סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

כאמ"י 2019 בסימן פוקימון!

כאמ"י זה ראשי התיבות של כנס אנימה ומנגה ישראל. הוא מאורגן על ידי ארגון אנימה ומנגה ישראל. הכנס נערך כבר 10 שנים, כשבשנים האחרונות הוא התמקם לו בבנייני האומה בירושלים. הכנס מציע הרצאות, סדנאות, פאנלים, דוכני יוצרים עצמאיים ומסחריים, הקרנות סרטים, תחרות קוספליי, מחזמר ופעילויות נוספות.

השנה הכנס יערך בתאריך 1.8.2019 בין השעות 9:00-21:00, בבנייני האומה בירושלים.

אז למה רשמתי בסימן פוקימון? כי במהלך הכנס השנה יוקם מתחם של נינטנדו ישראל בו תוכלו ככל הנראה לשחק במשחקים השונים, לקנות מוצרים ולפגוש מעריצים נוספים כמוכם. עוד אירוע שיקרה הוא פאנל המדבבים שיערך במהלך הכנס בו ישתתפו השחקנים שנתנו את קולם לאש קטצ'אם, ג'סי מצוות רוקט, ומיי (דניאל מגון, מאיה בר שלום ודון לני-גבאי בהתאמה).

מחיר הכרטיס הוא די יקר, אני לא אשקר לכם, והוא עומד על 70 ש"ח.

אתם מוזמנים לבוא!

לינקים:

דף האירוע בפייסבוק

אתר האינטרנט

= = = = = = = = =

החלטתי להוסיף כמה מילים מעבר לפרסומת הגנרית, כדי לעזור למי שמעוניין לבוא ולא מכיר את כל מה שקורה מסביב:

– פרויקט הכניסה לעיר – בימים אלה הכניסה המרכזית לירושלים היא חסומה וזאת משום שיש את הקמת רובע העסקים בכניסה לירושלים, בדיוק איפה שבנייני האומה נמצאים. ההמלצה היא להגיע בתחבורה ציבורית, ולא בתחבורה פרטית.

– אוכל – בכנס של כאמ"י ימכרו לכם אוכל. קרוב לוודאי שאלה לא יהיו המחירים שאתם מכירים מהרחוב. ההמלצה שלי היא ללכת לקצה השני של הרחוב, לבניין התחנה המרכזית, ולאכול שם. יש שם קופיקס וקומת אוכל שלמה בקומה השנייה.

– קניות – בכנס יהיה את שוק הדוכנים הגדול ביותר שראיתם בישראל, ויהיה מפתה מאוד לקנות את הכל ולבזבז המון כסף. ההמלצה שלי היא או להגביל את הסכום שאתם מוכנים לבזבז על קניות מדוכנים, או לעשות רשימה קניות מהבית.

– ירושלים – אם בשלב מסוים בא לכם לראות קצת יותר מירושלים, הנה כמה המלצות – במרחק 10 דקות הליכה מבנייני האומה נמצא מתחם סינמה סיטי, ושם יש קצת מהכל. במרחק נסיעה של 40 דקות באוטובוס (קו 1 או 3), תוכלו להגיע לכותל.

– נסיעות – אם אתם מגיעים מחוץ לעיר ואתם צריכים לטעון את הרב-קו שלכם, ההצעה היא לעשות חופשי יומי. זה יאפשר לכם לנסוע הלוך לכנס, חזור הביתה ואם תרצו להסתובב קצת בעיר, תוכלו לעשות את זה מבלי לבזבז עוד כסף.

זהו, מקווה שזה יעזור לכם.

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. וואי!! המדבבים של אש ושל ג'סי אני לא מאמין! (והבת של יפה גבאי בנוסף!!!)
    המדבבת של ג'סי עושה אותה ממש טוב מאחר וג'סי היא דמות שמצד אחד היא "בואו נשמיד כבר את הנודניקים!!!!!?" ומצד שני היא: "אני הכוכבת מספר אחת בעולם!!?"
    המדבב של אש גם עושה אותו טוב. אני שנאתי את הקול הילדותי של אש באנגלית ואני שמח שבעברית יש לו קול של גבר. מחכה לשמוע אותו בסדרה של חרב ומגן!!!

  2. אני אצטרך לבדוק לגבי הגעה לירושליים, אבל אם תהיה לי אפשרות אני אגיע בטוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *