סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 5 – בלהט הקרב!

המעלית עלתה ממש לאט. פחד הזדחל ללבה של אלה. היא רק קיוותה שהפעם זה לא יהיה כמו הפעם הקודמת, הכל רק לא כמו אז. הם הגיעו לקומה החמישית. הדלת נפתחה. עמדו שם 5 חיילים שדיברו ועצרו את הדיבור ברגע שהדלת נפתחה. שתי הקבוצות עמדו בלי לזוז כמה שניות, בוחנות את הקבוצה היריבה. החיילים הגיבו ראשונים והוציאו את הפוקדורים שלהם, החבורה גם הוציאו את הפוקדורים שלהם וזרקו אותם על הרצפה. מסתבר שלכל חמשת החיילים היה את אותו הפוקימון, כלב עם מראה זדוני בצבע שחור עם עצמות מפוזרות על גופו, קרניים קטנות על ראשו וגם טיפה כתום, האונדור.

כל אחד הוציא את הפוקימון החדש שלו. תוך רגעים עמדו שם בשתי שורות, אחת מול השנייה שורה של האונדורים נגד שורה שכללה סניזל, וולפיקס אלוליאני, גלייגר, גראולית', וריולו.

לאלה כבר מההתחלה הייתה הרגשה שמשהו לא טוב עומד לקרות.

הקרב התחיל בצעקה של אחד החיילים "אל תתנו להם לברוח!" צעק.

האונדור תקף את וולפיקס עם מתקפת אש, מה שגרם לו הרבה נזק כי הוא מסוג קרח, בינתיים סניזל היה מהיר והתחמק ממתקפות של האונדור אחר, אבל הוא לא היה מהיר מספיק וגם הוא נפגע. אלה ואמה החזירו את הפוקימונים שלהם לפוקדור והוציאו את הפוקימונים האחרים שלהם, זובאט והאפיני.

האפיני חיזקה את זובאט בזמן שזובאט עף במהירות אל שני ההאונדורים. הוא היה מנצח אם היה שם רק אחד, אבל שניים היו יותר מדי, הוא תקף אחד והשני תקף אותו מאחור בפקודת בעליו, זובאט נפל על הרצפה והאונדור נעמד מעליו. "זובאט! לא!" צעקה אמה. האפיני ניסתה לעזור אבל ההאונדור השני עצר אותה, האפיני לא הייתה טובה בקרבות מטווח קרוב מה שלא היה טוב בכלל באותו הרגע.

"אתם גמורים!" צעק החייל וציווה על ההאונדור שלו לתקוף, הוא בא לנשוך את הזובאט, אבל הועף הצידה על ידי מתקפה של הריולו של בלאק, בלאק נלחם עם לרביטר שלו בשני קרבות אחרי שהאונדור הביס את כל הפוקימונים של לאיוס.

"אני לא יכול להחזיק את שניהם הרבה זמן!" צעק, "מהר!"

הגראולית' של ריי נלחם נגד ההאונדור הנותר בקרב נשיכות. הנשיכות של האונדור לא השפיעו כל כך בגלל ההופעה של גראולית' שגרמה להאונדור לפחד ולא להשתמש בכוח שלו כמו שצריך. גראולית' הכניע את האונדור בסופו של דבר אבל גם הוא התעלף אחרי מספר שניות.

בינתיים זה היה הריולו של בלאק במצב פצוע, האפיני, וזובאט נגד שני האונדורים.

"הפסדת לילדים עלובים?" צעק חייל אחד לחייל שהפסיד.

"אני לא רואה שאתה מסתדר טוב יותר טמבל!" צעק לו בחזרה.

"לעזאזל הוא קשוח…" אמר אחד החיילים שנלחם נגד בלאק.

"נו מהר!" צעק בלאק, ופתאום הופיע לצד הלרביטר שלו שתפס את שני ההאונדורים בידיים שלו, סנדייל.

"צא סנדייל! קבר חול!" צעק ריי וכיסה האונדור אחד בחול בזמן שלרביטר מטפל בהאונדור השני.

האונדור תקף את ריולו עם מתקפת גחלת וגרם לו להתעלף, בלאק החזיר אותו לפוקדור תוך כדי התרכזות בקרב השני שהוא מנהל.

זובאט ניסה להדוף את ההאונדורים שתקפו את האפיני אחרי שקלטו שהיא החוליה החלשה בצוות.

"קדימה זובאט! אני יודעת שאתה יכול לעשות את זה!", האונדור תפס את זובאט בפיו וזרק אותו על הרצפה, זובאט לא זז, "זובאט! לא!" צעקה אמה.

האפיני נדחקה לפינה כששני ההאונדורים דוחקים אותה לפינה.

זובאט התחיל לקום, אמה ניסתה להחזיר אותו לפוקדור אבל הוא לא חזר. "מה? תחזור לפוקדור שלך כבר!" צעקה עליו, אבל הוא בשלו התחיל לעופף ועף לכיוון ההאונדורים, כדי להגן על האפיני, ההאונדור שם לב והתכונן לתקוף, אמה ידעה שאם הוא יתקוף, זובאט כנראה ימות.

"זובאט, אל תעשה את זה!" צעקה. כמובן שהזובאט לא הקשיב. הוא עף במהירות לעבר האונדור שהתכונן עם שיניים חשופות ואז רגע לפני הפגיעה, התחיל לזהור באור לבן. הכנפיים שלו גדלו, רגליים צמחו, העיניים שלו נפתחו, והפה שלו נפתח הרבה יותר. ההאונדור שלא התכונן לזה התבלבל לרגע והזובאט שהתפתח לגולבאט העיף אותו לקיר ועילף אותו. אבל גולבאט היה עדיין פצוע, לא היה לו שום סיכוי נגד עוד האונדור. ההאונדור השני בא לתקוף כשפגעה בו אבן מאחורה ועילפה אותו.

ככל הנראה ריי ובלאק ניצחו גם בקרבות שלהם.

"לעזאזל! לעזאזל, לעזאזל, לעזאזל!" צעק אחד החיילים, "ילדים מחורבנים!" צעק השני.

"הילדים המחורבנים האלה הרגע ניצחו אתכם!" אמר ריי.

באותו הרגע אחד החיילים הוציא מכשיר קשר, בלאק הסתער לכיוונו אבל שאר החיילים חסמו אותו.

"דיווח: חמישה נמלטים, יש להם פוקימונים. קומה חמש מתקן אימונים", ממכשיר הקשר נשמע רעש סטטי ואז, "ההודעה התקבלה, שולחים תגבור".

היה לו חיוך על הפנים שלא שרד הרבה זמן אחרי שבלאק הוריד לו אגרוף לפרצוף ועילף אותו.

"הם לא כאלה חזקים", אמר בלאק שעילף את כל שאר החיילים לבדו. "אולי לא בשבילך, טאורוס מהלך על שניים, אבל בשביל אנשים רגילים הם כן", אמרה לו אמה.

"אתם קולטים שהוא דיווח עלינו?" צעק לאיוס, "אנחנו גמורים!"

"הם היו עולים עלינו בכל מקרה", אמר ריי בזמן שכולם הפנו לכיוונו את ראשם.

"אתם באמת חושבים שנוכל לברוח מבסיס סגור בלי שאף אחד ישים לב? זה פשוט הקדים את המאוחר", אמר בקול נטרלי.

אלה בינתיים הסתכלה סביב, "היי תראו!" אמרה, "הנה השלט יציאה!" הם הלכו לכיוונו, לידו הייתה דלת סגורה. לאיוס הזיז את השלט ומצא עליו מודבק מאחור עוד מכתב. הוא התחיל להקריא:

אז הצלחתם להגיע עד לכאן, אני חייב לומר שאני מתרשם. רוב האנשים לא היו שורדים. יש בצד שמאל של השלט את דלת היציאה, אני מציע שתקראו את כל המכתב לפני שתצאו דרכה, מימין לשלט יש חדר שנמצאת בו מכונת ריפוי לפוקימונים, כדאי שתשתמשו בו לפני שתמשיכו, למקרה שהקריאה שלכם תקטע על ידי… "בעיות" למיניהן.

הם עצרו והלכו לרפא את הפוקימונים שלהם. אמה הוציאה את הגולבאט שלה מהפוקדור והייתה גאה להציג אותו בפני הקבוצה. אלה חשבה שזה היה ממש מגניב איך שהוא הגן על הפוקימון שלה, למרות שהוא היה יכול למות. הוא היה שקט ורציני, והתיישב על כתפה של אמה. לאיוס המשיך לקרוא את המכתב:

צוות אימפריום הוא לא צוות רגיל. הוא עבד מאחורי הקלעים במשך תקופה ארוכה, עשרות ואפילו אם יורשה לי להגיד מאות שנים, יש להם קשרים בכל מקום, מנהיגי מכון, אלופים, ואנשים חשובים מאוד בכללי נמצאים בארגון הזה. כשתצאו מכאן יהיה שטח פתוח, אבל אתם עדיין תהיו בתוך הבסיס, הבסיס הוא עיר אם לא מדינה שלמה מתחת לאדמה. תמשיכו לכיוון האור עד שתגיעו לעיר. בכניסה לעיר יש אבן גדולה. המכתב הבא נמצא שם. אני מבטיח שאם הייתי יכול לפרט יותר הייתי עושה זאת אבל הזמן קצר, ואם לא תמהרו יתפסו אתכם. בהצלחה

"הפרופסור הזה מתחיל לעלות לי על העצבים…" אמרה אמה.

"לא חשבתי שאני אגיד את זה אי פעם", אמר לאיוס, "אבל אני מסכים עם אמה, הוא באמת מעצבן".

אמה חייכה לרגע עד שקלטה את העקיצה במשפט.

היא עמדה לענות אבל בלאק עצר אותה. "טוב בואו נצא מכאן כבר, שמעתם מה הפרופסור כתב, מישהו יכול לבוא לכאן בכל רגע". הוא דחף את הדלת והם יצאו מהבסיס. הדבר הראשון שהם ראו היה קיר ענק מתנסה מולם, הוא היה במרחק כמה קילומטרים. חוץ מזה כל השטח שם היה אדמה שנראתה מתה, עם כמה עלי עשב יבשים וקמלים.

"וואו, איזה מקום מסריח", אמרה אמה.

אלה לא חשבה שראתה אי פעם מקרה עצוב מזה, כל כך הרבה מוות ושממה.

"אוקיי בואו נלך!" אמר ריי בקול שהיה אמור להוסיף מורל לקבוצה.

"אתם לא הולכים לשום מקום", נשמע קול מאחוריהם.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *