סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: ההרחבות לחרב ומגן – Isle of Armor & The Crown Tundra!

חברת פוקימון פרסמה ידיעה שהיא מתכוונת להוציא שתי הרחבות למשחקים "פוקימון חרב" ו"פוקימון מגן" תחת השמות Isle of Armor & The Crown Tundra. וכמו עם כל דבר אחר, האינטרנט נשבר בעקבות הידיעה המרעישה. חלק אוהבים וחלק שונאים. הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

= = = = =

= = = = =

אוהד: שמעו, גם אם הדעה שלי היא בעד, זה בתנאי שיתנו לנו משהו באמת טוב. אני כרגע לא קונה את ההרחבות כי אני מחכה לביקורות שיגידו אם זה שווה את זה או לא, אבל לצורך הדיון בואו נניח שזה שווה את זה. שמדובר בהרחבה מטורפת עם תוכן חדש ומעניין ועוד כמה שעות טובות של משחק. יש לנו פה גם 2 הרחבות באותה חבילה – אחת כל חצי שנה, ככה שאמור להגיע לא מעט. אם זה הולך להיות מהנה – מבחינתי זה לגמרי שווה את המחיר. המשחק בשבילי היה יחסית ארוך, ואני חושב שפוקימון הגיע למצב שיש קצת יותר מדי עומס. לכן לפצל את העומס לכמה גלים זה לגמרי רעיון חכם שישאיר אותי עוד הרבה זמן בעניין וייתן לי מוטיבציה להמשיך. המשחק הזה הוא הראשון שהשלמתי בו את הפוקידע, ואם היו לי עכשיו 1000 פוקימונים להשלים במכה – יש סיכוי גדול שלא הייתי מוכן לכל כך הרבה. כשזה בא בכמה מכות, לעומת זאת – זה הרבה יותר נוח. פוקימון הביאו לנו משחק טוב בסך הכל. אם אף אחד לא היה שומע על ההרחבה זה כנראה גם לא היה מפריע יותר מדי לאף אחד שאין אותה. אם העובדה שיש הרחבה מציקה לכם, אל תקנו אותה. אבל למי שכן מחפש אקסטרה – פוקימון עשו עבודה לא רעה.

= = = = =

היטמן: 15.11 פוקימון מוציאים משחקי דור חדש – חרב ומגן. פחות מחודשיים אחרי נחשף שיצאו לא אחת, אלא שתי הרחבות למשחקים החדשים. וכאן עולה השאלה: למה? למה מוציאים הרחבות כשיכלו להכניס אותן למשחקים עצמם? למה לא חיכו עד שההרחבות האלה יהיו מוכנות כדי לתת לנו משחק של 100%? למה אנחנו צריכים לשלם גם על המשחק וגם על ההרחבות בנפרד? שלא נדבר על שירות האונליין שצריך לשלם עליו ושירות ההום שגם מצריך מאיתנו לשלם עוד כמה שקלים. למה אנחנו צריכים לקבל משחק חצי אפוי רק כדי שנוכל לקבל עוד כמה פירורים שיספקו אותנו חודשיים אחרי? למה חברת פוקימון מזלזלת בנו האוהדים? למה היא לוקחת אותנו כמובן מאליו? למה אנחנו צריכים להתלונן על פוקידע שלוקה בחסר ולקבל תשובות כמו "אין מקום להכניס את כולם", ובאותה נשימה, פתאום אפשר להכניס עוד מינימום 200 פוקימונים נוספים בהרחבות עצמן? למה הורסים לנו את הציפורים האגדיות שיאבדו את הסוג שמגדיר אותן (ציפורים) או את האלמנטים שהן מורכבות ממנו (אש, ברק וקרח)? למה? למה? למה?

פוסטים קשורים

15 תגובות

  1. בעד כמובן.
    בסופו של דבר זה די מובן מאליו שהם לא יוכלו להכניס את כל הפוקימונים, ועדיף לתלוש את הפלסטר כמה שיותר מהר איך שאומרים.
    אישית לא אכפת לי מהדקס בשום צורה.
    נכון חלק מהפוקימונים שאני אוהב לא נמצאים אבל אני מבין שזה הכרחי ואני יודע שהם יחזרו במשחקים הבאים.
    ההרחבות נראות כמו משהו שבהחלט שווה להתלכלך עליו.
    גם על חרב ומגן אנשים דיברו בצורה מגעילה והוא יצא נהדר.
    אני הזמנתי מראש את ההרחבות כי אני מאמין בגיימפריק שידעו לתת לי את המיטב כמו שתמיד עשו.
    מי שלא רוצה את ההרחבה שפשוט לא יקנה אותה כמו שאמרו לפניי.
    תקבלו את כל הפוקימונים שלכם מהום או מחברים, ולנו לנו להנות מהמשחק שלנו בשקט.

  2. אני כמובן בעד
    לפי דעתי ההרחבות זה הדבר הכי טוב קרה בסורד ושילד המשחקים עצמם היו ממש כיפים והיה לי ממש כיף לשחק בזה לבד או עם חברים אבל אחרי 190 של משחק זה מתחיל טיפה לשעמם ואני בטוח מ100 אחוז שההרחבות יספקו לי עוד 60 שעות של כיף טהור
    חוץ מזה מי שלא רוצה לקנות את ההרחבות שלא היקנה הם יכולים להחליף עם חברים (ולהגיד שצריך לקנות אונליין זה שקר גמור האנליין משמש להרבה מאוד משחקים פוקימון יותר מתמקד על הסינגל פליי ככה שלא חייבים לקנות לאומת משחקים כמו ספלאטון שדורשים אונליין בשביל לשחק)או להעביר עם הום
    בקיצור מי שלא רוצה לקנות את ההרחבות שלא היקנה אני יכול להבטיח לכם שאף אחד מגיימפריק לא יאיים עליכם עם אקדח אז תנו לנו להנות מהמשחק ותשבו בשקט בצד ותמשיכו להתמרמר על המשחקים אוקיי?

  3. האמת, יוסי, יש לך יופי של טענה.

    אבל אף אחד א ף א ח ד. לא מדבר ככה על הציפורים האגדיות החדשות. זה ליטרלי הדבר הכי טוב שנקבל בהרחבה. והטיעון שלך לא מוצדק. נכון, הן מאבדות את סוג המעופף (סוגי האלמנטים בטוח נשארים), אבל האם זה הופך אותם לפחות ציפורים? זאפדוס כבר לא יכול לעוף, אבל זה כי הוא יען. עדיין ציפור. שני האחרים עדיין עפים. ואיך בדיוק סוג מעופף מגדיר אותן כציפורים? מצד אחד- גולדאק, אמפוליון, בלייזיקן. מצד שני- גרידוס, מאנטין, צ'אריזארד. בין להיות "מעופף" ולהיות ציפור אין שום קשר. ולמה משנים להן סוג ש- "הופך אותן למה שהן"? ברוח המסורת היהודית, אענה על שאלתך בשאלה: למה שינו את סוג האש של וולפיקס, שהפך אותו למה שהוא, ושינו להפך הגמור- קרח? התשובה לשתי השאלות היא פשוטה- צורות מחוזיות.

    אה, ואם תגיד גם שיש לך בעיה עם העיצוב שלהם, אז אני אתחיל לחשוד שאתה חולה בג'נוואנריטיס או משהו. מה יותר מגניב- תרנגולת גומי בוערת, או פיניקס אפל שנראה כאילו הוא הולך להרוג אותך? אני יודע מה אני הייתי בוחר.

  4. אני בעד,
    אני תמיד שאלתי את עצמי למה פוקימון לא עושים הרחבות למשחקים שלהם ושזה יהיה כ"כ נחמד אם נוכל להמשיך עם הצוות שלנו מהמשחק הזה במקום להתחיל לתפוס פוקימונים ברמה 5 עם סטארטר קטן.

    הדור הזה לקה המית'יים חדשים ובפוקימונים אגדיים נוספים וזה נחמד שהם מוסיפים אותם עכשיו.

  5. בעד.
    תראו, המשחק לא מרגיש לי חסר. אני על 200 שעות ועדיין נהנה גם מקרבות וגם מריידים. לגבי עלילה? העלילה בפוקמון תמיד היתה קצרה. קבלתם במשחק עלילה רגילה וקבלתם פוסט גיים קצר..כרגיל.

    לא קבלתם הרחבה חודשיים אחרי צאת המשחק. קבלתם רק הודעה על דבר קיום ההרחבות. ההרחבה מחולקת ל2 כאדר החלק הראשון יגיע חצי שנה לאחר צאת המשחק המקורי והחלק השני יגיע שנה אחרי צאת המשחק.

    אם בדרך כלל אנשים משחקים במשחק חצע שנה ואז הוא מעלה אבק עד שיוצא משחק חדש… הפעם, הדיאלסי יתנו לכם כל פעם סיבה חדשה לשוב ולשחק.

    .
    אם בדורות קודמים היתם משלמים משחק מלא כל שנה… אז ב2020 במקום לקנות צלע שלישית/רימייק – אתם קונים 2 הרחבות למשחק הקיים שלכם אשר יחד עולות חצי מעלות משחק חדש.

    ומה שהכי נחמד הוא שהוספת פוקמונים לא סגורה מאחורי פייוול ותהיה זמינה לכולם. גם למי שלא יקנה את ההרחבה.

  6. אני בעד , פחות משבוע אחרי שקיבלתי את פוקימון מגן סיימתי את הפוסט גיים כלהמשחק לקח לי בערך 15 שעות הרגשתי עלילה לא אפקטיבית וריקנות במשחק , חשבתי לעצמי אוי אני מקווה שישדרגו עוד חלק של פהוסט גיים חודשיים אחר כך,פוקימון דיירקט , אני מאושר כשהם מודיעים על הרחבות רואה אגדיים חדשים עם עיצוב מטורף צורות גאלאר מגניבות של ציפורי קאנטו ועוד ועוד ועוד זה הדליק אותי ואני לא יכול לחכות, וכן נינטנדו,גיימפריק מי שזה לא יהיה לוקחים מאיתנו קצת כסף על כל דבר זה יוצא השקעה של ממש היה אפשר לקבל משהו כולל יותר עם הכל אבל זה היה מונע את יציאת המשחק בנובמבר מה שקורה כבר 5 שנים ברצף מה לעשות זה בכל זאת חברה וחברה צריכה להרוויח כסף, אנחנו פשוט צריכים להיות חכמים ולא לקנות כל מה שהם זורקים עלינו להביןמה טוב מה כיף לנו מה שווה לנו ולקנות את זה ואל תאשימו את נינטדו וגיימפריק שהן רוצות כסף,זה הרי ברור וטבעי

  7. בעד
    מה יותר טוב, שיגרמו לנו לשלם על משחק כמעט בדיוק אותו הדבר, או שנשלם על המשך למשחק הישן?

  8. אני לא בעד ולא נגד למה לעשות מזה כזה עניין גדול הריי ההרחבה היא לא לסתם ההרחבה זה למי שרוצה להמשיך לא חייב כל כך לקנות את ההרחבה רק מי שרוצה יקנה לא צריך לעשות עניין גדול מי שנגד ומי שבעד לא כזה יהיה לו אכפת בסופו של דבר הוא יקנה אפילו שהוא סתם מבזבז את הכסף שלו כמעט כל חצי שנה כל עוד הוא רוצה להמשיך שימשיך לא צריך לעשות עניין כאילו זו רק הרחבה זה לא משנה כל כך כאילו מי שיאהב את ההרחבה כנראה ימליץ על זה ומי שלא אז כנראה שלא

  9. זה דבר חדש לפוקימון והוא מאוד מעניין. הדבר היחיד שקרוב לזה בעבר היו משחקי המשכים, פוקימון שחור ולבן 2 שהיו אמורים להיות המשך ישיר להרפתקה הקודמת ולא היו, וגם כמו אוטרה שמש וירח.
    שמעתי שיש אנשים שישמחו לבלות עוד עם האנשים שהכרנו בסיפור הספציפי הזה של פוקימון ולהמשיך אותו, ובמובן הזה הרחבה של המשחק היא הרבה יותר טובה לעומת משחק חדש ש"ממשיך" את הקודם.
    אם פוקימון חייבים להוציא משחקים חצי אפויים בשביל להמשיך את האנימה והצעצועים, זה נחמד אם בכל זאת בסופו של דבר נקבל משחק שבאמת שווה את הכותרת החדשה.

    מנגד, האם הם באמת רוצים שנשלם על הסוף של המשחק חצי מהמחיר של המשחק החלקי שקיבלנו לפני?
    בנוסף, אם הם מתכוונים בסופו של דבר להכניס את כל הפוקידע, זה די מגעיל בסופו של דבר, כי זה גם מתנגד לאמירה לגבי הסיבה שהם לא מכניסים מראש את כל הפוקידע, וזה גם כביכול נראה כאילו חותכים תוכן בכוונה מהמשחק, ואז מוכרים אותו לאוהדים חזרה בחלקים.

    אין לי מספיק מידע כדי להחליט בעד או נגד כרגע.

  10. בעד. תבינו, למה לשחק במשחק שהוא לא שלם??? אם נינטנדו לא היו מוציאים את ההרחבה הם היו פושטים רגל, מכיוון שהמשחקים הראשונים של הדור השמיני שמוגדרים כמשחקי ליבה, לא היו מוצלחים. חוץ מזה, אם לא היו יוצרים את ההרחבות, לא היה את הטריילר, ונראה לי שכולם שואלים את עצמם למה לעזאזל הסתירו את הראשים של גאלאריאן סלוקינג וגאלאריאן סלוברו (אם כבר אני מדבר על גאלאריאן סלוברו, מעניין איך תראה צורת המגה שלו, אם יעשו אחת כזאת). ואחרון חביב: קלירקס (פוקימון המלך). הוא זה שעונה על השאלה מי השליט של גאלאר. למקרה שאתם מבולבלים, הנה הגדרת הפוקידע שלו: "פוקימון זה שלט בכל גאלאר בזמנים קדומים. למרות שהוא נראה עדין וקל, כל מהלך שלו מלא בחסד ובכבוד. יש בו גם אינטליגנציה גבוהה מאוד, ואומרים שהוא יכול לראות כל עבר, הווה, ואירוע העתידי"(כן, כן, אני יודע מה אתם חושבים, שהוא לא השליט כעת. אבל בטריילר רואים שהוא מתעורר, מה שנותן את המחשבה שהוא מתעורר כדי לחזור להיות השליט).

  11. לאו דווקא. דבר ראשון, רג'יגיגאס אפילו לא הופיע בטריילר, ודבר שני- אין מצב שהרג'ים החדשים יהיו פשוט "אה, כן, יש רג'ים חדשים, לכו תתפסו אותם". בטוח יש רקע מאחוריהם.

  12. לקורסלופוק

    1. נינטנדו היא חברה מאוד רווחית ואין לה שום חשש לפשיטת רגל. בטח שלא בגלל הצלחה או חוסר הצלחה של משחק בודד.
    2. נתוני המכירות של מגן וחרב מדהימים. הם בין המשחקים הנמכרים ביותר על הסוויצ' מאז שיצא. יש הרבה רעש שלילי עליהם …אבל בסוף הם נמכרים כמו סופגניות רולדין בבוקר ראשון של חנוכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *