סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הבטחה לעתיד.

בפעם האחרונה שכתבתי רשומה כזו (לחצו כאן), רציתי לסיים את הפוקידע, לפרסם 4 עונות, להרים משחקי תפקידים, להגיע ל900 לייקים, 2500 סאבים, 300 מבקרים בכנס ו50,000 גולשים בכל חודש. אפשר לומר שלאחר 3 שנים, כל מה שרציתי – התגשם.

היום אנחנו עם פוקידע מלא (פרט לדור 8, שיגיע בהמשך), פרסמנו 4 עונות, הרמנו אין ספור פעילויות ומשחקי תפקידים, יש לנו 1,022 לייקים, 2,650 סאבים, בכנס הרביעי ביקרו 400 איש, ונכון לחודש אוקטובר 2019 נכנסו לאתר 105,024 גולשים. זה פשוט מטורף.

אני חושב שלא יכולנו לעשות שום דבר מזה לולא התמיכה, האהבה והעזרה של הגולשים הנהדרים שלנו. ואני רוצה באמת לקחת את ההזדמנות הזו ולהודות לכל אחד ואחת מכם. בזכותכם חלומות באמת מתגשמים. אז תודה רבה מקרב לב.

וכאן עולה השאלה: אז מה הלאה? אז יש לי הרבה תכנונים לשנה הקרובה, וביניהם ניתן למצוא את כנס פוקימון מפלצות כיס 6 שיצא לפועל בחודש הבא (לחצו כאן לפרטים). לצד זה, אני מתרגש על בואו של דור 8, והאפשרויות הבלתי נגמרות שהוא מביא איתו, כמו: פוקידע, סיקורים, קרבות, סרטונים, בידור וכיוצא בזה. אני מקווה להמשיך לפרסם את המחוז של האתר, ולמרות שאני אמור לשמור על זה בסוד, יש שני פרויקטים ע-נ-ק-י-י-ם שאנחנו עובדים עליהם בהקשר הזה, אז יש למה לצפות.

ובעיקר אני אשמח לשמוע מכם. מה אתם רוצים לקבל בשבוע הקרוב? בחודש הבא? בשנה הקרובה? אני תמיד מחפש רעיונות חדשים. לדוגמה: לאחרונה פתחנו טיקטוק (קישור). כי תמיד טוב להישאר עם היד על הדופק. אז אם יש לכם רעיון, רשמו אותו בתגובות, ואולי תראו אותו יוצא לפועל כאן באתר. אני מבטיח לקרוא את הכל.

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. מעניין מה הפרויקטים…
    אני אומר שכדאי להתמקד על הפוקדע בהתחלה
    נוספו לנו צורות חדשות לפוקימונים חדשים
    אשמח לקבל מידע עליהם מהר ככל האפשר.

  2. אני אומנם לא כל כך פעיל באתר אבל אני עוקב אחרי ההתקדמות שלו ואני מאוד מעריך את ההשקעה ובמיוחד את ההישגים המדהים שהאתר הזה מצליח להשיג, שזה לא מובן מאליו, לדעתי מגיע צל"ש לכל מי משמשקיע מזמנו על האתר

  3. זה מה שהייתי רוצה לראות באתר: עוד העיר לבנדר. סקינים לבראול סטארס שמבוססים על פוקימון. מימס. עוד תמונות מצחיקות מהפייס. קומיקסים ושתצרף את הפוקימונים שאני מציע לדור מפלצות כיס כבר!!!!!!!!!!!

  4. אולי עוד כמה רעיונות למהדורות בעד ונגד (כבר יש לי כמה רעיונות).
    או שאולי תשלים את הפוקידע של דור 8+ג'יגאנטמקס (למקרה שאתה לא יודע, תיכנס ליוטיוב).
    או שתעלה את הקצב שבו אתה מתרגם את המנגה.
    או שתבקש עוד סיפורים בנושא פוקימון.
    או שתשלים את הפוקידע של מחוז מפלצות כיס.
    או שתעשה פינה שבה אתה בכל פעם "כותב" מכתב לסטושי טג'ירי בו אתה מתלונן על הפוקימונים.
    או שתעשה עוד תערוכות ציור (האמת היא שאני מקווה לתערוכת מגות. הצלחתי לצייר מגה מגנזון ומגה פוריגון Z).
    או שתשלים את הפוקי- חידה.
    או שתעשה עוד כמה מתיחות אתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *