סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: חופש גדול, חוזרים ללימודים, הישרדות, כנס, סמינר ושיא כניסות חדש!

אני רוצה לברך את כל התלמידים שחוזרים לספסל הלימודים בברכת שנת לימודים טובה, מלאה בידע, ציונים טובים, חוויות מעניינות והישגים. תזכרו שאנחנו פה בשבילכם, גם ברגעים הטובים וגם ברגעים הפחות טובים. ובהצלחה!

אני מסתכל על כל מה שתכננו לעשות בחודשי הקיץ; בין אם זה פרסום הקומיקס של מחוז מפלצות כיס, תערוכת הציורים, ספר המזלות, ליגת שואודאון, הישרדות ואני חושב שעמדנו בהכל. הדבר היחידי שלא יצא לי להפיק זה את הכרך החדש במנגה, אבל גם זה לטובה. נוכל לפרסם אותו באופן סדיר יותר בתקופת החגים.

אני מקווה שנהניתם מהחופש הזה. הוא עבר מהר מאוד עבורי. היו לי הרבה רגעים של אושר בתוכו. אחד מהם היה השבוע כאשר הכתרנו את השורד האחרון במשחק הישרדות פוקימון, שלו האייויזור. הוא זכה במשחק לבחירתו מבין האופציות של "פוקימון חרב ופוקימון מגן". מזל טוב, שלו.

עוד דבר שקרה השבוע היה שהגענו לשיא כניסות חדש לאתר ביום אחד – 4,238 מבקרים. זה קרה ביום חמישי האחרון, כאשר פורסמו משימות הגמר. אומנם זה לא מגיע לשיא כל הזמנים, ששמור לתקופה של פוקימון גו, אבל מאז שנסגר האתר בסוף 2018 ותחילת 2019, הוא נמצא בעלייה מתמדת. בואו ואראה לכם:

 

דבר נוסף נהדר שקרה השבוע הוא שהגשתי את הסמינר שלי בהוראה. זה היה פשוט הורדת נטל ענקי מהכתפיים שלי. דרך אגב, קיבלתי בו 100. נותרה לי רק עוד מטלה אחת ואז אני הופך להיות מורה מוסמך ומדופלם. את המטלה השנייה אני מתכנן לעשות בימים הקרובים, כך שאתם תראו אותי קצת פחות באתר. אבל אתם לא תרגישו את זה, משום שתכננתי את התוכנה באתר לפרסם תכנים לאורך כל ספטמבר.

אפרופו ספטמבר, אתם חוזרים ללימודים, אולי אין לכם יותר מדי זמן לאתר, והחלטתי לנצל את התקופה הזו כדי להדביק את הפער בינינו לבין יפן בכל הנוגע לאנימה. זה אומר שרוב התכנים באתר יהיו סיקורים של עונה 22 – אגדות אולטרה, גם כי זה נותן לי זמן לעבוד על המטלה שלי, גם כי ביפן הגיעו כבר לליגה ואני רוצה שיהיה לאנשים איפה להגיב במידה והם רוצים, וגם כי זה נותן לנו את האפשרות להכין דברים אחרים באתר.

איזה דברים אחרים? אתם בטח שואלים. ובכן, הכרזנו לפני זמן קצר שיהיה כנס שישי לאתר מפלצות כיס. כן, שמעתם נכון. אנחנו עובדים על כנס שישי לאתר שיערך ב26.12.19 באשכול הפיס "אוהל-שם" ברמת גן, בין השעות 14:00-19:00 ויהיה שם הכל, החל מטורניר קלפים, טורניר וידאו, פעילויות של פוקימון גו, הרצאות, דוכנים, חברים, הקרנת סרט, חידון ידע, תחרות תחפושות, בינגו, ועוד מלא מלא מלא הפתעות. שווה להישאר מעודכנים!

נראה לי שנסתפק בזה. תודה על כך שאתם ממשיכים להיכנס לאתר, מגיבים על החומרים, לוקחים חלק פעיל ותורמים.
באהבה, היטמן.

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. עם כל האמת אני לא מופתע שכמות המשתמשים הייתה נמוכה, אני חשבתי שהאתר היה סגור עד מרץ האחרון

  2. ואני גיליתי בטעות בפסח שהוא עדיין פתוח כאח שלי חיפש משהו בגוגל ובטעות נכנס לאתר.

  3. תודה על האתר המדהים הזה!
    חחח אני לא חוזרת לבית הספר היום.. חינוך ביתי 🙂
    *צופה בבלש פיקאצ'ו במקום ללמוד*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *