סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון גו הרוויחו 1.4 מיליארד דולר ב2019!

לפי האתר "סופר מידע", המשחק פוקימון גו הרוויח 1.4 מיליארד דולרים רק בשנת 2019. הישג זה הופך את פוקימון גו למשחק השישי ברשימת המשחקים החינמיים שניתן לשחק בהם, אחרי משחקים כמו "פורטנייט" ו"ליגת האגדות".

הרווחים של משחקים חינמיים גדלו בשנים האחרונות, עם עלייה של כ6% משנה שעברה. משחקים חינמיים מהווים כ80% מרווחי המשחקים הדיגיטליים לשנת 2019. המודל העסקי הוא בדרך כלל משחק רב משתתפים, שמבוסס על משחק בו זמנית של כמה משתתפים, כמו לדוגמה עם פוקימון גו.

לפי "סופר מידע", פוקימון גו הרוויח ב2017 רק 890 מיליון דולרים, וב2018 רק 1.3 מיליארד דולרים. הרווח של השנה הופך אותו להיות המשחק עם הביצועים הריווחים הטובים ביותר ב3 שנים האחרונות, לאחר שעלה ממקום תשיעי למקום למקום רביעי וכעת הוא נחת במקום השישי.

מאז ההשקה של פוקימון גו, ניאנטיק הצליחה לגרום לשחקנים לבזבז כסף בצורה מאוד טובה, כך שיש עלייה של 46% ברווחים שלה מהשנים האחרונות. אומנם ניאנטיק לא משחררת את המידע שלה, אבל ניתן לשער שכרטיסי רייד וכרטיסי רייד פרימיום הם עיקר הרווח של החברה.

ניתן לשער שעם כניסת ליגת הקרבות ב2020, אנחנו צפויים לבזבז הרבה יותר כסף ובכך להעלות את הרווחים של החברה בעוד כמה מיליוני דולרים. חשוב לציין שהמשחק יצא ב2016 וארץ המוצא שלו היא יפן, שם המטבע הוא יין, והוא חלש בהרבה מהדולר האמריקני, מה שרק מגדיל את גודל ההישג של פוקימון גו.

מקור

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *