סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הימורים: מי ינצח בגמר ליגת אלולה – אש או גלאדיון?

מי ינצח בגמר ליגת אלולה?

Pikachu

אלוף ליגת תפוז.
עבר את חזית המוח.
עבר את כל אתגרי אלולה.

עבר את כל אתגרי אלולה.

פוסטים קשורים

28 תגובות

  1. עם כמה שאני מתה על גלאדיון, לדעתי אש ינצח. אלולה זו ליגה קטנה, יש הרבה דברים שאפשר לעשות אם אש ינצח ויש לו יותר מסיבה אחת ללכת לאזור אחר אחרי שהוא ינצח. הוא גם יותר חזק מגלאדיון בקרבות. הסיבה העיקרית אבל שאין מצב שגלאדיון ינצח זה בגלל שהוא עדיין בחיפושים אחרי אבא שלו (בשיתוף לוסמין ולילי כמובן), ואם הוא יהיה הצ׳אמפיון הוא לא ממש יוכל לזוז בחופשיות.

  2. קרב הגמר הכי עלוב בהסטוריה.
    קרב של 3 על 3 בגמר? ליגה שרק הוקמה? לא צריך להחשיב את זה בכלל כנצחון או הפסד בליגה.

  3. אש לא יכול להיות אלוף מחוזי.
    זה יעצור את הסדרה וההתדמות למחוז הבא.
    ככל הניראה יפסיד שוב

  4. אש ינצח… ממה שהבנתי בעונה הבאה (שתקרא "מפלצות כיס" ולא "פוקימון חרב ומגן") יהיה ריסטארט שלם.

  5. כמעט כל מי שאומר שגלאדיון לא ממש צופה באנימה. כי אם כן, הם היו יודעים שהאלוף זוכה להילחם במסכת רויאל, כך שברור שאש ינצח. חוץ מזה, גם במשחקים הדמות הראשית הופכת לאלוף הראשון

  6. אני רוצה שאש אבל הם יעשו בחבנה שגלאדיון ינצח כדאי שאש לא יהיה מאסטר פוקימון

  7. ואני אומר שוב: לנצח את אלולה זה כמו לנצח את איי תפוז! זה לא באמת נחשב, וימצאו דרך לעקוף את זה! הוא בטח יעביר את התואר לקוקוי או משהו!

  8. אני רואה שלכולם כמעט יש דעה מקובעת על כך שהאנימה לא מסוגלת להפתיע, ושבטוח במאה אחוז שגלאדיון ינצח. אז הנה כל ההוכחות למה אש ינצח:

    דבר ראשון, כמו באיי תפוז, הליגה לא רצינית. הקרב הסופי הוא 3 על 3. ניצחון בליגה הזאת לא יהפוך את אש למאסטר אמיתי. אם אחרי הבאטל פרונטיר, כשהציעו לו תפקיד שם, הוא לא הפסיק, אין סיבה שאחרי זה הוא יפסיק.

    מלבד זאת, אנחנו יודעים שהקרב יגמר בלייקנרוק נגד לייקנרוק. בזמן שגלאדיון כבר ניצל מהלך זי, יש סיכוי טוב שאש שמר את שלו, כך שיש לו יתרון קטן. היריבות בין הלייקנרוקים קיימת כבר הרבה זמן, וזו ההזדמנות המושלמת של זה של אש לנצח את זה של גלאדיון.

    כמו כן, האלוף זוכה להילחם במסכת רויאל. בזמן שלאש וטוראקאט (שמן הסתם יתפתח בקרב הזה או נגד גאזלורד) יש יריבות עם מסכת רויאל ואינסינרור, גלאדיון אפילו לא פגש את מסכת רויאל. לבזבז את הקרב על גלאדיון יהיה מגוחך.

    כדאי לציין, אם כבר דיברנו על הקרב נגד מסכת רויאל, שפה אין לדעת אם אש ינצח או לא. בשני המקרים בקלות אפשר לראות את אש מוותר על תואר האלוף לקוקוי כדי להמשיך במסע שלו. הנה, נפתרה הבעיה.

    לבסוף, נראה כי העונה הבאה תהיה סדרה חדשה לגמרי, מעין ריבוט, ויש סיכוי טוב שאש לא יהיה בה בכלל, או לפחות התפקיד שלו ישתנה קצת. אני אישית רוצה אנימה על הבת/בן של אש, כמו שהרבה אנימות עשו. זאת יכולה להיות הזדמנות טובה לסגור את הסיפור של אש.

    לסיכום, אלו כל הסיבות שבגינן אני חושב שאש יכול לנצח את הליגה. חבל שהמורה ללשון לא יכולה לבוא להתרשם.

    אתם מוזמנים לומר את דעתכם על הטענות שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *