סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

האחד עם המזל – פרק 11: קוקואי, מה לעזאזל קורה כאן? / איתי שני

"קוקואי? למה אתה עם אזלף?" שאלה סינתיה בחשש "רגע, זה הוא? האזלף?"

"כן, זה הוא, אני אסביר לך את הכול עוד רגע, רק כרגע תעזרי לי לסיים עם זה" אמר קוקואי לסינתיה.

בורנט פתחה מחשב והתחילה להקליד כמה דברים כשקוקואי מאחוריה. סינתיה לא הייתה בטוחה עדיין מה קורה. מצד אחד היא מודעת לכל מה שקרה לקוקואי, אבל מצד שני, היא לא מבינה מה אזלף עושה פה. ועוד האזלף שהפגיש בינה לבין קוקואי.

(פלאשבק)

אני בדיוק סיימתי קרב עם מישהו שרצה להיות אלוף, הוא לא היה חזק מספיק, אבל היה לו פוטנציאל. אחרי הניצחון הסתובבתי לרגע לאחור והדבר הבא שאני רואה זה אזלף. הוא היה בתוך חדר כחול כזה, ואז קוקואי הופיע שם. אזלף הראה לי את כל מה שקוקואי עבר, ולקוקואי את כל  מה שאני עברתי. התחלנו לדבר סתם ככה. אף אחד מאיתנו לא הבין מה קורה, אבל גם לא היה נראה שהיה לנו אכפת כל כך. דיברנו, צחקנו, והסתכלנו על אזלף המון. הוא צחק ונראה שהוא התעניין בנו. ואז שמנו לב שיש לו מן מדבקת לב על הגב, ויצא ממנה זוהר. וברגע שהזוהר יצא, שנינו חזרנו לאיפה שהשתגרנו ממנו. חשבתי שזה אולי היה חלום אבל אז ראיתי פתק שכתוב עליו: "קוקואי" ומספר הטלפון שלו. החלטתי להתקשר להבין, שלא הזיתי את זה או משהו. דיברנו והבנו שזה היה אמיתי. ומאז התחלנו לחקור, את אזלף, את צוות איוולב, ואת האחד. הכול התגלגל כל כך מהר.

(סוף פלאשבק)

אבל אני עדיין לא מבינה מה אזלף עושה פה, ולמה הוא עם קוקואי.

בורנט הפנתה את המסך של המחשב לסינתיה ואז היא ראתה, זה היה הסרטון של לאק ורוקראף הופכים לקריסטל. הם היו מדהימים, הם ניצחו את סידרון בלי בעיה, למרות שהשתמש בפוקימונים מסוג מים, שהיו סופר אפקטיבים על רוקראף, שהיה מסוג אבן. לייקאנרוק קריסטל לא היה דומה למה שהם חשבו שהוא יראה. הוא היה נראה כמו זאב מפלצתי כזה. קשה להסביר. לאק היה נראה הרבה יותר מאיים. אבל מה שהכי הפתיע אותם, היה שרוקראף לא התפתח, וממה שהם יודעים, לאק עוד לא יודע על זה. והוא גם איבד את הזיכרון שלו מהקרב.

"את מבינה, זה לא כמו כל דבר שחשבנו, יש לנו עוד הרבה מה לגלות", אמרה בורנט לסינתיה.

"זה כן, אבל מה כל זה קשור לאזלף?" אמרה סינתיה, שאזלף עמד על הכתף של קוקואי.

"מסתבר שצוות איוולב כלאו אותו, טוב לא בדיוק. הם יותר גנבו אותו בגלל שהם שמעו על אגדה שאומרת שאם יש לך את אזלף, יוקסי ומספריט, הם ביחד יצרו פוקימון שיותר חזק ממיו ומיוטו ביחד. אחד המהלכים הגאוניים שלי, אני בשוק שהם בכלל קנו את זה", הסביר קוקואי, וסינתיה נזכרה במשימה שבה הוא הלך לתוך צוות איוולב במסווה, אבל היא חזרה ישר לחשוב על מה שקוקואי מסביר לה עכשיו.

"אז מה שתכננתי לא הלך הכי טוב, כי צוות איוולב כלאו אותו כמובן. הוא הצליח להשתחרר", אמר קוקואי ואזלף היה עם חיוך על הפרצוף. זה היה נראה כאילו הוא אומר לה – ברור שהשתחררתי! אני אזלף! – כמו ילד שמנסה להצחיק. היא גיחכה, וחזרה להקשיב לקוקואי. "הצלחתי להתחמק מסידרון, הוא שמע שאני עם אזלף, אבל אני מודאג מאריק", אמר קוקואי בחשש קצת.

"אל תדאג", אמרה בורנט, "הוא רק שולח את החיילים שלו. וחוץ מזה, יש לך פה את אלופת סינו שתגן עליך, לא ככה סינתיה?"

סינתיה שעדיין היה נראה כאילו היא מנהלת שיחה עם אזלף, ענתה "ברור! אני אעשה כל מה שצריך כדי להגן עליך! אין לך מה לדאוג!"

קוקואי הרגיש יותר בטוח ומוגן.

= = = = =

'אין לי מושג מה קרה', חשב לאק לעצמו. 'הדבר האחרון שאני זוכר זה שראיתי מישהו עם E על החולצה כמו מי שתקפו אותנו והלכתי למערה'.

'וגם, למה לעזאזל אני חושב על אזלף בלי הפסקה?'

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. זה נשמע כאילו יש כמה אזלפים כשבברור יש רק אחד
    למה הסיפור הזה נהיה מוזר?
    ודי ברור שלייקנרוק נראה כמו זאב מפלצתי, ככה כל הלייקנרוקים נראים
    ואיך בדיוק זה שאזלף העביר את שניהם למקום מסוים גרם להם לדבר על צוות איוולב? מצטער זה מוזר מדי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *