סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חוקי טורניר הוידאו של חרב ומגן לכנס פוקימון מפלצות כיס 6!

כפי שאתם יודעים, בעוד כחודש יערך כנס פוקימון מפלצות כיס 6 ובו תוכלו להתחרות בטורניר הוידאו של המשחקים חרב ומגן. עוד דבר שאתם בטח יודעים הוא שאין עדיין חוקים בכל הנוגע לסמוגון OU. וזה מותיר לנו, לי, למאור מנהל הטורניר, ולכם את האפשרות לגבש את החוקים בעצמינו.

ברשומה הזו אתם תוכלו לרשום את דעותיכם בנוגע למה צריך להיות חוקי בטורניר, ומה צריך להיות לא חוקי בטורניר. קחו בחשבון שני דברים: הראשון, הדעה שלכם צריכה להיות מנומקת. ההסבר הוא חלק חשוב בניסיון שלכם לשכנע אותנו למה הדעה שלכם צריכה להילקח בחשבון. זה שאתם לא אוהבים לפגוש פוקימון מסוים, לא אומר שאנחנו נוציא אותו. והדבר השני הוא שהדעה הקובעת היא בסופו של דבר של מאור, מנהל הטורניר.

אני נותן לרשומה הזו שבוע ימים ולאחר מכן תתפרסם רשימת החוקים של הטורניר. זה ייתן לכם כ23-24 ימים להכין שישיות, לחשוב על אסטרטגיות ולהתכונן לטורניר. דבר אחרון שחשוב לי לציין: אם בנקודת זמן מסוימת סמוגון OU יחליטו להוציא חוקים משלהם, אשאיר את ההחלטה האם ללכת על החוקים שלהם, או על החוקים שנקבעו מראש, בידי מאור.

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. קודם כל רק רוצה לשאול, אם סמוגון יוציאו מאוחר יותר בחודש הקרוב חוקים, לפי מה נלך?
    אני חושב שצריך לאסור דיינמקס, הסיבה: זה שבור לחלוטין מכל סיבה שהיא.
    קודם כל אתה מקבל חיים כפולים לשלושה תורות מה שכבר הופך אותך לפחות או יותר בלתי ניתן להריגה, נוסיף לזה שיש לך בעצם שלושה תורות להשתמש במהלכים עוצמתיים עם אפקטים משניים שבורים לחלוטין שאי אפשר לחסום.
    גשם ומתקפות מים יהפוך כל פוקימון עם סוויפט סווים לסוויפ לכל צוות כלשהו.
    מתקפות לחימה מוסיפות שלב להתקפה ומתקפות מעופף מעלות מהירות, ביחד זה ממש כמו דרגון דאנס כולל שתי התקפות משני סוגים שונים.
    נוסיף לזה את העובדה שחפצי choice לא משפיעים עליך, אבל אתה עדיין מקבל מהם את החיזוק.
    מה זה אומר? שאם תחזיק צ'ויס סקארף תקבל חיזוק למהירות בשלב ובכל זאת תוכל להשתמש באיזו מתקפה שתרצה ולא לדאוג שתתקע עליה.
    אין לי עוד מה להסביר בנוגע לדיינמקס, אני חושב שזה ברור לכולם שזה שבור לחלוטין.
    דבר שני
    אגיסלאש
    זה שהורידו לו טיפה את הסטטים והחלישו את מתקפת מגן המלך ככה שתוריד שלב התקפה במקום שני שלבים לא אומר שהוא כבר לא אובר.
    הוא חזק, ובידיים של מי שיודע להשתמש בו זה יהיה כמו להשתמש בפוקימון עם 140 בכל הסטטים למעט חיים ומהירות.
    עוד פוקימון שאני חושב שכדאי להרחיק זה דארמאניטאן עם גורילה טקטיקס.
    בעברית זה אומר שיש לו צ'ויס בנד בנוי עליו, ואם תיתן לו צ'ויס בנד אז הוא יקבל חיזוק גם מהחפץ וגם מהיכולת, כלומר חיזוק של 225%.
    עד כמה שאני רוצה להשתמש בו, אני חושב שזה שבור לחלוטין.
    מה שכן, דארמאניטאן עם זן מוד הוא די נחמד ולא נראה לי שתהיה בעיה להשתמש בו.
    אני חושב שהסברתי כל מה שרציתי.
    אם יעלו לי עוד איסורים שצריך לאסור אעלה אותם בעוד תגובות.

  2. אני מסכים עם מלוז בנוגע לדארמאניטן הוא יכול לעלות לקרב ופשוט להוריד ליריב את כל הפוקימונים שלו, אם הוא נפגש עם פוקימון שאייסיקל קראש חלש עליו הוא פשוט עושה דינאמקס ותוקף מתקפה אחרת שמעלה לו את הסטט וכנראה הורגת את היריב, תלוי במתקפה. בכל מקרה אני די בטוח שהפוקימון הזה שבור מידי וכבר ראיתי אותו הורג פוקימוני אש במכה אחת של אייסיקל קראש הוא או פי ולא צריך להיות בטורניר.
    על דיינאמקס אני לא בטוח. אגיסלאש תמיד היה אחד הפוקימונים החזקים ביותר בפוקימון, עכשיו פחות אבל עדיין ישלו אחלה סטטים אחלה מתקפות אחלה יכולת וכמו שלוז אמר מי שיודע להשתמש בו משיג פוקימון עם 140 בכל הסטטים חוץ מחיים ומהירות אני בכללי לא חושב שזה מאוד פגע בו הורדת הסטטים וההורדה לקינג שילד הוא עדיין צריך להיות באובר
    בינתיים זה כל מה שיש לי.

  3. אני חושב שכדאי לעשות כמו שהמשחק אמר שאסור ג'יגנטמאקסים בתחרותי אבל כן יהיה מותר דיינמאקסים אני מציעה את זה כי ראיתי שזה חוק הגיוני כי ג'יגנטמאקסים הם מאוד חזקים וכמעט אי אפדר להוריד אותם כי יש לכול אחד כוח שונה וז מאוד OP וזה די יהרוס חלק גדול מהמשחק אם הם יהיו בתחרותי

  4. אני אישית יותר משחק דאבלס(vgc) אבל עדיין אני לא חושב שצריך לעשות באן לדיינמקס, אני כן מסכים לגבי גיגאנטאמאקס שהוא חזק מידי ושהמהלכים שם יותר מידי חזקים. אני חושב שדיינאמקס הוא לא כזה חזק משום ש א' היכולת הזאת אמנם מאפשרת לך להכפיל את החיים ומחזקת אותך אבל אני חושב שיש דרכים לעקוף את זה נגיד כדי למנוע סטט צ' יינג'ס יש מהלכים כמו קליר סמוג או הייז ופרוטקט הוא לא לגמריי חסר משמעות משום שאתה עדיין חוטף 25 אחוז מהנזק הרגיל ואני גם דיי בטוח שחוסם את האפקט כמובן שיש גם את המהלכים כמו דיג ודייב שיגנו עליך מהדמג' ויבטלו את האפקט טענה לא נכונה נוספת שטענו פה היא שאי אפשר לעשות לך ohko בדיינאמקס בלי דיינמקס משלך שהיא גם לא נכונה, קרה לי המון שהשתמשתי בסוויפרים מהירים (כמו סינדראיס או האולוצ'ה) ועשיתי ohko לאויבים שחשבו שהם יכולים לעשות דיינמקס בתור הראשון נגדי כמובן שזה מאוד תלוי במאצ'אפ וביריב אבל בדרך כלל מתלוננים על סוויפרים בדיינאמקס וזה על מי שאני מדבר) עוד דבר שמאוד קשה לדיינאמקס להתמודד עם מהלכים כמו sucker punch שמאוד טובים נגד דיינמאקס. אני אישית חושב שצריך לקחת את החוקים של הבאטל סטדיום וזהו ושאנשים אומרים שדיינאמקס זה op כי אין להם כוח למצוא דרכים נגד זה.

    לגבי דאמניטאן הפתרון הוא מאוד פשוט. תדאג שיש לך פוקימון עם מעל מ95 בספיד שהוא סופר אפקטיב על אייס (שיש הרבה כאלו) ויש לו הרבה אטאקינג סטט

  5. VGC ודאבלס זה שני דברים שונים, כדאי לך ללמוד את ההבדל.
    זה אולי יעבוד על דארמאניטאן עם צ'ויס בנד אבל לא עם צ'ויס סקארפ.
    התשובות שאתה נותן גם לא בדיוק עוזרות, לקחת פוקימונים מסוימים כדי לנצח דיינמקס
    כאילו, היריב פשוט לא ישתמש בדיינמקס עד שהוא יטפל בפוקימונים האלה.
    ג'ייגנטמקס ודיינמקס זה בדיוק אותו הדבר, ההבדל היחיד שיש לפוקימון מהלך מיוחד, שאגב לרוב לא משתווה לאפקט המשני של מהלך דיינמקס רגיל.

  6. שאדו טאג יכולת שבורה במיוחד וגם בסמוגון אסרו עליה ככה שאני חושב שצריך גם בטורניר חוץ מזה אין לי ממש מה להוסיף לגביה. אגיסלאש הוא פוקימון מאוד חזק עם יכולת מעולה ולא סתם הוא היה אובר בסאן ומון. הנרף שהוא קיבל לא משמעותי מספיק בשביל להשאיר אותו בOU. אחרון חביב אקסדריל שהוא פוקימון שאני מאוד אוהב היה OU בדור 7 אבל עכשיו כשרוב הקאונטרים שלו פשוט כבר לא נמצאים במשחק ואחרי הבאף שרפיד ספין קיבל הוא צריך להיות אובר לדעתי.
    דבר אחרון אפשר לעשות פשוט את הטורניר טורניר אוברס וככה פחות להסתבך עם לאסור דברים.

  7. אני רק רוצה להגיד שדברים שהם over powered לא יעזור לתת לנו טיפים איך לנצח אותם צריך לתת להם באן מהתחרות אם הם חזקים מידי להתמודדות מה שנכון על אגיסלאש גאלאר דארמאניטאן וכנראה גם על דינאמאקס

  8. לא כדאי לדעתי ליצור פורמט. לדעתי עדיף לשחק פשוט לפי OU והחלטות שלהם, יש יותר מחודש וזה די והותר זמן בשבילם ליצור מטה שחיקה.

  9. לדעתי צריך להוציא חוק נגד ג'ייגנטמקס, לא מספיק שדיינמקס מאוד חזקים, למתקפות של הג'ייגנטמקס לפעמים יש אפקטים די שבורים, כמו המתקפה הבלעדית של ג'ייגנטמקס באטרפרי, ובנוסף זה גם ככה בטורנירים של פוקמון באונליין, אז אולי גם כדאי ללכת לפי זה.
    ואם לא מעיפים את הג'ייגנטמקס, לפחות שאם יהיה פוקמון מורדם אצל היריב, אז שהמשתמש לו ישתמש במתקפה הבלעדית של ג'ייגנטמקס באטרפרי או מתקפה שעלולה להרדים (אלא אם כן היריב הרדים את הפוקמונים שלו).

  10. דיימאקסים לא כאלו חזקים יואו אני ראיתי וגם עשיתי מכה אחת לדיינמאקסים לא כולם חזקים ואפשר להרוג אותם במכה אחת או שניים לפעמים מה שכן ג'ייגנטמאקסים יש להם יכולות שבורות כמעט לכולם לפחות אז אני אישית חושב לאסור אותם גם באונליין החליטו שלא להשתמש בהם וזה אסור אז אולי הם יודעים מה הם עושים?

  11. קודם כול יש לי שאלה/המלצה, הטורניר הוא טורניר סולו או זוגות מפני שאני חושב שעדיף זוגות מאשר קרבות סולו. קרבות זוגות הרבה יותר מעניין עם יותר אסטרטגיה ומאפשר להתמודד יותר בקלות עם פוקימונים קשים כמו דארמניטרן, איגיסלאש וכדומה (כמובן תלוי מצב).
    לגבי גי מקס, אני חושב למרות שהיה מגניב לראות את הפיצר הזה בקרבות זה יוצר חוסר איזון בין הצדדים בעיקר בגלל אפקטים מוגזמים (מדבר יותר על בטרפריי אבל הוא לא היחיד). לגבי הדי מקס אני מאמין שזה עוד סבבה ולא בלתי אפשרי להתמודד, הקטע שכמעט תמיד ברגע שהיריב שלך עושה את זה עדיף לך לעשות כמוהו. למרות זאת אני חושב שאפשר וכדאי לשלב די מקס בקרבות כי בכול זאת זה הגימיק החדש.
    כמובן בלי אגדיים אלה אם הטורניר הוא ברמת אובר.

  12. עוד הצעה
    לאסור קורסולה עם החפץ eviolite.
    זה סט ממש מעצבן ואם אין לך פוקימון עם נוק אוף זה ממש מעצבן.

  13. loozariyus
    קורסולה אמנם מעצבנת… אבל היא רחוקה מלהיות הרסנית. היא בעיקר מפילה בפח את מי שלא מחזיק תוקפים מיוחדים רלוונטיים עבורה. קורסולה מעולה בנטרול של תוקפים פיזיים. פשוט תריצו משהו עם אנקור\טאונט\ספיישל אטאק\נוק אופ. אם אין לכם כלום מזה.. אז הבעיה היא בצוות.

    נדב
    הפעם זה סינגלס. אני חושב שיש ביקוש הולך וגובר באמת לפורמט כפול.. לVGC.

    ליאור
    יש אבל כמה כמו טוגקיס שפשוט הרסניים. גם בסמוגון עצמו הם נמצאים בסספקט טסט.

    DaSushi
    הם אכן אסורים.
    כל המכניקה אסורה. גם גיגנטמקס וגם דינמקס.

    אחד שמבין
    יש פה בעיה. גם בשאודאון עצמה המכניקה נמצאת כרגע בסספקט טסט. תהיה תוצאה נניח די בצמוד לטורניר. על מנת שאנשים יוכלו להכין צוותים מראש (כי בניגוד לשאודאון שם בונים בלחיצת כפתור.. בקונסולה זה לוקח זמן), הוחלט להקדים תרופה למכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *