סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 36 – קרב מחשמל!

זארה

הוא הסתכל לצדדים כאילו אין לו מושג איך הוא הגיע לכאן. הוא ראה אותי ואת זאק משני צדדיו ואז אחרי שהתעשת על עצמו, הוא הסתכל עליי במבט פלרטטני והסיט את שערו לאחור בצורה שאמורה להיות מושכת.

"שלום לך עלמה יפה, האם תואילי להוביל אותי אל תוך מעמקי המפקדה? ואם לא, אז לכל הפחות אל תוך מעמקי לבך", אמר בצורה ספרותית כאילו הוא אביר מהאגדות או משהו כזה, הוא היה אדיוט.

לא ידעתי מה לענות לשורת פתיחה כזאת גרועה במצבח הנוכחי, בסופו של דבר הוא התייאש וחזר להתנהגות הרגילה שלו, שלא הייתה טובה בהרבה.

"טוב, אז אני מניח שהאדמינים נמצאים בכיוון ההוא, נכון?" אמר והצביע על מסדרון, הנהנתי באיטיות והוא התחיל ללכת לכיוון.

"היי, מה נראה לך שאתה עושה?" התפרץ זאק פתאום, "כאילו שאני אתן לך ללכת! אתה תבוא איתי או שתמות", אמר בקול שאמור להיות מאיים.

"אתה אדמין?" שאל הבחור.

"מה? לא!" ענה זאק בקול לא מבין.

"אם ככה, אין לי עניין בך, אתה חלש", אמר הבחור והתחיל ללכת.

לא הצלחתי לעצור בעצמי וצחקתי, "את צוחקת עכשיו, אבל נראה איך תגיבי אחרי שאתלוש לך כל איבר בולט מהגוף כלבה", אמר לי זאק.

הבחור נעצר פתאום, "ככה לא מדברים אל בחורה", אמר בקול קר.

"אתה חושב שאתה יכול להגיד לי מה לעשות? אתה סתם כלב מסריח שבמקרה הצליח להגיע עד לכאן, ואני אחסל אותך כאן ועכשיו", אמר זאק ושלף פוקדור.

"השם הוא לאיוס", אמר הבחור, "וכשאנשים ינסו להיזכר בך בעתיד, אתה יודע מה הם יזכרו? הם יזכרו שפעם היה בחור שלאיוס כיסח לו את הצורה עם פוקימון אחד כי הוא דיבר שלא בכבוד אל בחורה", אמר לאיוס ושלף קוויק בול, בצבעים כחול וצהוב, "פוקימון אחד זה כל מה שאני צריך כדי להוריד אותך", אמר.

זאק הוציא ארבוק מהפוקדור שלו ולאיוס הוציא פוקימון דמוי גורילה, בצבע צהוב עם פסים שחורים על הגוף, היו לו שתי קרניים קטנות על הראש ושני חוטים שחורים מחוברים לגב שלו, אלקטבייר.

"ארבוק תפוס אותו!" קרא זאק, לאיוס לא אמר כלום בזמן שארבוק כרך את עצמו סביב אלקטבייר. "אתה סתם דיבורים ילד!" אמר זאק עם חיוך מרושע.

"ואתה אדיוט שלא מזהה כשהוא עומד נגד מישהו יותר חזק ממנו", אמר לאיוס בקול עייף ואלקטבייר התחיל לפתוח את הידיים שלו, משחרר את עצמו מהמתקפה של ארבוק בלי בעיה.

"אגרוף אש", אמר לאיוס, אלקטבייר תפס את ארבוק המתפתל ביד אחת, הצמיד אותו לאדמה ונתן לו אגרוף בוער אל תוך הראש, הוא התעלף במכה אחת.

"תנסה שני פוקימונים ביחד, אולי זה יעבוד לך", אמר לאיוס בקול מציע.

"אל תזלזל בי!" קרא זאק וזרק את כל 4 הפוקדורים הנותרים שלו על הרצפה.

עמדו שם ארבעה פוקימונים, אחד דמוי מרבה רגליים בצבע בורדו, עם עיגולים סגולים על כל אורך הגוף, סקולופיד. השני היה צמח טורף בצבע צהוב, עם עלים ירוקים בצדדים ולמעלה, ויקטריבל. השלישית הייתה דמוית לטאה, היה לה זנב ארוך, החלק האחורי של הגוף שלה היה בצבע שחור, והקדמי היה בצבע אפור סגול עם שני עיטורים וורודים לאורכו, סאלאזל. האחרון היה פוקימון דמוי דבורה, בצבע צהוב עם פסים שחורים על החלק התחתון של הגוף שלו ושני עוקצים גדולים בסוף הידיים העליונות שלו, בידריל.

"התפתחות מגה!" קרא זאק ובידריל התחיל לזהור, מצמיח עוד זוג עוקצים והופך למאיים למראה.

במקום להראות מפוחד, ללאיוס היה חיוך כמו שיש לאייר כשהוא מוצא מישהו להילחם נגדו, היה לו חיוך של מישהו שיודע שהוא חזק ושהוא עומד ליהנות מהנצחון בקרב הזה.

"אגרוף קרח! אגרוף אש!" קרא לאיוס ואלקטבייר זז במהירות ונתן אגרוף קפוא לויקטריבל ואגרוף אש לסקולופיד.

"פעימת דרקון! מקדחה!" קרא זאק לבידריל וסאלאזל, סאלאזל ירתה מהפה שלה אנרגיה בצבע כחול בצורת ראש דרקון, כשבידריל מסובב את העוקצים שלו במהירות ותוקף את אלקטבייר, שתי המתקפות פגעו באלקטבייר, הודפות אותו לאחור.

"קרן מגה! נעיצת רעל!" קרא לשני הפוקימונים האחרים שלו.

ויקטריבל נעץ את העלים הרעילים שלו באלקטבייר, ואז עם קרן זוהרת סקולופיד העיף אותו על הקיר, שובר את הקיר ויוצר ענן אבק.

זאק חייך כשלאיוס התחיל לצחוק.

"אתה השתגעת לגמרי?" שאל זאק בחוסר הבנה.

"אני שמח", אמר עם חיוך מרוח על הפרצוף, "שמח שסוף סוף לאלקטבייר יש מישהו שאני יכול לבדוק את הכוח המלא שלו נגדו", אמר ומאבק ההריסות אלקטבייר יצא בלי שריטה.

"חיתוך צלב!" קרא לאיוס ואלקטבייר זז במהירות עם שתי ידיים זוהרות, מוריד אותן על הצוואר של סאלאזל, אחת מכל צד. היא נפלה אחרי שתי שניות. סקולופיד נתן לו מכה והעיף אותו, לאיוס פקד עליו לתקוף בארופי אש וקרח, אבל הפוקימונים של זאק התחמקו, ממשיכים לתקוף אותו ודוחקים אותו לפינה.

היה נראה שאלקטבייר מפסיד, "אתה עכשיו באמת גמור ילד!" קרא זאק לעבר לאיוס, למרות שהם היו בערך באותו הגיל.

לאיוס היה נראה מבוהל "מה אני אעשה עכשיו?" אמר בקול מבוהל, ואז שינה את צורת הדיבור שלו, "סתם צחקתי, תעיף אותם אלקטבייר!" אמר לאיוס ואלקטבייר יצר מן הדף חשמלי שהדף ממנו את כולם, הם איבדו אחיזה בקרקע לכמה שניות מהעוצמה.

"הגיע הזמן לגמור את זה! חבטת וולט!" קרא לאיוס.

"טיפש! אלקטבייר לא יכול ל…" התחיל זאק לומר, הוא כנראה רצה להגיד שאלקטבייר לא יכול להשתמש בחבטת וולט, אבל זה שאלקטבייר הקיף את עצמו בחשמל בהיר והסתער על הפוקימונים שלו בשיא המהירות השתיק אותו. בידריל הצליח להתחמק אבל סקולופיד וויקטריבל התעלפו סופית.

"בידריל! מקדחה!" קרא שוב זאק, הפעם בפחד.

בידריל סיבב את העוקץ שלו ותקף את אלקטבייר במהירות, אלקטבייר תפס את העוקץ בידיים חשופות, עוצר אותו תוך כדי סיבוב.

"סיים עם זה אלקטבייר", אמר לאיוס, אלקטבייר זרק את בידריל באוויר ושלח אליו אגרופי אש וקרח, ואחרי כמה אגרופים אלקטבייר קפץ לאוויר והנחית אגרוף מלמעלה על בידריל, גורם לו להתרסק על הרצפה בזמן שהוא חוזר לצורתו המקורית.

זאק הסתכל בפחד על לאיוס והתחיל ללכת אחורה, תוך כדי שמרטיב במכנסיים שלו. "מ…מ…מה אתה…?" שאל בקול רועד.

"האחד שיחסל אתכם", אמר לזאק שהתחיל לברוח ולצעוק צעקות שלא נשמעו ממש גבריות.

הוא הרים את חגורת הפוקדורים שלי מהרצפה, "זה שלך אני חושב?" אמר ועזר לי לקום.

ברגע שנעמדתי האלקטבייר רץ במהירות אל לאיוס והפיל אותו על הרצפה יחד איתו.

"היי! היי! בסדר בסדר! אנחנו נחסל אתכם! לא אני! טוב טוב!" קרא לעבר אלקטבייר בקולות נכנעים, אלקטבייר בסוף השתכנע וירד ממנו.

הוא החזיר אותו לפוקדור והוציא מפה מהכיס שלו, "היי, זאת המפה שלי! איך השגת אותה? היא הייתה אצלי ב…", עצרתי והסתכלתי עליו, אין מצב שהוא היה אצלי בחדר, הוא כנראה חשב אותו הדבר והסמיק.

"היי… אל תביני לא נכון, אני השתגרתי לשם בטעות! לא עשיתי שום דבר מוזר או משהו! נשבע!" אמר ושם יד על איפה שחשב שהלב נמצא, הוא טעה בצד כמובן.

"בכל מקרה, הבקשה שלי עדיין בתוקף", אמר וחזר על טקס הסטת השיער שלו כמו קודם, "האם תואילי להוביל אותי אל תוך מעמקי המפקדה? ואם לא, אז לכל הפחות אל תוך מעמקי לבך". למרות שהוא עדיין התנהג כמו אידיוט מוחלט לא יכולתי להתנהג אליו בצורה רעה אחרי שהוא נלחם בזאק בגללי והציל את החיים שלי פחות או יותר.

"בוא אחריי", אמרתי והתחלתי ללכת, 'למה הכנסתי את עצמי לכל הבלגן הזה?'

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. למה לאיוס מתנהג כמו טיפש? לפי איך שתיארת אותו עד עכשיו הוא אמור להיות צנוע כריזמטי וקצת ביישן לא חצוף לא דרמטי ולא אידיוט ליד נשים /:

  2. כן… ציפיתי שלאיוס יהפוך למשהו כזה… הוא פשוט ניסה ללכת אחרי אייר, ותוך כדי להמשך ליותר מידי דברים…

  3. אני חושב שזה בגלל הזמן שלאיוס בילה עם בלו, זה היה רק עניין של זמן עד שהוא יהפוך לכזה גם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *