סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מספרים לנעמה יששכר מה קרה ב10 חודשים שהיא לא הייתה פה!

בדרך כלל אני מתרחק מפוליטיקה כמו מאש, אבל אז ראיתי את הרשומה המצחיקה הזו וחשבתי להמיר אותה לפוקימונית.

= = = = =

1. נעמה, לא תנחשי מה קרה מאז שעזבת! אש קטצ'אם… לא, הוא לא הפך להיות בן 11, חכי עד שאספר לך. בסדר? אש קטצ'אם ניצח בליגה! כן, אני לא צוחק! לא, אני לא עובד עליך! אש קטצ'אם ניצח את ליגת אלולה וסיים במקום הראשון!

2. מאז שעזבת עבר הרבה מאוד זמן, ויש דברים שלא השתנו. אחד מהם הוא שנערך כנס פוקימון מפלצות כיס. כן, שוב ערכנו כנס. כן, גם דב השתתף. אה, קבלי את זה! דב הוא לא האלוף יותר! דב הפסיד! מתי חשבת שתראי את רצף המילים האלה, הא? ומסתבר שהוא הפסיד למישהו שהכינוי שלו מתחיל במילה לוזר. איזה אירוני, הא?

3. עוד דבר שקרה זה שהתחילה העונה החדשה של פוקימון. נחשי איזה פוקימון אש תפס. נו, נחשי. לא, זה לא הציפור המחוזית. לא, זה גם לא ההתפתחות הראשונה של החרק המחוזי. הוא תפס פאקינג דרגונייט! אנחנו לא עובדים עליך! זו לא מתיחה של היטמן. הכל אמיתי!

4. יצאו המשחקים החדשים של פוקימון, קוראים להם חרב ומגן, והם מציגים את מחוז גאלאר שמבוסס על בריטניה. אה, ואין שם פוקידע מלא, אין מגות, אין מהלכי זי, אין HM, אין עלילה, אין אתגרי אי, אין אפשרות לצלם סרטוני וידאו כשנלחמים, ובעיקרון אין שם כלום, אז למה לא תשלמי 125$ ותצטרפי גם את למסיבה?!

5. נינטנדו פתחה חנות קונספט משלה בדיזינגוף סנטר דרך הזכיין "תור גיימינג". מדהים, הא? אז אם לא איכפת לך לשלם 500% למשחקים שאת יכולה למצוא בכל מקום אחר, ואם לא מפריע לך שהם עורכים אירועים פרטיים לקבוצה של יוטיוברים / משפיעי דעה / עיתונאים בתמורה לסיקור חיובי, ואם לא משנה לך שהאירועים שאת כן מוזמנת אליהם מתרחשים ב12:00 בצהרים בזמן שאת עובדת והילד שלך נבחן בבגרות במתמטיקה, אז זו בדיוק החנות בשבילך!

6. יצא סרט לייב אקשן של הבלש פיקאצ'ו. למרות שאם תצפי בגיא פינס, יגידו לך שזה מבוסס בכלל על פוקימון גו. ואם זה נשמע לך מוזר, אז מה תגידי אם נספר לך שהדמות המרכזית שם זה בכלל דדפול, והוא האבא הלבן לבחור השחור שלא יודע שזה שהוא מבין את העכבר החשמלי, זה בגלל שמיוטו שם אותו שם. בקיצור, את חייבת לראות איך הם יצרו את בלבאזור שם. פשוט מתוק להפליא!

7. אולי הדבר שהכי יפתיע אותך זה שפרסמנו סוף סוף את דור 5 בפוקידע של האתר. כן, את רואה שהחמצת הרבה? אז זה לא חשוב שהפסדת שנה מהחיים שלך, והמדינה הפסידה במשא ומתן לרוסיה, והיו איזה 375 בחירות ובקרוב יש עוד אחת, בשורה התחתונה סיימנו את דור 5 וזה הכי חשוב, נכון?

8. פוקימון גו התחדשו השנה והוציאו אין ספור דברים חדשים במשחק, לדוגמה: כעת את יכולה להילחם נגד צוות רוקט, לתפוס פוקימונים מדור 5, יש לך אפשרות להסתובב עם פוקימון מחוץ לפוקדור שלו, הרג'ים הגיעו למשחק, ואפילו מכניקת קרבות חדשה שתתפוס צורה בזמן הקרוב. אבל את יודעת מה השחקנים הכי מצפים לו? פוקימון Sleep, אפליקציה שתתגמל אותך ככל שתשני יותר. משתלם, לא?

9. בגזרת הקלפים את בטח תשמחי לשמוע שיצאו לאור קלפי הג'יגאנטמקס. שמעת עליהם? אז הם לא רק יפים, והם לא רק גדולים, גם יש להם מתקפות שיכולות להרוג כל פוקימון אחר במכה אחת, ואם זה לא מספיק, אז כמות החיים שלהם עומדת על 7.5 שנים בכלא… אה, התכוונו ל3,750 נקודות חיים. מטורף!

10. אז הירגעי, נוחי והתמקמי לך בנוחות. לפחות עד שיגיע הראיון הגדול שלך בידיעות אחרונות בו תספרי לכל העולם על התוכניות שלך להופיע אצל ברקו ואופירה, או שבכלל את בעניין של האח הגדול אליו תכנסי על תקן המפורסמת המסוממת. מה שבטוח, שאחרי כל הבלאגן הזה, כל מה שאת צריכה זה קצת כסף, כרטיס טיסה להודו וכמה עלים מהראש של אודיש.

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. סך הכל מוצלח.
    רק לעדכן לגבי 5.. היות ויצא לי לדבר לא מעט עם גורמים מנינטנדו ישראל.. אני חייב לציין כי מעולם לא התבקשנו לתת סיקור חיובי. מעולם לא התבקשנו לרוץ ולפרסם אותם… אם כבר להפך, לרוב מבקשים לא לפרסם את הדברים. הדברים היחידים שביקשו ממני זה לחשוב איך אפשר לפעול פה לטובת הקהילה והשחקנים. לתת להם עוד.
    ואגב, אולי חשוב לציין כי הפעילויות בימי חמישי הן ללא תשלום
    🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *