדו בישראל פותחת את שעריה.

2. המיקום הוא דיזינגוף סנטר, מרכז תל אביב, בשעה 18:00.

3. המוני בני אדם הגיעו.

4. היה חם, צפוף, לא היה מזגן, הייתה המון זיעה.

5. אני והקבוצה שהייתי איתה חיכינו שעתיים שלמות על מנת להיכנס לחנות.

6. בשלב מסוים לאחר שיצאתי מהחנות, הבנתי שהנהלת המקום לא איפשרה עוד כניסת מבקרים לחנות.

7. תיק פוקימון בחנות עלה 370 ש"ח.

8. נגמרו הפזים.

9. היו בובות-ענק של פיקאצ'ו, מריו, לואיג'י ודונקי קונג במתחם.

10. החנות חילקה צמידים ופוסטרים. לפי סטטוס בפייסבוק, ילד אחד קיבל פוסטר חינם, ישר לאחר מכן הוא נדרס על ידי מישהו ששיטח אותו על הרצפה וגנב לו את הפוסטר.

סיכום: בזבוז של זמן וכסף. רוצים לקנות משהו? תזמינו מחו"ל באינטרנט.

תמונות: (לחצו על התמונה על מנת להגדיל אותה)

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. פשוט הגזימו במילים שלהם זה הכל, אפילו במחיר יש סיכוי.שהעלו קצת את המחיר כדי שזה ישמע לפי טענתם

  2. היה אירוע השקה גדול.
    בכירים מנינטנדו העולמית היו שם. מישהו מהפוקימון קמםני כמדומני היה של
    ומעל אלף חובבי נינטנדו היו שם.

    אנשים המתינו בתור..והיה בזה סוג של קסם.

    הייתי בקניון מסביבות אחד עשרה.. וראיתי איך קבוצת המעריצים הולכת וגדלה.

    מעולם לא היה סיכוי גדול יותר להביא את המותג למיינסטרים
    מעולם לא סיכוי גדול יותר לטורנירים רשמיים

    אני חושב ש2020 תהיה שנה מדהימה לחובבי פטקימון בישראל. הרבה בזכותם.

  3. אני מתכנן להגיע לשם בקרוב. אבל לפי האתר אינטרנט שלהם לא שווה לי לקנות שם כלום בגלל שהמחירים שם יקרים יותר מבחנות הרגילה שלי. אבל בשביל החוויה אני בטוח מגיע לשם.

  4. בתור אחד שהיה שם (וחיכה בתור ולא קשור לאף אחד בנינטדו) יש לי כמה דברים להגיד
    1. כן היה חם כי היו הרבה אנשים זה גורם לחום לא משנה כמה מזגן יהיה (והיה מזגן)
    כן הם לא ציפו לכמות הזאת פייר גם אני הופתעתי (מנסיון קשה מאד להגיב כשאתה מצפה לפחות אנשים ובאים יותר
    2. מחירים בארץ זה בעיה, זה שהם היבואן הרשמי לא נותן להם יכולת לשנות מחירים בצורה דרסתית תקרא קצת לפני שסתם רושמים.(תרא למשל את מחירי ה אמיבו שהם יחסית זולים כי אין כמעט בחניות כמו באג לא כמו ארה"ב אבל זה אף פעם לא יהיה)
    אתם לא מבינים את גודל המעמד חנות רשמית של נינטנדו (החנות השניה בעולם ) נפתחת בארץ
    וכמה זגדול וחשוב שיהיה פה אבא ואמא לכל מוצרי נינטנדו
    ובוא נאשים אותם שמישהו גנב פוסטר לילד, זה בעיה של התנהגות ישראלית
    ולגבי לקנות מחו"ל כן יש דברים שעדיף ויש הרבה דברים שכדאי לקנות שם
    בקיצור טור מביך

  5. אעתיק את ההודעה שכתבתי בפורום בנדיטו בעקבות האירוע:

    חיכינו שלוש וחצי שעות בתור…
    מי שלא הגיע היום לא ממש הפסיד הרבה, אולי חוץ מהגאווה שמרגישים כאשר רואים את כל המעריצים שבאו לחנות…
    המחירים די יקרים, התור היה סופר ארוך (כמובן שזה לא היה באשמתם, אבל לדעתי יכלו להתארגן טוב יותר על האירוע, היו רק שני אנשים בקופות, שממש לא היו מספיק לכל האנשים שבאו). עד שנכנסנו לחנות (כאמור, לקח כמעט שלוש שעות) כמעט כל הסחורה כבר נוקתה מהמדפים… אחר כך חיכינו עוד חצי שעה בתור לקופה.
    לדעתי באמת היה עדיף לבוא ביום אחר, לחכות פחות זמן בתור ולהנות ממגוון רחב יותר של מוצרים.
    טקס הפתיחה היה מרגש, אך כל התור לכניסה והשהייה בחנות יכלו להיות טובים יותר…
    כן חילקו קרטיבים וצמידים בתור, מה שהפך את השהייה למעט יותר מהנה.
    חילקו גם חולצות ופוסטרים בכל קנייה מהמאתיים הראשונות, אך כיוון שהיו כל כך הרבה אנשים מרביתם לא זכו לקבל אותם… ובמילא מרבית האנשים שהיו בקדמת התור ואכן קיבלו אותם, פשוט היו אנשים שהיו לפני כן בפתיחת ה-vip.
    אני לא חושב שניתן להאשים את נינטנדו ישראל בעומס שהיה, כיוון שבבירור לא צפו את כמות האנשים האדירה שהגיעה.

    הפתרון הטוב ביותר לכך הייתה, הרשמה מוקדמת לאירוע. ההרשמה לא הייתה "כלי לכניסה" כלומר גם אנשים שלא נרשמו מראש יכלו להגיע לאירוע וההרשמה כמובן הייתה חינמית, מטרתה הייתה לתת למארגנים מושג כללי על כמות האנשים שהייתה אמורה להגיע, וכך יכלו להתארגן בהתאם.

    עריכה: מסתבר שכ- 2500 איש הגיעו לפתיחת החנות, נתון מרשים בהחלט, זו הייתה הפתיחה השנייה בגודלה בדיזינגוף סנטר.
    העובדה שהיו שם 2500 איש רק גורמת לעובדה שהיו רק 2 קופאים על כולם להראות אפילו יותר גרוע.
    יש לציין שהעובדים בחנות עשו עבודה מדהימה ונשארו רגועים וחייכנים לאורך כל השהייה בחנות, הם שמרו על אווירה נעימה למרות כל הלחץ והבלאגן שהיה, ועל זה מגיע להם כל הכבוד. ניתן היה לראות שהעובדים גם הם מעריצים מתוך הקהילה, לכן יכלו לענות ברצינות על שאלות של קונים או של הורים מבולבלים.

    שוב, כמו שכבר ציינתי כמה פעמים, לדעתי כל הבעיות המרכזיות שהיו באירוע היו נפתרות לו היו מארגנים אותו טיפה יותר טוב ובהתאם לכמות האנשים שהגיעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *