סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

המצוד אחר כבוד: פרק 23 – נקמת הסב!

היה זה לילה נוסף של הוללות בפשאוור שבפקיסטן, וחפלה שלמה נערכה במקום. נשים עם בורקה רקדו ריקודי בטן בלבוש מינימלי, מאכלים מכל טוב הוגשו לשולחן וכמות הסמים שנכחה במקום הייתה יוצאת מן הכלל. איימן א-זוואהירי ישב בראש השולחן ואליו הוגשו כל המטעמים והנשים, כראוי למנהיג במעמדו.

כשהגיע הבחור הזר, הלבן, עם הלבוש המערבי, 20 מחבלים ליוו אותו לפני הראיס והציגו אותו כאילו היה מנחה לפני האל. א-זוואהירי שאל אותו לשמו והבחור ענה בעברית צחה – "אני הוא פרופסור אריה פרי ואני סבא של מאיר, האם ראית אותו כאן?"

כולם צחקו.

איימן הסתכל על האדם שמולו ואמר לו בערבית – "טפו עליך! אני פה זה ששואל את השאלות".

הצחוק התגבר.

פרופסור פרי הסתכל מסביבו והשתכנע – "אוקי, אתה יכול לשאול אותי שאלה אחת, לך על זה".

מנהיג אל-קעידה נעמד במקום, הזיז את הרקדניות מעליו והתקרב אליו – "איך יש לך את האומץ לפנות אלי? לא, תמחק את זה! איך אדם מטונף כמוך מעז להראות את פניו במקום הזה? לא, אני רוצה להחליף גם את השאלה הזו! איך הגעת לפה? יא יהודון פג תוקף שכמוך…"

פרופסור פרי הסתכל לתוך עיניו של האדם מולו ואמר לו – "אני עקבתי אחרי הנכד שלי, מאיר, אולי יצא לך לפגוש אותו במקרה? אני שמתי מעקב על הפוקידע שלו, כך שאני יודע איפה הוא היה, מה הוא עשה ולאיזה הרפתקאות הוא נכנס בכל זמן נתון ואתה אדוני, חייב לו התנצלות".

הצחוקים הפכו להיות קולניים במיוחד ונשמעו כאילו היו של חבורת צבועים.

"אני לא הולך להתנצל בפני אף אחד, ואתה הרגע הרווחת לך אויב, וכשאסיים איתך, אגנוב לך את הפוקימונים שלך בדיוק כמו שעשיתי לנכד העלוב והמטונף שלך".

עוד לפני שא-זוואהירי סיים את המשפט שלו, פרי הושיט את ידו ושם אותה על צווארו של מנהיג אל-קעידה. מיד, כל מי שנכח בחפלה הרים נשק או פוקדור וכיוון אותו לעבר הפרופסור.

"אתה לא רוצה לעשות את זה, איך אמרת שקוראים לך, שרי?"

"פרי, פרופסור אריה פרי".

"אני נותן לך 3 שניות לפני שאני נותן את ההוראה להרוג אותך כאן ועכשיו", סיכם מנהיג אל-קעידה. 1… 2… 3…"

המפרקת של איימן א-זוואהירי נשברה בצליל קולני ומיד נשמעו עשרות, אם לא מאות, יריות שנורו לעבר פרופסור פרי. הכדורים יצאו מהקנה, אבל משהו עצר אותם באוויר, שנייה לפני שהגיעו ליעדם. הם נעמדו במקום, ריחפו ואז חזרו אל הקנים והרסו את הנשקים שמתוכם הם הגיעו.

המחבלים הסתובבו לאחור וראו פוקימון ענקי מרחף מעליהם. היה זה מגנזון.

"אני מתכוון לקחת את הפוקדורים של הנכד שלי, ולצאת מהמקום הזה", פרי הרים את קולו. "אם תנסו משהו, אני חייב ליידע אתכם שאני חמוש ומסוכן, וקרוב לוודאי שאצטרך להרוג את כולכם, אז ראו הוזהרתם".

פרופסור פרי ניגש אל הגופה השבורה של מנהיג אל-קעידה ושלף משם 3 פוקדורים. אחד מהם רתח מחום. פרי הבין שהפוקימון של איימן לא מוכן לעבור על זה לסדר היום, ולכן הוא שחרר אותו. לטיאוס זוהר יצא מהפוקדור והוא נראה זועם על יריבו האנושי. פרופסור פרי העיף מבט אחד על הפוקימון והבין ששום הסבר לא יניח את דעתו כרגע. אז הוא פלט את המילה – "עכשיו".

צליל צורם של זרם חשמלי נשמע וכל הפוקדורים של כל המחבלים שהיו בסביבה ננעלו וכבו. עכשיו זה רק פרי נגד לטיאוס. פרי לקח צעד אחד אחורה ושלף את הפוקדור של דרגונייט. הוא הוציא אותו משם ואמר לו – "תרגיע אותו!" שני הפוקימונים התעופפו אחד לעבר השני בפיצוץ אדיר. הם התנגשו אחד בשני במלוא הכוח, ומפץ של חשמל, אש וקרח נפלט מהמפגשים האלה ופגע באחרים.

לפתע, פרי הרגיש חבטה אדירה בגב שלו. אחד המחבלים הרים כיסא מתכת והיכה אותו עם זה. מיד הפרופסור התעשת על עצמו, ביצע סיבוב קראטה נמוך והכשיל את המחבל ופגע לו ברגל. מיד עשרות מחבלים עטו על פרופסור אריה פרי, שצעק – "אל תתרגש, אני מסתדר, בינתיים תנסה קרן קרח על לטיאוס".

דרגונייט שלח קרן קרח לעבר לטיאוס שהצליח להתחמק, אבל רק בקושי, קצה הכנף שלו קפא והפריע לו בשיווי המשקל כשהוא עף. בזמן הזה, פרי חבט במחבל אחד, נגח בשני, תפס את השלישי ודחף אותו על הרביעי. הוא הרים בקבוק זכוכית של משקה כלשהו ושבר אותו על ראש שצץ לו לפתע מבין ההמון.

דרגונייט התמקד בניסיון לרדוף אחרי לטיאוס, שלמרות הכנף הקפואה שלו, היה מהיר ומדויק. הדרקון הכתום לא התרגש מהמתקפות שנשלחו אליו מהיריב שלו, הוא אפילו החליט לספוג כמה מהן במטרה לעודד את לטיאוס להתמקד בשליחת מתקפות במקום להתחמק ממנו.

פרופסור פרי חטף אגרוף אדיר לפנים ונפל אחורה. "לא לזה רציתי להגיע בגיל 70", הוא אמר בעברית והתחיל לנשוך את רגליהם של מי שעמדו סביבו. הוא נעמד שוב על הרגליים, תפס שני אנשים בצוואר שלהם וניגח אותם אחד בשני. באותו רגע מחבל רץ אליו במהירות מהקצה השני של החפלה עם גרזן בידו כשהוא צועק "אללה הוא אכבר", פרי מיהר לגונן על ראשו וכשמוט הגרזן פגע בידו השמאלית, הוא סיבב אותה נגד כיוון השעון, נעל את הגרזן מתחת לבית השחי שלו, ובידו השנייה שלף את עינו של המחבל היישר ממקומה.

דרגונייט המשיך לעוף אחרי לטיאוס שנראה מודאג מהעובדה שהדרקון שרודף אחריו לא מראה סימני עייפות. הוא נעמד לרגע, שאב אוויר לתוך הריאות שלו ושיגר מתקפת קרן על חזקה לעבר דרגונייט. פיצוץ עז התרחש, ענן ענקי של עשן התרומם באוויר ונראה לרגע שהכל הסתיים. אבל מתוך הפיצוץ הגיח דרגונייט, תפס את לטיאוס בידיו ושחרר מתקפת קרן קרח מטווח אפס.

בינתיים, פרופסור פרי גילה שהוא במיעוט מספרי. אגרוף אחד נשלח לעברו, ועוד בעיטה, והנה מכה עם צלחת, והנה וו מסובבת פגעה לו בראש. הוא נפל ארצה והרגיש בעיטות, הרבה בעיטות פוגעות בו, בראש, בצלעות, ברגליים, הוא הבין שזה הסוף, וכבר לא ניסה להתנגד.

לפתע כל מי שתקף אותו – הפסיק, זז לאחורה, והתכופף בכניעה. דרגונייט הגיח מביניהם, זוהר באור לבן בוהק, ועיניו אדומות מדם. הוא תפס את המחבלים אחד אחרי השני בידיו ושיגר אותם במלוא הכוח לאוויר כמו בובות ריסוק עלובות. כל אחד מהמחבלים עף כמה מטרים לגובה ונחת בצורה שבורה בחזרה באדמה. אף אחד לא קם אחרי המתקפה הזו. דרגונייט לא פסח על אף אחד וכשהוא הגיע אל המאמן שלו, הוא הגן עליו בגופו.

המחבלים נשכבו על הרצפה ללא ניע, מפחדים אפילו לנשום, כשלפתע צליל צורם של זרם חשמלי נשמע וכל הפוקדורים של המחבלים הוארו באור. מגנזון נפל חסר חיים לאחר שאחד המחבלים שלח לעברו חומר נפץ והפעיל אותו מטווח אפס.

המחבלים הבינו את המתרחש, נעמדו אחד אחרי השני על הרגליים ותפסו בפוקדורים שלהם באיום. דרגונייט הסתכל על המאמן שלו בדאגה וחזר להביט בהם בשנאה יוקדת. הוא פתח את פיו, שאב את האוויר מהסביבה והכין את המתקפה הכי חזקה שלו. המחבלים שיחררו את הפוקימונים שלהם והורו להם לתקוף את דרגונייט, שכבר פתח את פיו ושיגר את מתקפת קרן העל הקטלנית שלו…

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. למה הוא לא תפס את הלטיאס? הוא אשכרה בא לקחת איזה פרפג'ד ולוטאד מסכנים, הייתה לו הזדמנות לקחת את הלטיאס והוא לא תפס אותו? לבוא, להרוג ארגון פשע שלם בשביל לוטאד ופרפג'ד ולא לקחת את הלטיאס?…

  2. וואו, אהבתי את הנחישות של פרי ואת כל המאמצים שלו לעזור למאיר.
    הדרגונייט שלו נלחם בצורה יוצאת מן הכלל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *